perjantai 5. elokuuta 2016

ABC: X niinkuin Express Yourself

Jaahas se olisi X-kirjaimen aika. Lakkavalinta oli aika helppo, halusin ottaa lakan jolla en ole lakannut pitkään aikaan. Ja sen nimessä esiintyy X vaikka se ei suoraan X-kirjaimella alakaan :)

P7130069.ORF

Sanon tätä homolakaksi, siitä ei parane kenenkään suuttua. Jokainen saa olla mitä haluaa ja tykätä kenestä vaan, se ei minua haittaa. Tämä lakkahan on Color Clubin melko vanhasta Pride kokoelmasta. Sateenkaarikorkki on hieno! Väri ei ole mitenkään uniikki vaikka se hieno onkin.

P7130077.ORF

Neon violetti kuivuu satiinipintaiseksi joten tämän kanssa on oltava kiiltävä päällyslakka. Minulla HK Girl. Express Yourself peittää kahdella kerroksella. Jos himoat lakkaa niin Color Clubilla on myös dupe tälle; Disco Dress. Uskoisin molempia vielä löytyvän joistain ulkomaisista nettikaupoista tai eBaystä.

P7130089.ORF

P7130092.ORF

P7130054.ORF

Nimettömässä Milvin tarroja jotka ostin Hypnotic Polishilta. Kaikkia samoja ei ole Cesarilla. Nämä pöllöt on aika veikeät, ehkä hieman erilaiset kuin mitä yleensä käytän. Lapselliset mutta kyllä ne istuivat näihin kynsiin tosi hyvin! Express Yourself muuten kuivui tummemmaksi kuin pullossa. En sitä muistanut kun köh köh...en ole vuosiin tällä lakannut ;) mutta ei näissä PÖLLÖMMÄT tullut. Keskisormeen kultaista OPI The Man With The Golden Gun lakkaa ja etusormeen niitit :)

Onko nämä yhtään pöllömäisemmät kynnet?

13 kommenttia:

  1. Multa puuttuu tollanen kultahippulakka, pitänee alkaa metsästämään jotain vastaavaa. Ihana syvä ja tumma sävy lakassa, ei näistä kyllä pöllömmät tulleet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niin :) violetit lakat on tosi ihania! Mulla on OPI kultahippu ja valkokulta, niistä olen tykännyt <3

      Poista
  2. Ihanat ja meän pikkumies on aivan ihastunut pöllöihin.Tilasin ittelle kynsiin pöllökuvia jos ehtis joku päivä laitteleen kynsiä

    VastaaPoista
  3. Jokohan uskaltaisin tuon OPIn korkata, se on ihana tumman päällä, pidän sitä jonain keräilykappaleena näköjään =D Ihania pöllötarroja, tän syksynä kyllä pöllöilen sekä leimoilla ja vihdoinkin uskallan Milviä kokeilla kynnelle asti. Mun pitäisi kirjoittaa nää ideat ylös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näköjään :) nyt kyllä avaat sen :D mullakin on aina miljoonia ideoita, niitä kun saisi vaan toteutettua. Pöllöt on kyllä tosi ihania :)

      Poista
  4. Pöllöt on mun lempparijuttu! Nuo siirtikset vei mun sydämen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöllöt on myös leimoina hauskat. Mikähän niissä onkaan koska pöllö lintuna ei sillee ole mikään lemppari :)

      Poista
  5. Mä en käytä kynsilakkoja.
    Mutta osallistuppas Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3