keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Paluu siniselle laguunille

Olen meikannut tosi paljon syksyisillä sävyillä ja käyttänyt aika usein nudea. Teki mieli repäistä välillä, mietin myös Urban Decayn Electric palettia että milloinhan sitäkään raukkaa olen viimeksi käyttänyt...taisin tehdä siitä jutun Purkkimafiassa ollessani ja siitähän on tosiaan kuukausia. Muistankohan enää miltä koko paletti näyttää ;)

red head punainen tukka crestol

Kävin kampaajalla ja pyysin kirkastamaan väriä. Mulla on nyt ollut punainen tukka jo kaksi vuotta. Väri alkaa tummua liian tummaksi jos koko ajan vaan värjätään, välillä kirkastetaan vaalentamalla osioita. Enempää ei kannata kysyä kun en ole värjäysexpertti ja annan aina vapaat kädet tehdä kunhan se on kirkkaan punainen :) kotona käytän punaista värinaamiota, nyt mulla on Crestolin Rubiininpunainen. Tähän uuteen tukkaan otin Crestolin Kirsikanpunaisen koska sen pitäisi olla kirkkaampi. 
Tykkään tästä punaisesta kun se on kirkkaanpunainen ja onhan punainen tukka tosi makea. Mun hiusmalli leikataan 9mm:llä sivuilta ja takaa lyhyeksi, päällä on sitten tuota tukkaa enemmän. Luonnostaan mulla on paksu luonnonkihara jonka suoristan aina pesun jälkeen. Tää on tälläinen toispuoleinen malli. 

Olen pitänyt aina Inglotin luomiväreistä. Ne ovat sairaan pigmenttisiä ja olen koonnut itselle kivoja paletteja. Inglotilla pitäisi kyllä joskus päästä käymään :) tässä värikkäässä lagoon-meikissä käytin pelkästään Inglotin luomivärejä. Keltainen 474, vihreä 331 ja turkoosi 338. Häivyttelin ja kulmaluuta kirkastin Clarinsin kulmapaletin hohtonapilla.

värikäs meikki inglot

Inglot luomivärit värikäs meikki

Luomen sisänurkkaan keltaista, loppupuolikkaalle vihreää ja turkoosia ulkonurkkaan. Rajauskynä on Yves Rocher Eucalyptus. Ripsissä Divadermaa ja Yves Rocheria. Kulmissa Anastasian Soft Brown kynää, Make Up Storen Brown kulmapalettia ja Lumenen kulmavahaa. Olisin halunnut meikata vielä alaluomenkin mutta ei...silmät vuosivat vähän vettä joten parempi antaa olla näin niin ei mene meikki pilalle :)

Clarins Inglot MAC Yves Rocher

Mainosbanneria klikkaamalla pääset ostoksille vaikka ostamaan näitä mainioita Yrkän rajauskyniä ;)


Mitä pidit meikistä? Tai punaisesta tukasta, onko se vähän liikaa vai ihan sopiva ettei mummot saa töissä sydäriä?

14 kommenttia:

  1. Punainen pää on pop ja meikissä tosi kivat värit! Sopii sulle tosi hyvin <3

    VastaaPoista
  2. Mä aina niin ilahdun kun näen ihmisten meikeissä värejä :) Erityisesti keltaista! Hyvä Sinä! 😊🍁☀️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) värit on ihania! Vaikka välillä on kiva vaan nudeilla. Mutta kyllä värit on mun juttu <3

      Poista
  3. Upea hiusväri.Tuollainen kirkaspunainen on just hieno. :) Silmämeikin väritkin kivat. Saa syksylläkin repäistä:D.
    t. TQ

    VastaaPoista
  4. Tosi kaunis meikki. Punaiset hiukset on ihanat!

    VastaaPoista
  5. Punanen tukka on aina me likey! Mulla on jokin blokkia käyttää kirkkaita värejä meikeissä, vaikka hyvinkin niitä löytyy laatikoista. Pitäs ehkä rohkaistua edes testaamaan, eihän siinä mitään menetä :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa vaan rohkaistua, se näyttää hyvältä :) etenkin vihreä!

      Poista
  6. Meinaan olla natural ainakin ensi kesään mutta tämmöisiä ihania tukkajuttuja lukiessa on aika vaikeaa pitää päänsä....värittömänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän sun tukka ole väritön vaan tosi kiva ja ihanan pitkä, sitä voin aina kadehtia! Niihin mittoihin menisi nimittäin vuosia :)

      Poista

Kiitos kommentista <3