torstai 29. syyskuuta 2016

Sinisiä ihanuuksia a´la Faby

Tällä hetkellä minulla on vain pari testaamatonta lakkaa, pääasiassa Fabyä. Tämän päivän sinisille kynsille laitoin kerralla kahta sinistä ihanuutta. Pelkäsin näyttääkö näin tumma pahalta lyhillä kynsillä mutta ei...Fabyt näyttää aina hyvältä ;)

Faby I Want A Falling Star!

I Want A Falling Star! on jellypohjainen sähkönsininen. Lakassa on hentoa shimmeriä ja peintä pinkkiä hohdetta. Koostumus on erittäin laadukas, jellylakka peittää kahdella helpolla kerroksella. Fabyn hyvä suti takaa sen ettei lakka valu kynsinauhoille.

Faby lakat Kauneutta.com

The Milky Way on jellyglitter. Pohja ei ole ihan läpikuultava vaan siinä on hieman sinertävyyttä mukana. Siksi laitoinkin tämän suosiolla Falling Starin pariksi. Tämä on kuin sille tehtykin, lakassa on kirkkaansinistä ja pinkkiä glitteriä. Laitoin tätä pari kerrosta nimettömään ja keskisormeen.

Faby The Milky Way

Faby lakat Kauneutta.com

Faby lakat Kauneutta.com Faby Nail Polish

Nämäkin lakat ovat todella laadukkaita Fabyjä. Faby on 5-free merkki ja kotoisin Italiasta. Se tunnetaankin hyvin laajasta väriskaalasta sekä hyvästä pigmentistään. Pullokoko näissä on 15 ml. Suomessa Fabyn lakkoja voi ostaa maahantuojan Kauneutta.com verkkokaupasta tai oman paikkakuntasi jälleenmyyjiltä

P9050175.ORF

Miltä nämä siniset ihanuudet näyttivät? Sopiiko näin tumma lakka lyhyille kynsille?

14 kommenttia:

  1. Kyllähän nyt lyhyille kynsille sopii mikä vaan! Mun mielestä oikeastaan lyhyemmille kynsille on helpompi uskaltaa kokeilla kaikkea räikeämpää ja itselle vieraampaakin. Sininen on jotenkin mulle tosi vieras lakkaväri. Vaikka se kyllä kieltämättä näyttää aina muilla hyvältä.

    Mä vedin just omille suht lyhyille kynsilleni punaista (toinen mulle tosi vieras väri) ja suhteellisen överit koristelut. Kun en ikinä lakkaa punaisella, niin halusin koittaa kaikkia mahdollisia eri koristeita sen päälle. Ihan on siirtokuvista glitteriin ja jopa hedelmäfimoja:D Saattoi lähteä vähän lapasesta, mutta kerran kun lähtee kokeilemaan...
    -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kamalasti sinisistä, kaikista sen eri sävyvivahteista. Punaiset yltiökoristellut kynnet kuulostavat ihanan övereiltä!

      Poista
  2. Mä tykkään syvänsinisistä lakoista! Ja todellakin sopii tumma lakka lyhyille kynsille! Sun kynnet eivät edes ole mun silmään kovin lyhyet 😊 Mun kynnet eivät ylitä sormenpään yli (kynsipeti on kuitenkin suht. pitkä niin näyttävät hieman pidemmiltä mitä ovat oikeasti) mutta tykkään nimenomaan tummista lakoista, ainakin juuri nyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) tummat lakat sopivat kyllä syksyyn ja niitä tekee mieli käyttää :)

      Poista
  3. Näyttävät tosi kivoilta yhdessä! :)

    VastaaPoista
  4. Nätit! Ja hih, ku mua naurattaa se, etten sun kuvista huomaa, että sulla ois lyhemmät kynnet. :D En huomaa muittenkaan, ellei lyhennys oo todella radikaali... Mikähän siinäkin on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) ehkä vaan itse kiinnitän liikaa huomiota, kun ne niin nysiltä tuntuu :D

      Poista
    2. Totta tuoki, että ne itestä tuntuu kauhean nysiltä. Mulla sama homma. :D

      Poista
  5. Mulla kelpaa nykyisin siniset ja olen vielä käyttänytkin niitä ahkerasti. Tosi kiva lakkaus, glitter toimii aina (:

    VastaaPoista
  6. Oi, mun mielestä kyllä tummatkin sopii lyhyille kynsille, varsinkin kun nää sun ei edes mitkään superlyhyet ole :D Ihana lakkaus <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3