tiistai 9. elokuuta 2016

Evo muotoilutuotteet lyhyille hiuksille

Olen kertonut teille että omaan värikkään tukkahistorian. On ollut mustaa, blondia, sinistä, punaista, ruskeaa ja raitoja. Minulla oli ennen pitkä tukka joka kaipasi enemmän hyviä, hoitavia tuotteita. Muotoilu oli pelkästään ponnarilla oloa. Sitten repäisin ja leikkautin lyhyen rokkitukan. Se taas kaipaa laadukkaita muotoilutuotteita ja sen pitää olla aina laitettu.

Käytän ja kokeilen paljon erilaisia muotoilutuotteita. Tykkään laittaa välillä tuolla ja välillä tällä. Siksi olin innoissani kun pääsin kokeilemaan Evo merkin hiusten muotoilutuotteita. Minulle ihan uusi sarja, en ollut ikinä kokeillut. 

Evo on Australialainen kampaamosarja joka ei lupaile turhia. Tuotteiden kaikki ainesosat ovat tarpeellisia ja vaikuttavia eikä Evo-tuotteissa käytetä tarpeettomia, ylimarkkinoituja ainesosia. Evo-tuotteet ovat sulfaanittomia ja parabeenittomia, eivätkä ne sisällä deaa, teaa tai propyleeniglykolia niiden ympäristövaikutusten takia.
Evolta löydät tuotteet pesuun sekä muotoiluun. Pullot ovat eleettömiä, yksinkertaisia mutta humoristisia. Pullot ovat kierrätysmuovia ja tuotteissa pyritään käyttämään luonnollisia ainesosia, aina kun se on mahdollista. Minä valitsin kokeiluun kolme eri muotoilutuotetta jotka sopivat erityisen hyvin lyhyelle tukalle. 

P7120028.ORF

Otin kokeiluun kaksi erilaista muotoilutuotetta; Crop Strutters muotoiluvoiteen sekä Box o´ Bollox rakennevahan. Välillä haluan sliipatumpaa tyyliä ja joskus revittyä rokkimaista ilmettä. On ihan makuasia tykkääkö käyttää muotoiluvoidetta vai rakennevahaa. Mulla on niin paksu tukka että minulle sopivat molemmat. Pastamaisella muotoiluvoiteella saa hillittyä luonnonkiharan pörheyttä ja rakennevahalla saa sitä rakennetta ja tekstuuria.

Crop Strutters muotoiluvaha antaa keskivahvaa pitoa ja mahdollisuutta uudelleenmuotoiluun. Tuoksu miellyttää naisihmisiä ja koostumus on hyvin notkistuva. 
Helppo tuote käyttää, pieni määrä riittää. Levitän suoristusraudan jälkeen, hieron käsiin ja käyn hiusten tyven läpi. Vedän sormilla pituuksien läpi ja asetan hiukset haluamaani malliin. Viimeistelen hiuslakalla. Sopii hyvin erotelluihin tyyleihin. Purkki riittää minulla varmasti vuosia :D

Pito 3/5, kiilto 3/5.

P7120023.ORF

Box o´ Bollox on tarkoitettu voimakkaampaan pitoon ja rikottuun, lyhyeen tukkaan. Tuoksu tässä on äijämäinen joten tämä sopii myös köriläille. Antaa mattaisemman lopputuloksen. Kun haluat vahvan pidon ja äärimmäisyyksiin viedyn tyylin niin tämä rakennevaha on sinun tuotteesi. Minä tykkään muotoilla tällä hiusten takaosaa pystympään ja rikkonaisemmaksi. Muotoiluvoide ei siihen pysty.
Sitten vien sormet hiusten läpi ja asettelen etuosan haluttuun muotoon. Hiuslakka viimeistelyyn. Mahtava tuote, tykkäsin kovasti! Ihanaa kun lyhyttukkaiset voivat leikkiä näillä tuotteilla, millä pitkätukkaiset eivät oikein tee mitään ;)

Pito 5/5, kiilto 1/5.

P7120026.ORF

Olen hiuslakan suurkuluttaja joten halusin kokeilla Helmut hiuslakkaa. Olen kokeillut lukemattomia erilaisia hiuslakkoja ja kyllä minä tykkään kampaamolakoista enemmän. Niissä on paras hinta-laatusuhde. Markettien Extra tai Super strong lakat ovat sellaisia että klimpittävät eivätkä lähde pois harjaamalla. Yyh, on niin ikävää kun joutuu repimään harjaa tukan läpi. 
Juurikin hellävaraisuus on syy, miksi suosin mieluummin kampaamolakkoja. Helmut lakka on extravahvaa ja se pitää tuulessa aivan kuten lupaakin. Sumu tulee helposti eikä tätä tarvitse laittaa paljoa. Helmut lakka on myös ihanan helposti pois kammattavaa eikä kampaa tarvitse repiä tukan läpi. Tuoksu on melko voimakas mutta kestän sen kyllä ;) 

Pito 5/5, kiilto 4/5.

P7120018.ORF

Evo-tuotteet löydät IdHairin nettisivuilta ja valikoiduista parturi-kampaamoista. Esittelemäni tuotteet ovat kaikki samanhintaisia; 27 e.

Onko Evo teille tuttu sarja?

2 kommenttia:

  1. Tuo lakka on tosi hyvää ja tykkään sarjan volume-tuotteistakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakka on huippu :) mielelläni testaisin sarjaa enemmänkin, hyvä ja laaja valikoima jossa varmasti enemmänkin just mulle sopivia tuotteita :)

      Poista

Kiitos kommentista <3