torstai 5. tammikuuta 2017

Arvonta; Essence kynsilakkoja ja koristeita!

Arvonta on päättynyt, kiitos osallistuneille! Voittajaksi arvoin Liinan Oliver teki meistä perheen-blogista :)

Sain aiemmin pr-toimistolta ison paketin Essencen kynsilakkoja + kaikkea koristeluun tarvittavaa. Otin valtaosan tuotteista itselle mutta kynsilakoissa oli niin monta samankaltaista sävyä ettei mulla tule käytettyä. Ehkä joku teistä ilahtuisi paketista enemmän?

Essence kynsilakat

Arvonnan palkintoon kuuluu erilaisia Essencen kynsilakkoja, tarroja, leimaussetti ja muutamia pikku juttuja koristeluun. Kaikki ovat uusia ja avaamattomia. Arvonta on avoin kaikille. Muista kuitenkin jättää sähköpostiosoitteesi jotta saan sinut kiinni.

Kerro minulle oletko kokeillut Essencen tuotteita? Mitä helmiä olet löytänyt merkiltä? Arvonta on auki 10.1.2017 saakka. Onnea arvontaan!


79 kommenttia:

  1. Geeli päällyslakka on ihan hyvä.
    Nuo koristeet kiinnostaisi 😊

    VastaaPoista
  2. Vau mikä setti. Mulla on Essenceltä vähän kaikenlaista. Cuticle remover ja huuliöljyt ehkä mieluisimmat tuotteet. Huuliöljyt on aika tahmeita, mutta mun turpa tykkää, niin annettakoon anteeksi. 😊

    VastaaPoista
  3. Edelliseen vielä se säpo..
    naerppae@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Olen ollut Essence-fani jo alusta lähtien. Muistan, miten saaristoon mennessä piti poiketa Turussa, että sai ostettu pussillisen (kassillisen) tuotteita, kotikulmilta sitä kun ei vielä saanut. :D
    Kynsituotteita ole itselläni yhtään, eipäs, onhan - joku kynsiliima muistaakseni.
    Mukana! :)

    VastaaPoista
  5. En ole tätä merkkiä vielä kokeillut mutta olisi kiinnostusta kokeilla joten helmistä en voi sanoa vielä mitään :) mutta jos voitan lupaan raportoida :)
    petrasten@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Muutamia kynsilakkoja oon testannu
    mukana ollaan
    eekku80@netti.fi

    VastaaPoista
  7. Olen käyttänyt Essenceltä melko monipuolisesti tuotteita, eniten tähän mennessä ovat ihastuttaneet juurikin kynsilakat. Lisäksi viime kesänä LivBoxissa tullut mascara oli todella positiivinen yllätys kuten myös joulukalenterin viimeisen luukun luomiväripaletti :)

    shimmerblinger@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Voisin yllättää äitin tämän setin tuotteilla. Tosin jellyt saattaisi jäädä itselle testattavaksi :p
    Mulla on joitain essencen meikki tuotteita mutta lakoista tykkään silti eniten :)
    somethingwrong@live.fi

    VastaaPoista
  9. Muistaakseni en ole käyttänyt Essencen tuotteita! Mikäli voittaisin ajattelin tuotteet lähinnä tytölle ja hänen teini ikää lähestyville tytöille :) sitruunapippuri at luukku com

    VastaaPoista
  10. Olen kokeillut monia tuotteita! Kynsilakat tietty ovat todella hyviä. Lempparituotteeksi on kuitenkin ehkä noussut White Matt Powder eli väritön mattapuuteri. Yksi lempituote oli myös kulmien korostukseen tarkoitettu pieni kynä, mutta se poistui valikoimista uudistuksessa :o

    mikolaveera@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Olen kokeillut ja ehdoton lemppari on musta vedenkestävä kajaali. (snttu1@gmail.com)

    VastaaPoista
  12. Noita kynsilakkoja olen käyttänyt ja tykännyt kovasti.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Olen kokeillut yhtä kynsilakkaa - olin katsellut tiettyä sinistä sävyä Diorilta mutta ei huvittanut maksaa montaa kymppiä lakasta. Sävy oli kuitenkin ihana, sähkönsininen. Sattumalta löytyi lähes täydellinen dupe Essenceltä parilla eurolla. :D

    mvainio15 @ hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Olen kokeillut essenceltä aika paljon tuotteita, suosikeiksi on noussut ripsivärit, peitepuikko sekä huultenrajauskynät! :)

    Ronja.1997@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. On kyllä tullut kokeiltua essenceltä vaikka mitä! Kynsilakkoja, ripsareita, meikkivoiteita, rajauskyniä, huulipunia,puutereita, poskipunia, vaikka mitä. Helmiksi mä nostan ehdottomasti Lash Princess ripsarin, vihreän <3.
    Se on mulle nro 1 kaikista ripsareista ikinä. Ja hinta alle viis euroa. Oon myös tykästynyt essencen värittömään irtopuuteriin, ei kiillä naama koko päivänä ja hinta 4,99€! Pure Nude meikkivoide on myös tosi kiva.
    Yhtään huonoa tuotetta mulle ei ole tullut vastaan Essenceltä. Eiku onpas, pikakuivattaja oli aivan p*skaa!



    VastaaPoista
  16. No niin, se sp unohtui tietenkin: tarja.anneli12@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Noi Essencen gel-lakat on hyviä! Piti ostaa kun kiva sävy löyty, en olettanu että olis mitenkään kovin hyvä(Essencen ripsarit ei tunnu kovin hyviä olevan), mutta yllätyin positiivisesti! Sillä lakalla on useemman kerran jo tullu lakkailtua kynsiä. Yhtä hyvä kun muutki marketista saatavat lakat. :)
    Arvontaanki toki voisin tässä samalla osallistua; sarkkuuh@wippies.fi

    VastaaPoista
  18. Ihana setti! :) Essence-kokemukseni on vielä melko vähäistä, kokoelmistani taitaa löytyä vain yksi huulipunakynä ja muutama kynsitarra-arkki. Kynsitarrat on ollut ihan jees ja huulipunakynä yllätti kermaisella koostumuksellaan, joten mielelläni kyllä kokeilisin lisääkin merkin tuotteita :)

    VastaaPoista
  19. Essencen hc-käyttäjä täällä! Kyseisen merkin käsivoide päivittäisessä käytössä, kynsiseerumi pari kertaa viikossa ja kulmakynä on ihan paras. Kynsilakkoja ei voi moittia, Trend Edition- erissä saisi kyllä olla enemmän tavaraa, kun monesti on jääty nuolemaan näppejä.
    Arvonnassa mukana terkki(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Käsivoiteet, all about matt -puuteri (toinen jo menossa!), kynsilakanpoistoaineet, kynsilakat ja ehdottomasti se cuticle remover :) Nämä tuli yht' äkkiä mieleen.

    Toki hajuvedetkin on edullisia ja hyviä, mutta useimmiten tuoksut on niissä makeita (Like a day in the pool tmv. oli mukavan raikas, joka oli kyllä tuoksuista poikkeus), että ei sovi makeita tuoksuja karttaville :D


    talkandbake@suomi24.fi

    VastaaPoista
  21. Mukana 😍 Kokeillut olen lakkoja, yllättävän kestäviä! Tykkään myös Essencen aluslakoista, hyviä mulle :)

    VastaaPoista
  22. En ole vielä, tarkoitus on kyllä kokeilla.
    Tiina
    miumiu83 at gmail.com

    VastaaPoista
  23. On Essenceä testattu! Kynsilakat suosikkeja, joku rajauskynä myös!
    riikka.jauhiaine@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Oh! Kaikki Essencen tuotteet on ihania! Kynsilakat ovat vanhoja tuttuja, mutta sittemmin myös Essencen meikit ovat siirtyneet vakkarivalikoimiin. Ripsarit ovat loistavia, sekä huultenrajaus- ja huulikynät <3
    miratamminen71@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Essence on kyllä huippu merkki! Varsinkin nyt kun sitä saa Suomesta suhteellisen helposti. Minulla on useita essencen lakkoja ja paria poikkeusta lukuunottamatta olen tykännyt kaikista. Kaikki tiimalasimallin omaavista pulloista ovat olleet hyviä ja noista lieriön mallisista osa vaaleista metallisista on ollut hieman haastavampia lakattavia.

    mielenmaisemia@hotmail.fi

    VastaaPoista
  26. Olen koittanut Essencen I<3extreme volyme mascaraa vedenkestävänä ja siitä olen tykännyt kovasti, sitä täytyy hankkia lisää, tuo hyvin tuuheutta ja pituutta ripsiin. Sekä Essencen studio nails caring ridge filler with biotin pohja lakkaa. Se on ihan ok kamaa, olen huomannut, että sen kanssa kynsilakat lähtevät helposti kynsistä isoina laattoina.
    akame88@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Muutamaa lakkaa on tullut kokeiltua, mutta hyvin vähän vielä. Pääsin vasta äskettäin eroon kynsien pureskelusta, joten nyt vihdoin pääsee laittamaan kaikkea ihanaa kynsiin!

    sonjaemiliaa@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Käyn penkomassa Essencen hyllyn läpi melkein joka kerta, kun käyn kaupungissa. Essencen pikakuivattava päällyslakka on luottokamaa, ja heidän aluslakkansa on myös hyvä. Colour & Care -sarjan pastellilakat on myös laadultaan ihan huippuja sekä myös tämän vuoden joulukokoelman vihreä lakka. Käytän paljon Essencen meikkejä, ja tykkään erityisesti huulituotteista ja ripsareista.
    yuenkynnet(ät)gmail.com

    VastaaPoista
  29. Oon käyttänyt essencen kynsilakkoja ja ne on kyllä osoittautuneet hyviksi löydöiksi. Edullisia, suurin osa levittyy nätisti ja peittää hyvin. Muutama hutikin on ollut mutta ei ihan hirveästi oo harmittanut. :) aino.onia@outlook.com

    VastaaPoista
  30. Kynsilakkoja olen kokeillut ja ne ovat olleet hyviä :)
    kintsu_k@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Merkin edullisuuden vuoksi olen melko surutta ostanut kokeiluun eri tuotteita Essencen hyllyltä aina Tokmannilla poiketessani. Ripsivärit, huultenrajauskynät ja kynsilakat ovat jääneet itselleni melkolailla säännölliseen käyttöön. Monia helmia kyllä löytyy merkiltä, enkä niinkään välitä vaikka brändi on suunnattu enemmänkin nuorempaan makuun etenkin pakkauksien osalta. Huulipunissa on mielestäni heikompi pigmentti, mutta se ei nyt yllätys ollutkaan. Ostin itselleni joulukalenteriksi Essencen kalenterin ja ihan kivoja juttuja sieltäkin lähti heti käyttöön vaikka paljon siitä kalenterista löytyi turhuuksiakin. osoite: tattitv(at)gmail.com

    VastaaPoista
  32. Ihania värejä tuossa! Mä niin tykkään kaikista punaisen sävyistä (ja aika monesta muustakin väristä kynsilakoissa)! Essenceä on tullut käytettyä jo useita vuosia. Hamstrasin niitä aina Keski-Euroopan reissuilta. Kynsilakat on ehdottomia suosikkejani, mutta ripsarit ja käsirasvat ovat myös ihania!

    tramp[@]netti.fi

    VastaaPoista
  33. Olen kokeillut. Tykkään essensen kynsilakoista ja ripsiväreistä :) mima93@wippies.fi

    VastaaPoista
  34. Essence on minulle tuttu tuote jo ennestään. Olen käyttänyt muun muassa rajauskyniä, ripsaria ja juurikin noita kynsilakkoja, jotka olen todennut hyviksi.
    nailswonderland2011@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Olen kokeillut mm. Kynsilakan poistoliinoja ja -purkkia, molemmissa tosi hyvä hintalaatusuhde. Myös muutama värilakka löytyy. Tälle paketille olisi varmasti käyttöä. Muutaman ottaisin itselle ja osa menisi siskolle ☺ tweetie_1987@hotmail.com

    VastaaPoista
  36. Olen kokeillut ja tykännyt ripsarit, huulirasvat ja kiillot ovat erityisiä suosikkeja :) kynsilakkojakin olisi kiva testata annikajokinen95@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Puuterin ostin vähän epäillen, kun ei ollut kokemusta merkistä, mutta hyvä hinta-laatusuhde oli! Osallistun!
    hippu@outlook.com

    VastaaPoista
  38. Joitakin kynsilakkoja olen kokeillut ja tykkään.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  39. En ole kokeillut vielä mitään Essenceltä, mutta olen lukenut paljon positiivisia tuotearvosteluja niistä. Eli kiinnostusta testailuun löytyy! :D
    emmih96@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Kokeillut oon ripsaria vain, mutta kiinnostaisi kokeilla muutakin, ehkä löytyis jokunen helmi! (:
    emmi.koponen@hotmail.com

    VastaaPoista
  41. Mä ilahtuisin ikihyviksi tästä! Itselläni ei ole kokemusta hirveästi Essencestä, mutta kaverillani on näitä mielin määrin kun hänen suosikkejaan taitaavat olla;) Leimasin, lakat ja koristeet kiinnostavat minua:) Osa, joita en tarvitse itse, voisivat mennä ystäväni syntymäpäivälahjaa täydentämään, kynsilakkoja kun ei omista niin paljon ja tykkää äipän kanssa lakkailla:)

    sanniijuliaa@gmail.com

    VastaaPoista
  42. Oi, onpa kiva paketti! En ole vielä testannut Essenceä, vaikka kuullut paljon hyvää. Kiva ois kokeilla. Peukut pystyssä mukaan arvontaan! =)
    Maisa (pienet.suloisuudet@gmail.com)

    VastaaPoista
  43. En ole vielä kokeillut, mutta olisi kiva kokeilla :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  44. Eikä, näähän on just parhaita sävyjä mitä voi olla, eikä niitä voi koskaan olla liikaa! ;) Mukana ehdottomasti!
    Mun ensimmäiset Essence kokeilut on jo useamman vuoden takaa, kun ostin ulkomailta halvan ripsarin. Se vaan oli niin hyvää että tuli kalliiksi käydä aina ulkomailta sitä ostamassa :D Sen jälkeen olen ihastunut myös laadukkaisiin kynsilakkoihin ja muutkin meikit ovat ahkerasti käytössä.
    kynsille@luukku.com

    VastaaPoista
  45. Mä olen kokeillut niin kynsilakkoja kuin paria huulituottetakin. Kaikista olen tykännyt, mutta Essencen alus- ja päällyslakat sekä huuliöljy on noussut ehdottomiksi lemppareiksi. Aina kun eksyy hyllylle, tekee mieli ostaa jotain uutta testattavaksi :)
    lotta.saarelainen@dlc.fi

    VastaaPoista
  46. Olen kokeillut Livboxissa tullutta ripsaria ja itse olen ostanut merkiltä poskipunan sekä peitevoiteen. Kaikki tuotteet ovat kyllä yllättäneet postiivisesti laadun suhteen, sillä ajattelin niiden olevan aika surkeita edullisuuden vuoksi :D Peitevoiteelta kaipaan hiukan enemmän peittävyyttä, mutta ripsaria ja värikosmetiikkaa voisin ostaa kyllä uudestaankin. Jenniju@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Essenceltä olen kokeillut kynsilakkoja sekä paria ripsiväriä. Kynsilakat ovat ainakin huippuja mutta ripsiväreistä en niinkään innostunut. Kynsijutskia voisin siis ainakin ostaa lisää, ne öljyt yms vähän houkuttelis :D
    hennamar@outlook.com

    VastaaPoista
  48. Mä olen nuita jellyjä himoinnut jonkun aikaa jo :D Essencen matta top coat on vakikäytössä, samoin tattoo liner ja cuticle remover.
    dilenails@email.com

    VastaaPoista
  49. Lakat on tietty hyviä, mutta ehdoton suosikkini Essenceltä on Lash princess -ripsari.
    Noita jellyjä olisi kiva päästä koittamaan.

    smiug@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Essence helmiä on esimerkiksi kulmageeli, kynsilakat ja se valkoinen puuteri (joka on aina kaikkialta loppu..).

    VastaaPoista
  51. Mukana kivassa arvonnassa!
    Minulla on pari Essencen kynsilakkaa, jotka ovatkin osoittautuneet vallan hyviksi. Muita Essencen tuotteita en ole vielä kokeillut.
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Yhdestäkään Essencen tuotteesta ei ole ennestään kokemusta, joten mielelläni kokeilisin. riiti81(At)gmail.com

    VastaaPoista
  53. Kynsilakat ja huultenrajauskynät on lemppareita. :)
    sari piste susanna at hotmail piste com

    VastaaPoista
  54. Olen :) Suosikkini on Essencen luomiväri sävyssä "Grammy goes glammy", jota käytän highlighterinä :)

    VastaaPoista
  55. Aika monta Essencen lakkaa löytyy ja yksi nude luomiväripaletti. Se on kyllä ehdoton suosikki, lähes päivittäisessä käytössä. Lakoista suosikkini on tylsästi valkoinen, mutta se on vaan erittäin hyvä valkoinen lakka.

    VastaaPoista
  56. En ole kokeillut mutta olen todella paljon kuullut niistä kehuja! :3
    olivertekimeistaperheen(a)gmail.com

    VastaaPoista
  57. En ole kokeillut essenceltä kunnolla vielä mitään. Olen pidempään halunnut ostaa niitä testiin, mutta myyntipisteisiin pääsy ollut haastavaa. Kaikki kehuu todella paljon, niin kiinnostaa suuresti! msesmsesmses@gmail.com

    VastaaPoista
  58. En ole tainnut kokeilla vielä yhtään mitään. Olen lukenut blogeista niin paljon hyviä arvioita, että olisin kyllä enemmän kuin mielellään kokeilemassa! :)

    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  59. En ole vielä kokeillut, mutta kuulostaa laadukkaalle merkille =). Mukaan kivaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  60. Olen kokeillut yhtä essencen kynsilakkaa,pysy kynsissä pitkään!
    antfin8@gmail.com

    VastaaPoista
  61. Yksi Essencen kynsilakka minulla on ollut, ihana oranssiin vivahtava. Sain sen ystävättäreltäni, jolle väri ei sopinut. Hyviä kokemuksia oli. En ole itse hankkinut niitä, kun olen päättänyt käyttää kaikki vanhat pois, ennen uusien hankintaan. Pian on kyllä se aika käsillä. Mukana ihanassa arvonnassa.
    klaara49(at)luukku.com

    VastaaPoista
  62. Kokeilematta vielä :)jotenka mukaan arvontaan

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  63. Essencin kynsituotteita en ole vielä ehtinyt kokeilemaan. Lemmparit essenceltä on huulikynät (!!), pienet luomivärit, peiteaine ja kulmageeli.

    VastaaPoista
  64. Ja sposti hannalehtinen92@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Puuteria ja kynsilakkoja kokeillut. Edullinen hyvä merkki. Mukaan arvontaan. Salli.moilanen36@gmail.com

    VastaaPoista
  66. Käytän essencen kynsilakkoja ja jonkun verran meikkejä :)
    Lagexd@hotmail.com

    VastaaPoista
  67. En ole vielä kokeillut, merkistä olen kyllä kuullut :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  68. Oon testannut mattapunia ja ne olivat positiivinen yllätys :)

    saija.ritamaki@hotmail.fi

    VastaaPoista
  69. Siis kaikki tuotteethan melkein on helmiä, mutta kyllä tuo geelipäällyslakka on ollut hyvää.

    enkelipeikko@gmail.com

    VastaaPoista
  70. Ensitutustuminen Essenseen oli joulukuussa kun hankin heidän joulukalenterinsa. Olin heti myyty :)
    erikssa.se@gmail.com

    VastaaPoista
  71. Essence <3.

    Essencen vslkoinen on luottolakka! Ja öljyt hyviä kun hintaa miettiii.

    liisaihmemaassa89@gmail.co.

    VastaaPoista
  72. Olen testaillut longlasting huultenrajauskyniä ja ne ovat mielestäni olleet hintaansa nähden todella hyviä :)

    theriddlerr@outlook.com

    VastaaPoista
  73. En ole valitettavasti koskaan kokeillut :(
    hilsan@luukku.com

    VastaaPoista
  74. En ole vielä kokeillut. Mielelläni sen tekisin.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  75. On vain nimeltä tuttu.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  76. Kyllä on kokeiltu ja Essencen spraypullossa oleva kynsilakan pikakuivattaja on ainoa jolla saan jäljen pysymään ilman pientä rupulia pinnassa.

    kikishome@suomi24.fi

    VastaaPoista
  77. Essence on erityisesti kynsijuttujen osalta hyvinkin tuttu, itse tykkään merkin halvoista mutta toimivista lakoista.

    antza_21(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Essence on paras! Uusin löytö on hajuvesi.

    tintti405@gmail.com

    VastaaPoista
  79. Moi.

    Essence on uus tuttavuus, mutta vallan ilahduttava. Kaverilta sain kynsilakkoja, oon pitänyt.

    saaraihanainen@gmail.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3