maanantai 30. tammikuuta 2017

Tammikuun kosmetiikkaostot

Juuri kun tässä postauksessani kehuin että "tässä kuussa tuskin tulee ostettua enää mitään", sorruin kosmisostoihin Matkuksessa :D pyörittiin Sannin ja Milin kanssa meikkipuljut läpi ja kyllähän sieltä jotain tarttui mukaan. 
Kicksin alesta Lumenen 3in1 puhdistusvesi ja Mavalan käsivoide. Make Up Storesta Diamond glitter eyeliner, koska alessa ja olen tätä himoinnut. Emotionista kulmien värjäysaine. X-tra kynsilakanpoistoaine ihan kaupasta ja MAC Mineralize Skinfinish Gold Spill bloggaajakaverilta. Nämä kaikki 40 euroa.

Make Up Store Diamond eyeliner

Facebookin Kynsikirpparilta Ùberchicin ja MoYoun laattoja, nämä olivat 25 euroa. Toiselta kirpulta Make Up Storen Vanilla luomiväri 5 e ja MoYou London tilaus 25 e. 

Ùberchic laatat

Make Up Storella luomivärit olivat tammikuun ajan 13 euroa. Kotiutin sävyn Maroon joka tuli palettiin neljänneksi napiksi. Masain ostin varjostuksiin. Näistä tulee meikkikuvia, olen näistä ihan innoissani! Eivätkö olekin ihania!

Make Up Store Masai

Make Up Store Maroon

Sitten sattui aika hassusti! Löysin meikkipussistani 50 euroa! Muistan että tungin sen sinne joulunaikaan ja päätin että jos ei ole kovin tiukkaa, saan ostaa sillä pitkään himoitsemani Lumenen Lähde geelinaamion ja Valo Hyaluroniseerumin. Miselliveden sai kaupan päälle.

Lumene Valo Glow Boost

Vielä loppukuusta viime rutistukset eli kampaajalta KC värinaamio ja kynsiraukoille Trind Nail Repar. Nää oli 24 euroa.

KC Color Mask Red

Laattoja tuli ostettua aika paljon mutta möin myös vanhoja pois. Kosmetiikkaan meni tammikuussa 195 euroa. Aika paljon, ehkä ensi kuu on hiljaisempi. 

Mites sulla meni kuukausi?

20 kommenttia:

  1. No joo vähän sama. Yritin tsempata enkä langennut aleihin... vaan sit kuiteskin. Saman verran kuin sullakin veikkaisin. Hyviä tarjouksia ei vaan voinut ohittaa 😂

    VastaaPoista
  2. Löytyisipä munkin meikkipussista seteleitä 😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä löytyy jos on näin huonomuistinen kuin minä ;) olin unohtanut sen viiskymppisen ihan täysin .D

      Poista
  3. Itsekin päätin aloittaa postaussarjan kuukausittaisista ostoksista ja helmikuun alussa on tulossa ensimmäinen osa - jätän vielä jännitykseksi sen miltä oma kulutukseni tammikuussa näytti xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiihi minuakin jo jännittää :D summa on varmasti sykähdyttävä ;)

      Poista
  4. Mulla tuli nyt loppukuulle shoppailuja, mutta silti pysyttiin satasessa. Katselin Lumenen tuotteita Sokoksella, mutta yllätyin kuinka paljon se uusi Sisu-sarja maksoi. 40 euroa tuntui paljolta, vaikka tuoksu niissä on ihanan metsäinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä Sisuja ja muita uusia Lumeneja himoan koko ajan mutta ne on aika kalliita. Mietin nimittäin näitäkin tosi pitkään!

      Poista
  5. Mun tammikuu on mennyt tähän asti todella hyvin, mutta jos ovat lähi-Kicksissä viimein saaneet uuet Smashboxin paletit hyllyyn, saatan semmoisen hankkia alekoodin ja -kupongin turvin. Siltikin jäädään reilusti alle satkun, joka oli tavoitteenakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tavoite! Vitsit ne uudet Smashboxit polttelee joten parempi olla menemättä Kicksiin :) ja tässä kuussa mun budjetti on pienempi. Mutta mistä noita Kicksin alekoodeja ja kuponkeja saa, siitä sähköpostimainoksestako? Mulle ei sitä lehteä tule :/

      Poista
    2. Mutta jos oot kantis asiakas, pitäis lehden tulla ees joskus. Mulle on nyt tullut joka kk se, en kyllä mielestäni osta niin paljoa. Smashboxin paletit näytti kieltämättä upeilta.

      Poista
  6. Vitsit miten ihana tuo maroon! <3 Mulla meni hyvin, meikkeihin tai no yhteen ainokaiseen meikkisiveltimeen meni 60€, mutta en ostanut. LOL Paitsi alesta vaatteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet kyllä ollut maltillinen :) mun pitäisi kanssa käydä vaateostoksilla...en tykkää siitä puuhasta yhtään :P

      Poista
  7. Mäkin aloin tänä vuonna pitämään kirjaa kosmeostoista, ja so far so good ;) Tosi kivan näköinen tuo MUS:n paletti kokonaisuudessaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo paletti on ihan täydellinen mulle :) kirjaa on kyllä hyvä pitää, minäkin kun olen uskotellut että ei sitä paljoa ostele...joskus loppusumma yllättää ;)

      Poista
  8. Mulla meni huonommin mitä luulin. :D Rahaa paloi aika paljon, vaikka en muka ostanut mitään ihmeellistä. Perjantaina siitä sitten lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseään on muuten yllättävän helppo huijata, siksi aloin itsekin tätä kirjaa pitämään!

      Poista
  9. Ihanat värit paletissa!

    VastaaPoista
  10. Kivoja luomivärejä olet ostanut. :) Itse löysin kaksi Honoré des Présin tuoksua ja Essien lakkaa sekä yhden meikkivoiteen alesta, niin ne tuli ostettua. :) Muutoin olen yrittänyt olla tarkka ostosten suhteen.
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3