perjantai 13. tammikuuta 2017

NCLA - The World Orbits Around Me

NCLA hololakat ovat ihkuja! Ensi kertaa kynsille pääsi uusi tuttavuus The World Orbits Around Me. Tosi hyvänvärinen, yllättävän kiva!

Ùberchic 6-02

Ùberchic 6-02

En tosiaan olisi osannut tätä ostaa, sain tämän esiteltäväksi blogiin. Valitsin kyllä itse värin ja tähän päädyin koska en halunnut mitään tavallisen väristä holoa. TWOAM on suklaanruskea holo joka joissain valoissa näyttää punertavalta. Lakka on pigmenttistä ja helposti lakattavaa. NCLA lakoissa on hyvä suti jolla on niin helppo lakata. Kannattaa ehdottomasti tutustua merkkiin jos etsit laadukasta luksuslakkaa.

NCLA kynsilakat

Koristeluissa valkea Essencen lakka ja laatta Ùberin 6-02. Oikeastaan nämä kynnet ei enempää kaipaakaan! Nyt vaan odotellaan kesää ja aurinkoa, näyttää holot paremmalta ;)

NCLA CesarsShop

NCLA CesarsShop

NCLA lakkojen holokuvio on selkeästi näkyvä linearholo joka erottuu sisätilassa lamppujen valossa. NCLA:n holot levittyvät aina ilman ongelmia eivätkä kaljuunnu ollenkaan. Olen nyt tosi vähäsanainen mutta kun tätä ei voi enempää kehua enkä keksi tästä mitään moitittavaakaan ;)
Tykkäsin tosi paljon Glisten & Glown holoista mutta niissä haalistui värit mikä harmitti minua tosi paljon. Mukava saada taas uusia holoja, nämä kun ovat taas erilaisia kuin Color Clubin Halo Huesit. Kaikille ihanille holoille on kyllä tilaa minun luonani ;)

NCLA The World Orbits Around Me

NCLA The World Orbits Around Me

NCLA lakat myy CesarsShop. Merkki on 7-free eli ei sisällä tolueenia, formaldehydia, diputyylia, ftalaattia, formaldehydihartsia, parabeeneja, ksyleenia eikä kamferia. Merkki on myös vegaani eikä sitä ole testattu eläimillä. NCLA merkillä myös geelilakat ja kynsienhoitotuotteet ;) kynsilakat 19,90 e, pullokoko 13,5 ml.

Joko sinä olet tutustunut NCLA:n hololakkoihin? Nythän Cesariin tuli uusia sävyjä, muutama siellä on taas himotuslistalla ;) NCLA lakat ovat -20% alessa 21.1 saakka.

28 kommenttia:

  1. En ole tutustunut. Onko samanlaatuisia kuin pp.t?
    Nätti lakka ja ihana leima 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ovat yhtä laadukkaita, eivät valu kynsinauhoille ja kuivuvat nopeasti. Ja värit ovat todella ihania, valikoima niin laaja! Ihania ❤️

      Poista
  2. I'm impressed! Very beautiful manicure!)

    VastaaPoista
  3. Vielä en ole näitä kokeillut, mutta nythän nämä on ensi viikon lauantaihin asti Cesarsilla -20% ja ajattelin kyllä alkuviikosta laittaa tilauksen menemään :) Sävyjen valinta tuottaa vain suurta päänvaivaa.. Miten valita monen upean joukosta vain pari? Kääk :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ale kyllä kantsii hyödyntää! Niistä on tosi hankala valita, itse tykkään näistä holoista eniten. Näyttävät sieviltä myös ilman aurinkoa eivätkä ole vain yhden vuodenajan lakkoja ;)

      Poista
  4. Tosi kiva sävy, pari merkin lakkaa onkin jo mun wish listilla. :)

    VastaaPoista
  5. Onpas tämä kaunis! Olen sujuvasti sivuuttanut tämän sävyn epäkiinnostavana, kun olen selaillut Cesarsin sivuja. Nyt tälle saattaa hyvinkin olla paikka mun luona. :)

    Koristelut sopii tähän kuin nenä päähän. Todella kaunis kokonaisuus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marppa! Minäkin olin alkuun epäileväinen värin suhteen mutta tämä oli yllättävän sievä kynsillä :)

      Poista
  6. Todella kauniit kynnet! En ole tutustunut, mutta tekisi kyllä mieli, mitä olen täällä niitä nähnyt. ^_^

    VastaaPoista
  7. Onpa jännä ja kiva sävy. :) Olisiko seuraavaksi Persephonen vuoro? ;)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuo nimi jaksaa naurattaa :D muutaman NCLA postauksen olen ajastanut valmiiksi, persikkanude ja Persephone on vielä kokonaan testaamatta. Joten tulossa on ;)

      Poista
  8. Voi jestas miten nätti! Tosi hyvin sait kuvattuakin sen kaikkine holoiluineen <3 Mä olen tätä monesti pyöritellyt, mutta vielä on jäänyt ostamatta. Ehkä mun kuitenkin kohta on pakko :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3