keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Melkein vuodenaikaan sopimattomat

Nyt meinasi lipsahtaa ihan talviseksi värivalintojen takia ;)

P6170019.ORF

Tämän päivän lakkana Essie Loot The Booty uudesta Viva Antigua! kokoelmasta. Tässä on oikein hyvä koostumus joka peitti kahdella kerroksella. Sinisen sävy on kaunis ja näyttää vilahtavan violettiin pullossa. Kynsillä violetti ei pahemmin näy mutta ihana sininen shimmer siitäkin edestä. Lakka on uniikki ja kaunista katsottavaa ❤️

P6170030.ORF

Keskisormessa vaaleansininen Essien Find Me An Oasis. Nimettömässä OPI It´s Frosty Outside jonka takia lakkauksesta meinasi tulla jouluinen. Käytin hopeaa tekstuuria niin monissa joulukynsissä ettei siitä meinaa saada kesäistä millään. Leimaus on Born Pretty Storen laatasta BP-L015. Leiman värityksessä Color Club Halo Huesit Crystal Baller ja Date With Destiny.

P6170015.ORF

Voi että tuo Loot The Booty on sitten kaunis lakka. Olen ostokseeni täysin tyytyväinen :) minua houkuttaa vielä kokoelman turkoosi nimikkolakka Viva Antigua! Mutta onko se enemmän turkoosi vai vihertävä, riippuu siitä haluanko sen. Kumpi se enemmän on? Mitä tykkäät Bootystä?

P6170034.ORF

Essie Viva Antigua! kokoelma / CesarsShop
Color Club Halo Hues lakat / CesarsShop, saatu
MoYou London Black Knight / CesarsShop
BP-L015 / Born Pretty Store, saatu

24 kommenttia:

  1. Kukkakynsi on suosikkini ja kokonaisuus on myös kaunis!
    Mua on tuo Essien Viva Antigua! -kokoelma houkutellut kovastikin, nimikkolakan lisäksi erityisesti tämä Loot The Booty, mutta eipäs ole vielä tullut hankittua. Mahtaakohan tuo kokoelma tulla lainkaan esimerkiksi Cittareihin että voisi saada leveäsutisena...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos E-S :) minusta tämä tulee Cittareihin. Nythän siellä taitaa olla Bridal menossa?

      Poista
  2. Ei oo liian Jouluiset :) aika suomineito fiilikset tuli mulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suomen värit on muuten kynsillä jotenkin oudot mulle. Vaikka sinisestä tykkään :)

      Poista
  3. Uijui, nämä on ihan huippis nätit! :)

    VastaaPoista
  4. Tosi nätit lakat ja lakkaus, tykkään paljon :)

    VastaaPoista
  5. Tykkään kovasti tästä sinisestä ja hopeisesta! Itse en ehkä laittaisi samaan settiin niitä kun tulee niin vahvat itsenäisyyspäivävibat tuosta combosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiii ja vielä itsenäisyyspäivä :D silloin kun mulla oli nämä, ei ollut yhtään suomi-olo. Mutta nyt kun näitä katsoo niin sopisivat kyllä vaikka linnan juhliin :DD

      Poista
    2. On kyllä niin hieno lakkaus että ilman muuta sopisi presidentin vastaanotolle :)

      Poista
  6. Mulla tulee aina sinisen kanssa ongelma, kun meinaan yhdistää sen heti hopeaan ja siitä mulle tulee mieleen itsenäisyyspäivä :). Onneksi tuo kukka-aihe saa fiilikset vähän kesäisemmille kantimille. Mun mielestä tää sininen ja sit se turkoosi on ehdottomasti pakolliset tästä kokoelmasta. Musta oli vähän pettymys. Turkoosi on todellakin vihreään taittava ja ihan uniikki omassa kokoelmassani. Kaipasin juuri tuota sävyä ja se on ihana. Se on niin kuin Melody Maker glass fleckillä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minilakat olisi kyllä käteviä, mulle välttäisi se turkoosi pienenä kokona. Mä tykkäsin siitä mustasta ja tykkään tästä :) onneks nämä on isoina kokoina.

      Poista
  7. Tosi kauniit! Varsinkin tuo kukkakynsi on ihana :) Sinisistähän en muuten itse niin usein innostu. Tosin poikkeuksiakin löytyy, ja tuntuu, että sun lakkauksia katseltuani alan pikkuhiljaa jopa "hyväksymään" sinisen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) minä tykkään sinisistä, niissä on ihania vivahteita ja tykkään kyllä kaikista sinisen sävyistä ❤️

      Poista
  8. On ihanat ja ihan meren äärelle nuo sopisivat kuin nenu nassuun. <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3