keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Minun suosikkini Born To Bio öljyistä

Sain jokin aika sitten Born To Bion öljyjä kokeiltavaksi. Muistatteko kun aiemmin kirjoittelin Risiiniöljystä? Olen laittanut sitä iltaisin vanupuikolla silmäripsiini. Mitään huomattavaa kasvua en ole huomannut mutta ehkäpä ripseni ovat vahvistuneet; niitä ei irtoa niin paljon jos hankaan silmiäni. Kyllä mä uskon että näillä vahvistavilla ja kasvua lupaavilla tuotteilla on jonkunlaista vaikutusta :) ja kuten kerroin, Risiiniöljy on myös pyhitetty kynsiöljyksi ja siitähän kynnet talvella tykkäävät.

Iholle olen pyhittänyt kaksi erilaista Born To Bion öljyä. Pidän molemmista koska koostumus on sopivan ohutta ja imeytyvät melko nopeasti iholle. Riippuen toki käytetystä määrästä. Öljyjen pumput toimivat hyvin eivätkä sotke ympäriinsä. Pidän myös pullojen sopivasta koosta, on mahdollisuuksia käyttää nämä loppuunkin asti ;) lisäksi pullot ovat tyylikkäitä eivätkä sotke/vuode --> voi kuljettaa matkalla mukana.


Helokkiöljy
Luomuhelokkiöljy on kuivan, hilseilevän ja punoittavan ihon öljy. Ehkäisee ihon tulehdusta ja kutinaa. Erinomainen öljy ihottumien ja varsinkin atooppisen ihon hoitoon. Helokkiöljy kiinnosti minua koska se sisältää runsaasti omega-6 rasvahappoa joten se kosteuttaa ja ravitsee ihoa tehden siitä pehmeän ja elastisen.

Ruusunmarjaöljy
Kiinnostuin tästä koska luomuruusunmarjaöljy on antioksidanttinen, A-vitamiinia ja hyödyllisiä rasvahappoja sisältävä kallisarvoinen siemenöljy. Kosteuttaa ihoa sekä hidastaa ryppyjen ja juonteiden syntymistä. Mulle siis ihan sopiva :) Tämä parantaa ihon elastisuutta. Sopii siten aknearpien hoitoon. Kuten myös hoitaa ja ennaltaehkäisee raskausarpia. Sopii myös aurinkoihottuman hoitoon sekä herkälle että kuivalle iholle.


Joko olette kokeilleet näitä loistavia Born To Bion öljyjä? Vartalolle, hiuksille, iholle vai kynsille? Missä tarkoituksessa toimivat parhaiten?

Parhaan valikoiman Born To Bio tuotteita löydät:

Hyvinvoinnin Tavaratalosta tai Ruohonjuuresta

Tässä kaikki jälleenmyyjät. Prismoista löytyy suppeampaa valikoimaa mutta ehkäpä joku päivä valikoima laajentuu ;)

Öljyt saatu blogin kautta. Hyvinvoinnin linkki on mainoslinkki :)

14 kommenttia:

  1. Mä tykkään kanssa näistä öljyistä helppo ja moni käyttösiä kun ovat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sopivan kokoiset pullot, ehtii joskus käyttää loppuun :)

      Poista
  2. Olen testannut yhtä Laveran öljyistä ja rakastan sitä. Minulle saisi olla jättipumppupullossa josta voisin lätkiä menemään ympäri kroppaa. Ihanat öljyt kerrassaan.

    Aurinkoisia päiviä ja kisuille terkkuja. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en rasvaa kroppaa mutta käsiä ja kasvoja kyllä. Hiuksiin välillä :)
      Kisut kiittävät, mukavaa päivää sinnekin :)

      Poista
  3. Minulla on käytössä Born To Bion Monoi-öljy hiuksille. Hiukseni ovat paksut ja karheat ja latvat myös helposti kuivat. Hieron aina suihkun jälkeen ennen föönausta reilun annoksen (10 suihkausta) tuota öljyä hiusten latvoihin. Ja hiukset tykkäävät aivan älyttömästi! Hennommille hiuksille saattaisi olla liian tujua, mutta omat hiukseni rakastavat tuota öljyä, kiilto niissä on upea, kun on tuota muistanut käyttää, mutta eivät jää kuitenkaan yhtään tahmeiksi tai mitenkään "latteiksi". Ja tuoksu <3

    Olisi kiva kokeilla näitä enemmänkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun oli vielä pitkät hiukset niin kyllä ne nauttivat öljyistä :) hiuksiin öljyä saa kulumaan paljon. Lyhyisiin ei oikein uskalla laittaa kun lähmää helposti.
      Suosittelen testaamaan, kannattaa ottaa joku monikäyttöinen mitä voi laittaa kasvoille ja vaikkapa hiuksiin ;)

      Poista
  4. Minulla on käytössä tuo risiiniöljy "tykkään" ja murkkuikäisille tytöille ostin sen babassuöljyn, kun alkaa niitä näppylöitä oleen kasvoissa ja tytöt ovat kyllä tykänneet :)
    Vielä pitäisi ostaa nuo juuri esittelemäsi öljyt, varsinkin tuo helokkiöljy kun toisella tytöistä on atooppinen iho ja paras hoito siihen on vaihtelemalla eri rasvoja ja öljyjä, tietyn väliajoin, pysyy siis kurissa :)
    MinnaK.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tuo näissä on parasta, ovat monikäyttöisiä ja sellaisia koko perheen öljyjä :)

      Poista
  5. Mä sain sen risiiniöljyn miitistä ja kokeilin sitä hiuksiin... ei toiminut sitten yhtään! :D mun hiukset meni aivan hirveiksi! Annoin sen sitten pois kun jäi niin kovat traumat... olis pitänyt pitää itsellään ja kokeilla just kynsille.

    Toi helokkiöljy kuulostaa just sellaselta mitä mä voisin käyttää mun käsivarsille. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi kun ehdit antaa pois! Se olisi ollut myös kynsille ja ripsille sopiva ;) ehkä helokkiöljy toimisi sulla sitten paremmin :)

      Poista
  6. Mulla on nyt testissä Babassuöljy. Se on vähän haastava, kun sitä pitää aina vähän lämmittää, että sitä saa ulos putelista, mutta voi muuten, miten ihanaa tavaraa! Teen siitä postauksen, kunhan olen testannut kunnolla :)
    Kiva kuulla myös näistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä! Millä tavalla sä lämmität sitä? Nämä kyllä tulevat ihan hyvin ja jos ei tule niin avaan vaan korkin :)

      Poista

Kiitos kommentista <3