keskiviikko 10. elokuuta 2016

piCture pOlish lakat Orchid ja Remember

Olen vakavasti alkanut miettiä suhdettani Picture Polishin lakkoihin. Jos minulla olisi pieni kynsilakkakokoelma niin keskittyisin tähän merkkiin vieläkin enemmän. Jos ajatellaan että minulla olisi vain kahta tai kolmea merkkiä. Joskus minua viehättää ajatus vaikkapa alle sadasta lakasta, voiko 700 kynsilakkaa karsia niin vähään määrään? 700 kynsilakkaa on siinä mielessä järjetön määrä että minulla menisi kaksi vuotta kun alkaisin lakata jokaisella vuoden yhtenä päivänä. Niin. Ajatelkaas asiaa. Tai minun kai se pitäisi ajatella.

Eikä ostella lisää lakkoja. Mutta kun...näin Instagramissa julkaisun että Picture Polish julkaisee uusia lakkoja illankähmässä...olin että ei...rahanmenoa ei voi estää! Kuusi lakkaa tulossa, pystynkö hillitsemään itseni ja ostamaan vaan pari? En voinut. Nyt tuli niin monta kivaa sävyä! Kävin PP kokoelmaani läpi ja selvisi että mulla on tosi monta tummanpunaista tai monta eri versiota petrooleista ja tummansinisistä. Nyt oli tarjolla vähän erilaisia värejä joten pitihän niitä hankkia. Olen myös harkinnut Salt Wateria todella pitkään mutta joku siinä vielä mietitytti. Se näytti niin kalvakalta että tulisiko sitä käytettyä? Tein myöskin sen virheen että rupesin selaamaan Cesarin PP valikoimaa. Sieltä osui silmänä Fool´s Gold. Olen sen olemassaolon toki tiennyt mutta nyt verratessani sitä Salt Wateriin, Fool´s Gold ihastutti kultahipuillaan enemmän.

P8020124.ORF

Ostin siis neljä lakkaa ja yhden sain esiteltäväksi blogiini. Kaikki tietysti esiintyvät muutenkin ja niputin nyt kaksi samaan postaukseen. Muuten mulla menisi ikuisuus esitellä näitä :) Summer ei valitettavasti sopinut iholleni, se saa sormeni näyttämään punaisilta ja ei vaan näytä minulla hyvältä. Harmi, se oli vähän hutiostos. Mutta onneksi muut ovat ihania, tässä kaksi uutuuslakkaa.

Orchid ihastutti kyllä heti. Ei vaan voi vastustaa tätä karkkista violettia. Orkidea on myöskin lempikukkani joten nimikin viehätti. Nimen takia ei kyllä lakkaa voi ostaa. Vai voiko..kun se Meow jäi vielä houkuttamaan ;)

P8040014.ORF

P8020068.ORF

Tykkään orkideoista koska on jännä seurata kukkien kehitystä ja kasvua. En muista kaikista orkideoistani millaiset kukat niissä on. Olen oppinut näiden kasvatuksen ja saanut kaikki kukkimaan uudestaan. Osaan myös lisätä keikin uudeksi orkideaksi. Ovat ne kauniita. Kuten myös tämä ihana lakkakin! Mietin pitkään että varmasti mulla on orkidea-laatta. Tuli sitten lopulta mieleen MoYou Suki 02 jossa on orkidean kukka.

P8040005..ORF

P8040002.ORF

P8040028.ORF

Orchid on erittäin jännän värinen. Svetan swatchkuva vastaa hyvin väriä luonnossa. Minulle ei tule mieleen dupea ainakaan näin heti. PP osaa myös tehdä hyviä glitterlakkoja, nämä eivät ole ärsyttäviä poistaa koska glitter on niin hienojakoista. Orchid peittää kahdella kerroksella. Eka kerros raidoittuu mutta toinen tasoittaa. Pariin kynteen jäi vaaleampi kohta jota vähän tasoitin. Kuvia muokatessa huomasin että kolmas kerros olisi kuitenkin ollut paikallaan.

P8040016.ORF

P8040063.ORF

Muuten kyllä moitteeton lakka, kokeilin ekaa kertaa Color Clubin uutta Gro2 Oxygen aluslakkaa. Aluslakka auttaa rakentamaan vahvemmat, paksummat ja kestävämmät kynnet happiteknologian ansiosta. A,C ja E-vitamiinit vahvistavat kynnen omaa keratiinia, mikä estää kynttä katkeamasta tai liuskoittumasta. Hirmu suojaavan tuntuinen aluslakka, minun hyväkuntoisiin kynsiini riitti yksi kerros. Päällyslakkana Color Club Plush Coat joka antaa upean kiillon ja geelimäisen pinnan. Ainakaan mustan leiman päälle ei kuitenkaan sovellu.

P8020066.ORF

P8040011..ORF

Remember ei ollut ensin ostoslistalla. Se näytti kivalta mutta ei sellaiselta että sen perään haikailisin. Muutin sitten mieltäni ja olihan se saatava. Olen ihan pihalla muodista ja väreistä joten marsala oli minulle outo ilmaisu. Googletus paljasti sen viinin väriseksi ja vuoden 2015 pantone väriksi.


P8050052.ORF

P8050029.ORF


P8020087.ORF

Remember ei ole Svetan swatchkuvassa ihan samanvärinen kuin luonnossa. Se on siinä liian rusehtava. Tämä on hiukan punaisempi luonnossa. Syksyinen väri, minun on jotenkin tosi hankala kuvailla tämän sävyä.
Kiva se kuitenkin on eikä minun mieleeni tule tällekään dupea. Scattered hologrammi on kaunista ja Remember peittää ongelmitta kahdella kerroksella. Sotkee kynsinauhat punaisiksi hyvin helposti joten tarkkana levityksen kanssa! Käytin edellämainitsemiani Color Clubin lakkoja sekä uusia Milvin foil decaleita. Tajusin tehneeni sen perinteisen joulumokan eli kultaa ja punaista. Mutta eipä näytä yhtään hassummalta!

P8050052.ORF

P8050018.ORF

P8050032.ORF

P8020084.ORF

piCture pOlish lakat / CesarsShop
Color Club hoitotuotteet / CesarsShop, saatu
Milv Water Decalit / CesarsShop

Puuh, tulipa pitkä postaus! Toivottavasti jaksoit lukea. Mitä tykkäsit piCture pOlish uutuuksista?

35 kommenttia:

  1. Tuo Orchid on niin ihana <3 Ja Summer houkuttaisi ihan sen vuoksi, koska muut vuodenajat minulta jo löytyvät :D

    VastaaPoista
  2. Tästä kokoelmasta Alice, Orchid ja Holosphere oli sellaiset jotka iski täysillä heti kun näin ne instassa.
    Summer on kyllä ihan kiva pullossa, mutta se kai muistuttaa aika paljon Parisia, joka taas ei sovi mulle yhtään :(
    Meow tosiaan pitäisi hankkia ihan vaan nimen takia ;D
    Fool´s Gold on ihana kesälakka, just nyt mulla kynsillä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Holosphere on tulossa sunnuntaina. Se on aika hieno! Olisin toivonut että Meow olisi ollut paremman värinen niin olisin sen heti ostanut. On se kivan värinen mutta en nyt viitsinyt tuhlata siihen :) Parisia mulla ei ole mutta värinä ei mulle sopisikaan.

      Poista
  3. Remember jäi kalvamaan mun mieltä ja uskon että hommaan sen vielä. Orchid on tosi kaunis ja se toki löytyy ja kolme muuta tästä julkaisusta. Voisit kertoa sun lauantaisessa postauksessa tosta orkidean kasvatuksesta ja miten niitä lstätään ym. hoidosta enemmän, kiinnostaa kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea! Remember on kyllä kaunis ja todella hyvä lakattava. Voin vaan suositella <3

      Poista
  4. Orchid on kyllä tosi kaunis lakka. Remember on jotenkin ihanan syksyisen sävyinen.

    VastaaPoista
  5. Tuo Orchid on upea, mutta Remember iski muhun ehkä eniten näin syksyn kynnyksellä! Summer olisi ihana kesälakka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Orchid ja Remember on ihania <3 minuun nuo karkkivioletit uppoaa ympäri vuoden.

      Poista
  6. Mä luulen, et hankin syssymmällä vielä Rememberin. Nätti, erikoisempi sävy ja Picture Polisheja ei voi olla liikaa;) Oon kans miettinyt, että jos mulla olisi vain muutaman merkin lakkoja, niin todennäköisesti ne olisivat PP, Glam Polish, Essie ja OPI. Jos pitäisi tiivistää kahteen merkkiin niin sit PP ja Essie. Huh, pelottava ajatus:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että tykkäät Rememberistä. Se sopii varmasti sulle hyvin :) jos minun pitää tiivistää hetinytäkkiä niin PP, OPI ja Essie. Niillän on parhaat laadut ja harvemmin huteja :)

      Poista
  7. Mä hurahdin ja hankin lopulta kaikki uutuudet. Summer ja Remember jäi kaivelemaan, joten tilasin ne pari päivää sitten, kun uudemmissa kuvissa ne näyttikin sitten nätimmiltä kuin aluksi oletin. Salt Water ei muuten ole yhtään sellainen pliisu vaaleansininen miltä se joissain kuvissa näyttää. Se on ihan kirkas turkoosi/aqua. Orchid on aivan jumalaisen kaunis sävy, yksi PP:n kauneimpia. Vielä kun osaisin pitää sellaiset aidotkin hengissä :). Ehkä mä tyydyn nyt vaan näihin lakkapulloihin. Remember on muuten sun kuvissa just sellainen millainen toivoin sen olevan. Ei tule yhtään jouluinen fiilis edes kultaisilla koristeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluaisin Alicen ja ehkä Meowin. Summerin myyn koska ei se ole hyvä mulle. Bordeauxin aion kanssa vielä hankkia, ois vaan pitänyt tilata sekin nyt. Picture Polishit on ihania, eikä nämä ainaiset hehkutukset auta ostohimossa yhtään :) mun Salt Water kuume meni nyt ohi, tyydyn Fool´s Golsiin :)

      Poista
  8. Ei ollut yhtään joulufiilis noissa marsalaviinikynsissä :D
    Ihana on toi orchid <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Kyllä nämä molemmat on niin sieviä <3

      Poista
  9. Kauniita lakkoja! Se punertava, Remember, on minusta täydellinen syksyyn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Remember on kyllä kaunis, kyllä saa syksy tulla kun tuo mukanaan niin ihania lakkoja :)

      Poista
  10. Kauniita kynsiä! Oon vielä jaksanu olla noiden uutuuksien kanssa maltillinen, enkä oo hankkinu yhtään. Summerin ja Rememberin voisin ehkä jossai vaiheessa kuitenkin ostaa. Vaikka kauniitahan nuo kaikki olis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Emilia :) kaikki oli kyllä mahtavia, Alice jotenkin tosi upea sininen. Harmittaa kun Summer oli ihan huti, se ei vaan sovi näin viileälle iholle ja persikat/korallit näyttää aina vähän oudoilta minulla :)

      Poista
  11. Uuh ja aah =D PP on niin koukuttava!! Mulla on listalla Sun Flower, Winter, Spring ja tää Orchid. Meinasin kesälakkailla vielä kuun loppuun ja sitte saan lakata Autumnilla (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syyskuu on Autumnin aikaa :) mulla ei muuten ole sitä O_o

      Poista
  12. Hah hah, mulle käy kans joskus niin että huomaan ainoastaan kynsikuvista että jotakin lakkaa olla vielä yksi kerros lisää peittävyyden takia. Voin nyt siis jo varautua ennakkoon lakkaamaan omalla Orchidillani kolme kerrosta. ;)
    Ihania ne on kyllä! Harmi tosiaan että Summer-lakka sattui olemaan tuon värinen, mulle se tekisi varmasti myös punakat sormet... Itse tilasinkin Orchidin lisäksi Holo Spheren, joka on yllättävän kiva! Alice jäi vielä vähän houkuttelemaan.

    VastaaPoista
  13. Mulla oli julkaisupäivänä ostoskorissa Remember ja Meow mutta en osannut päättää kumman haluan ja varaa olisi ollut vain yhteen, niin jätin koko tilauksen tekemättä! :D Josko osaisin päättää asian myöhemmin. Orchid on kyllä myös tosi nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsellä on vähän se ettei osaa päättää niin sitten ottaa kaikki :D saahan ne myytyä jos ei tykkää :)

      Poista
  14. itse tilasin heti sunnuntai-iltana orchid, alice ja summer. Summeria kokeilin ja tykkäsin kovasti, sopi hyvin rusketukseni kanssa :D orchid oli kyllä aivan maaginen, suorastaan. Työkaveritkin ihaili kynsieni väriä ;D remember ei kyllä ollenkaan ole minun makuuni, ihan liian... mummomainen tai jotain haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Summer on nätti ja ihana muiden kynsillä. Mummovärit sopii mulle paremmin :D

      Poista
  15. Mulla on myös tuo Orchid, mutta en ole ehtinyt vielä laittaa sitä kynsille asti, näyttää kyllä tosi ihanalta! :3

    VastaaPoista
  16. Miulla oli joskus lakkoja siinä 800 kieppeillä, nyt niitä on ehkä siinä 250 kappaleen tienoilla. Ainoa ongelma tosin on päästä eroon, mutta kokoan paketteja ja viskaan ne Huuto.nettiin :D

    Yhtäkään lakkaa en uusista PiPoista hommannut, ei ollut miulle mitään jännää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi kun se maksikirje poistui. Lakkojen myyminen on nykyään niin vaikeita, huutis on ainut kun voi pakettina myydä :) 250 on kyllä sopiva määrä.

      Poista
  17. Mulla on Alice, Meow ja Summer. Orchid jäi ehkä vähän kaivelemaan ja nyt näiden sun kuvien myötä ehkä pikkusen ihastuin Rememberiinkin :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3