keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Showgirl

Nuollessani haavoja ensimmäisen KbShimmer lakkani jälkeen, päätin lakata toisella ostamallani lakalla eli Showgirlillä. Ajattelin että pettymyksestä ei muuten pääse yli kuin kokeilemalla toista, en nimittäin usko että KbShimmer merkkinä on ihan hanurista. Moni kuitenkin kehuu ja olenhan minä nähnyt ihania manikyyrejä KbShimmereillä tehtyinä.

Showgirl on musta jellypohjainen lakka. Laitoin tätä suosiolla mustan lakan päälle koska en jaksa nyt mitään puolipeittäviä jellyjä. Laitoin tätä kaksi melko ohutta kerrosta. On vähän makuasia miten tykkää, luonnollisesti yhdellä kerroksella maltillisemmin glitteriä ja kahdella vähän näin overisti. Kynsillä on HK Girliä yksi kerros top coatina.

 P1290071.ORF


Nätti on lakka enkä kokenut mitään epäonnistumista tämän kanssa. Ainut että olen nyt hankkinut vähän liikaa näitä musta-pinkki-glitter-jelly lakkoja etten jaksanut innostua tästä enempää. Kuten sanoin, kaunis on ja eroaa vähän muista neliöglitterillään. Hyvin kiistelty asia on, tykkääkö neliöistä vai ei. Itse kuulun ensimmäiseen kastiin :)

Kimallus lakassa on hologrammista ja pinkkiä. Mustan pohjan päällä lakka erottuu tosi hyvin. Kaunis on ja ehdottomasti jää kokoelmiini. Delush Polishin Bitchcraftista tämä erottuu tietysti neliöglitterillä ja tässä ei ole niitä isoja pyörylöitä. Kai tarvitsen molemmat? Ja Emily Mollyn Cosmic Forcesin vielä siihen päälle? :)

 P1290054.ORF

Miltäs tälläinen showtyttö näyttää?

20 kommenttia:

  1. Nätiltähän se näyttää toisen kynsillä, mutta en todennäköisesti haluaisi sitä kokoelmaani, koska noin kaunista lakkaa on vaikea koristella. Ja lakkauksethan pitää aina koristella jotenkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no...tässä taas on niin paljon koristelua omasta takaa että kaipaako se mitään? Ei jaksa joka päivä koristella ;D

      Poista
  2. Tämä on sitten todella kaunis! Tykkään neliöistä ja isojen pylpyröiden puutteesta, koska en saa niitä asettumaan kynnelle nätisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan niissä asettelu jos ei mene just oikein :D tämä on nätti, ehkä vielä hienompi yhdellä kerroksella..mutta mulla menee aina överiksi!!

      Poista
  3. Kaunis lakka! Mutta ei itselläni olisi luultavasti käyttöä. Mulla on yksi ainut musta jellyglitter, ja se on Charming Starry Sky - suapi riittää mulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. CSS on ihana :D mun lempi jellyglittereitä näiden pinkkien lisäksi. On kiva kun on erilaisia mutta nyt ei passaa ostella enempää :)

      Poista
  4. Kerrassaan upeat. <3 Aurinkoista keskiviikkoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia! Harmi kun ei aurinko paista, pitää kohta käydä vähän ihmisten ilmoilla kun ruoka loppuu jääkaapista. Aurinkoisessa ilmassa olisi kivempi kävellä :)

      Poista
  5. Onpas kaunis kyllä :) Mulla on KBShimmerin tummista jellyglittereistä A Raisin To Live, joka on ihan mielettömän nätti. Iiih. Mutta se on totta mitä Belegwen tuossa juuri ylempänä totesi, että tällaiset lakat on vaikeita koristella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti googlettaa, aika kiva rusinalakka. Laitetaan mietintään jos tilaa joskus vielä :) voihan tähän kehittää jotkut leimat päälle. Tai käyttää skittleteissä. Mutta minä tykkään pelkästään, on kiva joskus nautiskella pelkästään jostain kauniista lakasta ilman lisukkeita ;)

      Poista
  6. Onhan se kaunis! Itse tykkään enemmän Bitchcraftista, jotenkin tässä nuo neliöt ei miellytä niin paljoa silmää kuin monissa muissa lakoissa, mutta kyllä minä tämänkin huolisin mielelläni :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bitchcraft on kiva myöskin :) molemmat on! Mahtuvat kokoelmaani :)

      Poista
  7. Mulla taitaa vastaavia olla kanssa ja jotenkin ne on vaan jäänyt helmeriin. Tarvis varmaan kaivaa ne jossain vaiheessa sietä esiin taikka sitte myydä ne pois

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua just pelottaa että jos hankkii liikaa samanlaisia niin sitten ne jäävät pyörimään :)

      Poista
  8. Aivan ihana lakka! Ooh, miten multa on menny se kokonaan ohi. :)

    VastaaPoista
  9. Ihana, kyllä mä tykkään ja hyvä idea laittaa musta päälle. Mä en itse tykkää tällaisista yksistään läpikuultavina vaan just sellaisina, että alla on värillinen lakka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen nyt huomannut että pääsee vähemmillä kerroksilla ja saa intensiivisemmän lopputuloksen kun laittaa suoraan mustan lakan alle :) musta voimistaa kivasti glitterien väriä!

      Poista
  10. Eihän tämä Showgirl mustapohjaisena jellynä päihitä lainkaan Charming Starry Skyta... ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3