perjantai 26. elokuuta 2016

Moyra Moments laatan testailua

Moyra laattojen testailu jatkuu. Minun pitää nyt päättää pidänkö näistä vai en :) käytin tänään Moments laattaa. Ostin tämän laatan kukkien, perhosten ja ihanien eläinaiheiden takia.

P8190032.ORF

P8190053.ORF

P8190038.ORF

Liukuvärissä Color Club Macaroon Swoon ja OPI Dim Sum Plum. Glitterlakka päällä China Glaze Golden Enchantment. Sitten rupesin tekemään leimauksia. Moyran laattojen kuvat olen saanut nousemaan Konadin leimasimella tai Cesars jumboleimasimella. Clear Jelly Stampperit eivät ole oikein toimineet.

P8190046.ORF

Kuten huomaa, leimat eivät nousseet ihan ehjinä. Oli vähän taistelua joten luovutin sitten. On maailman rasittavinta tehdä liuku, kuivatella niitä ja sitten alkaa leimaamaan iloisin mielin. Sitten kun se ei onnistu niin pääsee ärräpäät ja vannoo ettei leimaa enää ikinä!

En edelleenkään tiedä mitä tykkään Moyran laatoista. Etusormessa on tulppaani jos et tunnista :) nuo kuviot ovat jotenkin erikoisen realistisia ja en tiedä, pidänkö siitä tyylistä. Se on ehkä se, mikä minua vähän tökkii näissä laatoissa. En pidä noin pienen pienistä piiperryskuvista vaan selkeistä isommista.

P8190009.ORF

P7210007.ORF

Mitä pidät leimauksista? Tai Moyran laatoista?

42 kommenttia:

  1. Onko joku msistanut tuota cc.n korkkia? 😂
    Minusta on upee yhdistelmä. Hienot murretut värit ja leimakuviot on hienostuneet 😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tällä kertaa :D pullo oli vähän jumissa enkä jaksanut halua kumihanskoja ;D Kiitos kovasti :)

      Poista
  2. Oi että, aivan ihanat kynnet! :)

    VastaaPoista
  3. En taida kyllä kokeilla noita laattoja edes, jos kerran toimivat vähän niin ja näin... Mikään ei ärsytä niin paljon kuin se, että tehnyt ison työn pohjien kanssa ja sitten leimat ei toimi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne toimivat, kun vaan löytää oikean leimasimen. Mutta minua ärsyttää se koko ajan sopivien leimasimien ja laattojen etsintä, menee sitten niin paljon aikaa siihen leimaamiseen. Ja just tuo että leimat onnistuu puolittain...vähän niin ja näin, tavallaan toimivat mutta pikku puutteet ärsyttävät ;D yritä siinä sitten päättää!

      Poista
  4. Värien yhdistelmä on kerrassaan upea (rajoittuneena yksilönä en olisi edes tajuaisi kokeilla yhdistelmää) ja leimaukset todella hienot! En todellakaan näe näissä mitään arvosteltavaa, kaikki on viimeisen päälle.
    Miten voikin keltainen, pinkki ja musta natsata yhteen noin upeasti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista ja kehuista <3 pidin itsekin näistä väreistä tositosi paljon :)

      Poista
  5. En omista yhtään Moyran laattaa, että sen puoleen en osaa sanoa mitä mieltä niistä olen, mut oon aika pitkälti samaa mieltä noista kuvioista sun kanssa. Toi realistinen tyyli ei omaan silmään näytä ainakaan noissa kukka kuvioissa kovin kivalta. Tuossa perhosessa toimii paremmin ja voisin kuvitella et noissa lintukuvioissa toimis myös. Vaikea päättä :D Mut munkin mielestä värimailma toimii näissä ihan nappiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) tavallaan mä pidin näistä kuvioista, nehän on nättejä kun vaikkapa värittää. Mutta jotenkin..kun ei nappaa niin ei...

      Poista
  6. Mulla on viis Moyran laattaa, joista oon kokeillut kolmea, ja niidenkin kanssa meinasin tulla piirimielisairaaksi. Liian pinnallisesti kaiverrettuja ja ohuita viivoja, en saa nousemaan millaan, tai jos joskus vahingossa onnistun, niin leima kuivuu heti stamperiin eika tartu enaa kynnelle. Nyt mulla on kylla pari uutta stamperia, ehka kokeilen viela niilla ja jos ei vielakaan toimi niin myyn laatat pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin myin nämä lopulta pois. Mieluummin otan niistä vähän rahaa takaisin, nää kuitenkin maksoi 45 euroa ja on riski että ne jäisi vaan kaappiin seisomaan. Toivottavasti uudet omistajat pitävät niistä enemmän. Kannattaa kokeilla monilla eri stamppereilla, on mulla tulossa kynsiä joissa olen saanut kuvat nousemaan kokonaisina :)

      Poista
  7. Minusta nämä kynnet ovat todella, todella hienot. Ja ehkäpä se kuvien pieni epätäydellisyys on juuri se viehätystä lisäävä piirre niissä. Nyt ne ovat sellaisia uniikkeja pienenpieniä taideteoksia, jotenkin unenomaisia nämä realistiset ja yksityiskohtaiset mutta paikoin osittaiset painatukset. Tykkään sellaisesta :) Ja väriyhdistelmä on kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maitta :) näissä kuvioissa on paljon sellaisia pieniä taideteoksia, maisemakuvia ja eläimiä. Ne vaan tahtoisi nostaa kokonaisina kynnelle, jos osa jää puuttumaan niin se harmittaa. Kun itse on niin tarkka leimoista, haluaa niiden aina onnistuvan vimpan päälle :) sama varmaan meikeissä!

      Poista
  8. Upeat kynnet! Ihanat värit ja leimat (:

    VastaaPoista
  9. Mulla on pari laattaa, ja vahvemmat kuviot nousee selkeämmin mutta ohuiden kanssa on ollut vähän ongelmia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen saanut vahvemmat kuviot nousemaan Konadin laatalla mutta kuvasta jää osa puuttumaan, koska leimasin ei pyörähdä kaarevalla kynnellä. Aaarrgghhh :DDD

      Poista
  10. CC on maistunut, Hippu? Ihana liukuvärjäys ja kuviotkin on kauniita, mutta totta, uskaltaako leimata laatalla joka ehkä toimii, pahempaa jos nostaa kuvan, muttei siirrykään kunnolla kynnelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä kertaa oli äiti kyseessä, pullo ei auennut :D Hippu ei ole enää syönyt mitään tai tehnyt tuhoja. Se on iso ja kiltti tyttö. Nyt ne syödyt meikit lähinnä naurattaa vaikka silloin oikeasti itketti. Joo en mä jaksa arpoa, teen mieluummin kunnollisilla välineillä ;)

      Poista
  11. Mä himoitsin kauan tätä kanilaattaa, mutta luovuin lopulta ajatuksesta, koska eipä tuo varmaan enää kynnellä pupulta näytä. Nää kuviot on hienoja laatalla, mutta liian yksityiskohtaisia siirtyäkseen kynnelle samanlaisina. Kyllä mä nyt tuolta sun kynsiltä kukat ja perhoset bongasin mutta varsinkin eläimet menee varmaan aika söheröksi. Mikään ei ketuta niin paljon, kuin liuku, jonka päälle ei saa onnistumaan leimaa kunnolla :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvasit hyvin ajatukseni. Tämänkin laatan eläimet näyttää laatalla hienoilta mutta kynnellä epärealistiselta tuherrukselta. Harmi! Toivottavasti Creativen laatat on kivempia, otin niistä sen kissa/koiralaatan ja eiks jossain ollut pupukin?

      Poista
  12. Ihan ensinnäkin ooh! Mä en ole hetkeen ehtinyt kunnolla lukemaan blogeja, nyt vasta pikkuhiljaa aloittelen ja sun blogia en olekaan pitkään aikaan selaillut.... Mutta siis, mä olin ihan unohtanut miten kauniit kynnet sulla onkaan! Nyt vielä niin hurjan nätissä mitassa, oih :) Ja tää lakkauskin on todella ihana, tosi sun näköinen jos multa kysytään :)

    Ps. Mä ainakin tykkään tällaisista leimoista, mun mielestä nää on kaikkein eleganteimpia tyyliltään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti <3 joskus nämä tuntuu vähän liian pitkiltä, saas nähdä joutuuko talveksi vähän lyhentämään...

      Poista
  13. Tosi hienot lakkaukset! Mullakaan ei ole kyseisen merkin laattoja ja täälä hetkellä ne ei himotakkaan (onneksi) upeeta jälkeä kumminkin sait, kaikki kuviot kyllä tunnstaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sole <3 kyllä mä noista kukista tykkään mutta ei ne riitä koko laatasta tykkäämiseen. Kuitenkin tosi arvokkaita niin kaikkien kuvioiden pitäisi olla kivoja :)

      Poista
  14. Minäkin vierastan tälläisiä jotain esittäviä leimakuvioita ja sitten jos ne on vielä piirretty tosi taiteellisesti ja yksityiskohtaisesti.. eiei.. Mielummin selkeät graafiset kuviot eksyy omille kynsille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, samaa mieltä. Kuvioiden on oltava selkeitä. Toivon että tosissani tykkään Creativen laatoista mitä ostin nyt Cesarista :) en ole vielä kerennyt niillä leimata.

      Poista
  15. uuuu miten kivat kynnet! Tosi kiva väriyhdistelmä :)

    VastaaPoista
  16. Tykkään tuosta liukuväriyhdistelmästä!

    VastaaPoista
  17. Liukuväri on tosi kaunis! Olen tosin sun kanssa samaa mieltä noista kuvioista! En itsekään tykkää piiperryskuvista. Sieltä jää aina jokin kohta pois ja sitten leima näyttää oudolta. Otan mieluummin selkeitä kuvioita mun kynsille =)

    VastaaPoista
  18. Kyllä tulppaanin tunnistaa! Laattaan en osaa ottaa kantaa, kun ei ole merkistä kokemusta, mutta kynnet on todella sievät. Sievät, yhteensopivat värivalinnat ja kivat leimaukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla että nämä siedettävät oli :D en mä näitä itse inhonnut kuitenkaan vaikka leimat olisi voineet onnistua paremmin ;)

      Poista
  19. Vitsit miten ihana lakkaus <3 Mulla on toi sama laatta, mutta en ole vielä testannut sitä. Kauheen isoja ne kuviot ainaki näyttäs olevan mun pikkukynsille :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3