perjantai 15. heinäkuuta 2016

Tuhlaajatytön paluu ( a.k.a kesälomaostokset )

Nyt hävettää! Puolustuksena sanon että nämä ostokset on tehty parin kuukauden aikana eikä kertarysäyksellä mutta näyttää hirmu kasalta! Minä vähän hemmottelin itseäni, ehkäpä olen sen ansainnut :) pitkän köyhyyskauden jälkeen ;D sain lahjarahaa ja tuhlasin vähän lomarahoja. Ei kai kaikkea tarvitse säästää vaan joskus pitää törsätä jos siitä hyvä mieli tulee ;) en muista ihan tarkkoja hintoja joten pyöristän vähän :)

P7020041

Dermosilin tilaus oli touko-kesäkuussa. Mukana olivat myös Kuorintasukat joista kirjoitin tässä. Saksanpähkinäkäsivoide on ennestään tuttua ja olen käyttänyt sitä monta tuubia. Fresh -nuorisosarjan yönaamiosta luin kehuja jostain naistenlehdestä. Piti tietysti tilata heti :D Skin Comfort seerumia en ole ikinä kokeillut, oletko sinä kokeillut, onko hyvä? Tilaus taisi olla n. 35 euroa ja tosiaan kuorintatöppöset uupuu kuvasta.

P5310014

Lidlistä ja Prismasta käsivoidetta. 5 euroa.

P5310011

Kampaajalta muotovaahto ja värinaamio 25 euroa.

P5310009

NYXiä Sokkarilta 35 euroa.

P5310006

Kynsitarroja Mimaxilta 7 euroa.

P6100001

Kynsilakkoja Cesarilta 70 euroa.

P6280005

Kynsilakkoja Cesarista ja Lumenen Mystic ripsiväri 50 euroa.

P6190061.ORF

Toffeevaha ja kasvovesi 17 euroa.

P6190063.ORF

Make Up Store miittiostokset 100 euroa.

322 euroa. Paljon vai vähän? Nämä ovat suunnilleen touko-kesäkuulta. Ehdottomasti normaalia enemmän. Aion jatkossakin pitää kirjaa ostoksista jotta en voi huijata itseäni ajatuksella "en minä osta paljoa"...

Paljonko sinulla menee kuussa kosmetiikkaan? Oliko nämä tyhjänpäiväisiä ostoksia vai olisko rahat voinut käyttää paremminkin?

ps. pahoittelen hassusti olevia kuvia ja tekstejä. Mutta tämä postaus on tuotu Purkkimafian puolelta WP pohjasta joten se vähän hassuilee sitten bloggerissa :/

28 kommenttia:

  1. Eikait tuo paljoa ole. Yllätyin miten paljon ostat itse kynsilakkoja? Luulin että saat suurimman osan. Itse en uskaltaisi edes tehdä tuollaista kirjaa. Luku olisi varmaan aika sama 😆

    Dermon seerumi on 💜 ihq

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että on hyvä seerumi :) kyllä minä ostan lakkoja. Mutta pyrin aina ostamaan Cesarista enkä tilaamaan ulkomailta. Aina on himotuksia ja pelottaa syksy kun tykkään syksylakoista ;)

      Poista
  2. Ei ole paha summa kahdelle kuukaudelle jaettuna. Ihania ostoksia oot kuitenkin tehnyt, ei mitään turhaa ;)
    Tommosen kasan Make Up Storea kun saa satasella , ei voi kuin taputtaa itseään olkapäälle ja sanoa: hyvä tyttö, hyvät kaupat teit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, kiva kuulla :) tämä nimittäin on normaalia suurempi summa. Hahah, todellakin hyvät kaupat kun iso paletti pelkästään oli 92 e normihinnalla O_o

      Poista
  3. Hyviä ostoksia olet tehnyt, kyllä välillä saa hemmotella itseään :) Minulla menee kosmetiikkaan tällä hetkellä n. 100-150€ kuussa. Kyllähän sekin paljolta kuullostaa, mutta vielä viime vuonna saattoi mennä enemmänkin, nyt olen vähän yrittänyt järkeistää ostoksiani ja hillitä ostoshimoani edes vähän :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mullakin on mennyt ennen ihan järjettömiä summia. Joten parannusta on tapahtunut!!

      Poista
  4. Kynsilakkojahan ei koskaan voi olla liikaa :D Mua alkoi kiinnostaa erityisesti toi kookoskäsivoide.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei voi :) kookoskäsivoide on ihanan tuoksuinen! Jos teillä on Prismassa luonnonkosmetiikkahylly niin sieltä pitäisi löytyä :)

      Poista
  5. Ei munkaan silmään näytä mitenkään järjettömältä nuo ostokset, ihan normisettiä siis! :D

    VastaaPoista
  6. Kivoja ostoksia ja minusta aika suuri summa mutta ymmärrän toki että välillä haluaa vähän enempi törsätä jos ylimäärästä tiiän etten kuitenkaan joka kk/2kk käytä tuota summaa =)
    Mulla menee varmaan max 20e /kk mukaan lukien livbox.Nyt kun hoitovapaalla ei ylimäärästä ja käytelly ahkerasti noita varastoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä aina ajattelen niin että joutuu raatamaan töissä niin sitten pitää nauttia lomarahoista :) kun ei kuitenkaan lomalla matkustella tai muuta. Ostin mä tosi paljon kaikkea tarpeellistakin eli vaatetta, pari muumimukia, remonttitarpeita ja kesäkukkia yms. kukkapenkkikamaa :) ymmärrän kyllä että hoitovapaalla ei tuhlailla, minusta LivBox on kuitenkin sellainen ihana kuukausittainen yllätys. Aion nyt pitää vähän kirjaa kosmisostoksista, näkee paljonko sitä aina tuhlaa vai tuhlaako...

      Poista
  7. Toi määrä MakeUpStorelta satasella ei muuten ole lainkaan paha!
    Hmm, riippuu kuukaudesta. Välillä menee 0€, välillä voi mennä 200€.
    Onneksi itselläni kosmetiikan ostaminen on vähentynyt vuoden sisään selkeästi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksi tuote oli normaalihinnalla, kaikki muut alessa. Niin hyvät ostokset! Minäkin olen vähentänyt, en tarvitse enää kaikkea. Panostan mieluummin laatuun :)

      Poista
  8. Kivoja ostoksia! Eikä noissa nyt mitään turhia näkynyt :)
    Mä en uskalla ehkä ruveta laskemaan, minkä verran on nyt kesän aikana mennyt kosmetiikkaan. Seerumeihin pelkästään huntti, kun halusin kokeilla erilaisia (ostin minikokoja testiin) ja viimeisin Beautylish-tilaus oli pari sataa. Oi voi, mutta enpä polta, ryyppää enkä käytä huumeita :D Kalliita harrastuksia nekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en polta enkä juo :) enkä käytä huumeita, ihan turhaa touhua se! Saahan sitä itseään hemmotella ja kun kosmetiikka on intohimo tai työväline..

      Poista
  9. Nyt olen viime aikoina aika hyvin saanut itseäni hillittyä, mutta aika ajoin on aikamoisia summia kosmetiikkaan rahaa kulunut o.O

    Tuosta Dermosilin seerumista olen kyllä tykännyt, parikin noita olen tainnut käyttää vuosien varrella.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että se on hyvä! Nyt vaan äkkiä kuluttamaan muita niin saa avattua sen :)

      Poista
  10. Mulla menee kuussa varmaan n. 150€, mutta mä en osta määrällisesti paljoa, usein toi summa sisältää vain kaksi tuotetta, joskun jopa vain yhden. :D Ihonhoidossa on sen verran "kallis" maku. :D

    VastaaPoista
  11. Ei tunnu missään! Sä oot kyllä hemmottelusi ansainnut. Mä en uskalla edes pitää lukua mun ostoksista... enkä avata luottokorttilaskua :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiva kuulla :) ehkä parempi ettei avaa ennenkuin on pakko ;D

      Poista
  12. Not too much per kaksi kuukautta. Öh, itsellä ehkä mennyt enemmän... ;)

    Mä ostin myös tuon MUS:n paletin siihen alehintaan. Mutta en ymmärrä sen hinnoittelua... 90 e normihinta? Mulla on hyvin vähän MUS:n tuotteita toistaiseksi, joten en ole kauhean hyvin perillä hintatasosta, mutta mun mielestä ennemminkin 45-50 vois olla järkevä hintalappu tuolle paletille. Mulla ei ole mielikuvaa MUS:sta selektiivisen kosmetiikan kalliimmalla puolella, mutta ehkä olen väärässä :) Silti, hieno paletti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan siinä 12 väriä. Hyvänkokoiset napit ja erihyvä pigmentti :) Mutta normihinta olisi minullekin liikaa ;) olen kyllä tyytyväinen hankintaan ja aina kun alesta löytää...normi luomivärit on siinä 18 e hujakoilla, kolmen luomivärin paletti 40 e. Onkohan se MACin hintaluokkaa, palettien hinnat saattaa olla vähän eri :)

      Poista
  13. Joko oot testannut tuota Dermosilin yönaamiota? Olisi kiva kuulla kokemuksia, koska mulla se sai ihon punottamaan niin, että seuraavana päivänä näkyi selkeät rajat mihin sitä oli levittänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua :D en ole vielä kokeillut. Pitää raportoida sitten...

      Poista
  14. Mulla menee tällä hetkellä ehkä 20e kuussa kosmetiikkaan, jos sitäkään. Viime kuussa ostin aurinkovoiteen ja lämpösuojasuihkeen, tässä kuussa.. öö.. olen tainnut ostaa kulmavärin (Essenceä eli ei maksanut juuri mitään) ja hoitoaine tarttis vielä ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa varsin kohtuulliselta :) ei ainakaan mitään turhaa!

      Poista

Kiitos kommentista <3