sunnuntai 5. helmikuuta 2017

Meikkituotteet joita en osaa käyttää

Mun meikkipussissani pyörii kolme tuotetta joita haluaisin käyttää, mutta en osaa. Tai periaatteessa osaan mutta en tajua mitä niiden pitäisi tehdä? Tai miten sen pitäisi kasvoissani näkyä?

valokynän käyttö

Clarins Beauty Flash Balm
Tulikohan tämä joskus LivBoxissa? Clarinsin ihmetuote jota voi käyttää naamiona tai primerinä meikin alla. Näin mä olen käsittänyt. Miten te käytätte tätä? En ole kokeillut naamiona koska ajatus tuntuu liian silikoniselta. Olen joskus laittanut primeriksi jossa se muistaakseni oli ihan ok. Mutta jotenkin tämä on jäänyt pyörimään meikkipakkiin. Ehkä olen epävarma onko pohjustaja tälle oikea käyttätarkoitus?

Clarins Instant Smooth Perfector Touch
Olen kuullut että moni tästä tykkää. Tasoittaa juonteita ja pohjustaa meikkiä? Niinkö? Mutta missä vaiheessa tätä laitetaan? Mulla on nämä mummoluomet eli niissä on velttoa ihoa joka rypistyy. Jos käytän helmiäisvärejä, luomeni näyttävät aivan järkyttäviltä ja helmiäinen vaan korostaa sitä :/ 
Olen kokeillut tätä silmämeikinpohjustajan päälle. Mutta kun tämän päälle ei voi laittaa luomiväriä, se ei jotenkin blendaannu ja tasoitu enää hyvin. Kaikki jämähtää tämän päälle. Joten voiko tätä käyttää silmäluomilla tai tuossa luomivaossa ryppyjen päällä? Ja missä vaiheessa? Ennen silmämeikinpohjustajaa?

Clarins Beauty flash balm

Lumene Touch Of Radiance valokynä
Valokynä. Se ihmeitä ja taikoja tekevä tuote. Mutta ei mulle. Laitan tätä silmäpusseihin, sinne juonteen pohjalle koska tiedä ettei saa laittaa silmäpussin päälle. Mutta kun häivytän sormella, tuntuu että silmäpussit ja rypyt alkavat helottaa! Jopa on valokynä kun vaan korostaa minut entistä vanhemmaksi! Olen katsonut kaikki kuvat ja tutot valokynän käytöstä mutta miksi mä en osaa? Mitä teen väärin? Yritän kuitenkin kuluttaa tätä amorinkaarelle ja naurujuonteisiin...silmien lähelle pelottaa mennä ;)

Auttakaa minua, miten näitä tuotteita käytetään? Vai onko teilläkin sormi suussa eikä hajuakaan mitä tehdä?


27 kommenttia:

  1. Jos ne ei vaan sovi sulle? Oon itsekin kokeillut montaa erilaista valokynää ja peitevoidetta silmien alle. Eihän kaikki silmämeikinpohjustajat toimi samalla tavalla.
    Mun vinkki: heitä mäkeen toimimattomat meikit 😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan se olla! Tämä on kolmas valokynä elämäni aikana, en muista onnistuneeni edellisten kanssakaan sen paremmin ;) kyllä mä yritän käyttää sinnikkäästi loppuun kun haluaisin osata...

      Poista
    2. Glitz n glamin minna kirjoitti tuosta punaisesta purkista joskus. Kurkkaa sieltä käyttöohjetta 😉

      Poista
  2. Oonko ihan väärässä, mutta mun mielestä toi clarinsin purnukka on ihan normi primeri koko kasvoille eikä vaan silmille? Koko kasvoilla taitaa toimia niinkun pitääkin, tossa ei ainakaan lue eye, tai sitten oon sokea :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi se olla koko kasvoille. Olen käyttänyt joskus silmien alle pieniin juonteisiin. Mutta mietin voisko sillä tasoittaa näitä mummeliluomia?

      Poista
  3. Tuo toinen Clarins on tuntematon , mutta kuulostaa primerilta. Beauty flash on vaan primer joka tekee mun naamastani rasvaisen näköisen, toimii varmaan kuivemmalla iholla lisäkosteuttajana niin meikki näyttää freesimmältä. Valokynähän nyt on ihan turha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kyllä, voisi toimia paremmin kuivemmalla iholla! Mun iholle se tuntuu aika peittävältä ja nihkeältä, en saa siitä kivaa fiilistä kuten primereistä yleensä :)

      Poista
  4. Toi lumenen valokynä on aika huono, käytän aina meikissä valokynää ja tuo ei vaan toimi. Saa miut näyttää sairaalta,koostumus ei miellytä eikä sävykään. Beauty flash on taas loistava mutta sitä pitää laittaa tosi vähän kasvoille muuten rullautuu pois ja ei toimi läheskään kaiken meikkipohjan kanssa :/ Sanna/www.Lily.fi/blogit/alohair

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi, haluaisin kyllä käyttää tuon Lumenen pois :/ Beauty Flashia olen käyttänyt primerinä mutta parempiakin on nähty!

      Poista
  5. Musta tota Clarinsin punaista purkkia levitetään kasvoille primeriksi, just niihin kohtiin jossa on isoja huokosia yms. Itseeni se ei tosin ihan kolahtanut siinäkään käytössä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kokeilla ehkä sillä tavalla, pakkohan tuo olisi käyttää pois :)

      Poista
  6. Luin joskus tuosta Clarins Beauty Flash -meikinalusvoiteesta erään mallin (en muista nimeä) kommenttia. Hän kuvasi tuotetta ylistävin sanoin:"Käytän tätä kosteusvoiteeksi kuvauksissa lähes aina. Tuhkimovoiteeksi kutsuttu tuote tekee ihosta napakan tuntuisen, kiinnittää meikin, freesaa ihon kuin ihon eikä takuuvarmasti rullaa minkään meikkivoiteen kanssa. Voide, jota ilman en voi elää."
    Oli ihan pakko kopsata tämä teksti silloin itselle ja laittaa tuote ostoslistalle. En sitten kuitenkaan ole raskinut ostaa sitä korkean hinnan takia. Pitäisi saada ensin näyte niin pääsisi testaamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä näyte tuli joskus LivBoxissa. Pitääpä minun käyttää tämä loppuun niin voin tuossa Loppuneet-postauksessa kertoa onko tämä niin ihmeellinen tuote :)

      Poista
  7. Noi molemmat Clarinsit on aina kuulostanu sellasilta tuotteilta, että ei mun iholle :p En osais kans käyttää. Valokynät on mulle myös turha tuote, en oo koskaan huomannut niiden tekevän niitä taikoja, joita monet kehuu niiden tekevän :) Ainut hyvä on ollut MACin Prep + Prime Highligter Pen sävyssä Bright Forecast, mutta sitäkin käytin aikalailla vaan puolet ja laitoin B2M:iin, ei se niin must have ollut :) Paljon enemmän mä hyödyn vaikka valoa tuovasta peitevoiteesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle valoa tuovat peitevoiteetkin on hepreaa :D just kun on oppinut korostukset tekemään ;D mulla on joku Lumenen valovoide, sitä käytän silloin tällöin meikin alla. Mutta ihan jokapäiväisiä tuotteita niistä ei vaan ole tullut.

      Poista
    2. Tällä hetkellä suosikki silmänalusille on Essencen Ready Set Camera! - peitevoide! Näkyy mm. Wasting Lifestyle-blogin viimeisimmässä Essence-postauksessa :) Siinä on vähän valoa tuovia ominaisuuksia ja kevyttä kuultoa, tykkään siitä muutenkin tosi paljon :)

      Poista
    3. Kuulostaa hyvältä, pitää katsoa olisko sitä Essencen pisteellä...

      Poista
    4. Hiukan nauratti aamulla meikatessa, kun tajusin että muistin tuon peitevoiteen nimen ihan väärin: se on Get Picture Ready!, ei Ready Set Camera! :DDD En yhtään tiä mistä se tuli mieleen :D

      Poista
    5. Arvaa vaan sattuuko mulle näitä...minä vääntäisin sen Ready Set Go:ksi, jostain se tulee mieleen...

      Poista
  8. Mulla tuo Clarinsin pikakaunistaja toimii meikinpohjustajana, mutta olen ymmärtänyt, että se joko toimii tai ei toimi siinä tarkoituksessa, riippuen aivan ihmsestä :D Mutta itselleni se on siis suuri rakkaustuote!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mulla se ei ilmeisesti oikein toimi kun en vaan saa ihmeempää tuntumaa siitä...

      Poista
  9. Noita muita en oo kokeillut mutta Beauty Flash Balm on tosi kiva! Olen käyttänyt parikymppisestä lähtien on/off ja mulla on nytkin sitä pari putkiloa pyörimässä kaapeissa. Mä oon kokenut että se napakoittaa ihoa, tavallaan "kuivattaa" rasvoittuvan ihoni pintaa (mutta ei oikeasti siis kuivata!) ja saa meikin pysymään paremmin. Pitää tosiaankin levittää hyvin hyvin ohut kerros, muuten herkästi rullaantuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla se ei ole rullannut vaikka aika paksusti käytän. Hyvin se asettuu iholle, sen puoleen ei valittamista. Mutta en vaan huomaa mitään ihmeempää tai sitten en niin osaa tiirailla :) tuntuu olevan tuote josta tykkää tai sitten ei!

      Poista
  10. Clarinsin pohjustaja on tosiaan kasvoille, ei silmämeikin alle. Tietty jos ei käyttäisi erillistä silmämeikinpohjustajaa, niin kaipa se saattaisi jeesata silmämeikkiä pysymään paremmin. Mun iholle toi sopii, kun on isot huokoset ja kaikenlaista juonnetta täytettävänä. Valokynää en minäkään osaa käyttää, teoriassa tajuan jujun mutta ei noi mulla ainakaan toimi ja olen kokeillut niin sele- kuin markettimerkkiset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kyllä käyttää se sitten kasvoille, muistelinkin että sinä siitä olet tykännyt :)

      Poista
  11. Minä pidän tuosta Beauty Flash Balmista. En osaa sanoa tekeekö se varsinaisesti mitään, mutta se tuntuu hyvältä ja kivalta joten tykkään siitä. ;-) Minäkään en oikein valokynistä perusta, en tiedä miksi se ei vaan tunnu ollenkaan omalta jutulta. Yritän aina silloin tällöin valokynää käyttää, mutta ei tunnu oikein toimivan. Ainoa tuote josta olen tykännyt oikein todella paljon on Max Factorin Mastertouch Under Eye Concealer, mutta se taitaa olla enemmän peitevoide kuin valokynä vaikka onkin pakattu kuin valokynä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraavana tavoitteena on löytää kiva valoa tuova peiteaine, ehkä kokeilen tuota Martinan ylempänä vinkkaamaa Essenceä :)

      Poista

Kiitos kommentista <3