perjantai 10. maaliskuuta 2017

the Balm Meet Matt(e) Trimony palette

Harhailin elevenin nettikaupassa ja ihastelin kaikkea ihanaa. The Balmin meikeissä on kivat ja pirtsakat pakkaukset, aiempaa kokemusta minulle on lähinnä Nude Tude paletista. Postaus tässä

the Balm Meet Matt(e) Trimony palette

Meet Matt(e) Trimony paletti osui silmiin ja olin heti että mikä tuo on?? Olen himotellut Urban Decayn Naked Ultimate Basics palettia mutta se tuntui kuitenkin vähän vaisulta. Meet Matt(e) osui silmään koska siinä on kunnolla kontrastia ja väriä! Mutta tarpeen vaatiessa se on myös arkinen ja värittömämpi MUTTA toimiva nudepaletti. Minähän rakastan mattavärejä koska minusta ne korostavat silmiäni paremmin ja ovat mukavampia käyttää. 

the Balm meikit


Meet Matt(e) Trimonyssä on hyvä värikimara ruskeita ja punaiseen taittavia sävyjä. Swatchit on vedetty tosi kevyesti paljaalle iholle, nappeja en saa painettua kunnolla pitkien kynsien takia! #beautybloggerproblems
Mutta napeissa on ihan hillitön pigmentti. Ja kaikissa on mattakoostumus! Tykkään! Esim. tummemmat värit ovat ulkonurkkaa meikatessa niin pigmenttisiä että siveltimen kärkeä tarvitsee vain dipata nappiin. Ei tarvitse yhtään hangata. 

P2110136.ORF

Paletissa on just täydellinen kulmaluun sävy, sopivasti vaaleampia sävyjä tummeten loppupäätä kohden.

Pixi Cat Eye Ink

^Thomas, Kumar ja Moskovitz. Paksu kissarajaus Pixi Lash Line Ink. Huulilla NYX Pump It Up Lindsay. Kulmat ABH Dipbrow Pomade Chocolate ja ripsissä Lumene Noir Nordic Deep Impact. 

eyeliner rajaus

the Balm meikit eleven.fi

eleven.fi

mattameikki

meikki raskaille luomille

raskaiden luomien meikkaus

^Lopez, Rossi ja Ahmed. Häivyttelyssä Matt Lin, kuten aiemmassakin meikissä. Huulilla NYX Lingerie Corset.

ruskea silmämeikki

Haluaisitko sinä tavata tämän Herra Herkku-paletin? Koodilla CHARMING11 saat 11% alen koko elevenin valikoimasta. Koodi on voimassa 11.3 asti

Postaus sisältää mainoslinkkejä. Postauksessa esitellyt the Balm & Pixi tuotteet saatuja elevenistä.

27 kommenttia:

  1. Kyllä on herkullinen herra.
    Aivan ihana kuva tuo missä on puolet kasvoistasi. Todellinen kaunotar! 😍💗

    VastaaPoista
  2. Siis nyt on niin upeasti sopiva meikki huulia (molemmat punat) myöden, että piti ihan sanoa ääneen vau! :)
    Nuo pahviset luomiväripaletit olleet itselle vähän ongelmallisia, eivät pysy millään kiinni ja sitten kolhiutuvat/murenevat vahingossa. On tietysti vähän säilytystavastakin kiinni, mutta kyllä niissä voisi joku klipsi tjtn olla sulkemiseen.
    Muksaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tasmis ❤ tämä pysyy napsakasti kiinni koska tähän ( ja toiseen Balmiini ) on päällyskotelo jossa on sama kuva. Eli tämä sujautetaan vielä pahvin sisään :) Kivaa viikonloppua!

      Poista
    2. No sitten on edistyksellinen pakkaus!

      Poista
    3. Mutta on kyllä paletilla hintaa, yli 40 egeä luomiväripaletista on kyllä liikaa!

      Poista
    4. Mulla kipuraja alkaa olla 50 -60 e, silloin pitää harkita jo tosi tarkkaan! Tämä Balm on halvempi kuin UD jota ensin himottelin mutta siinä oli aikalailla samankaltaisia sävyjä :)

      Poista
  3. Aaah, tätä oon kovasti miettiny! Mattasävyt on ihania, ja näiden kanssa vois sit yhistellä hyvin erilaisia kimaltaviakin luomivärejä. Kun kaikilla paleteilla ei saa koko silmämeikkiä tehtyä, niin tällanen mattapaletti ois tosi käytännöllinen.
    Just eilen noudin postista elevenin tilauksen, eikai nyt taas pidä tilausta tehdä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pitää :D kun saa vielä vähän alennustakin ;) mutta siis tämä on ihana ja paras kun kaikki on mattaa. Sitä kimallusta saa muualta mutta harvassa kimallepaletissa on hyviä mattasävyjä.

      Poista
  4. Kauniilta näyttää! Mä olen pähkäillut Matt(e) Nuden ja Matt(e)Trimonyn välillä, mutta en osaa päättää kumpaan herraan kallistuisin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tämä oli ihan selvä valinta koska punertavat <3

      Poista
  5. Mä olen halunnut tätä mutta toistaiseksi paletti on hankkimatta. Mulla on se toinen Matt-paletti, ja tässä on ehkä vielä kivemmat sävyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toinenkin Matt oli kiva mutta tämä herätti mielenkiinnon heti. Just täydelliset sävyt mulle :)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Just sopivasti kaikkea! En tykkää jos on liikaa ruskeita.

      Poista
  7. Wau, ihanat meikit, molemmat! Tykkäsin kuitenkin inasen enemmän tuosta ylemmästä. Minulla on sekä tämä että se vanhempi mattapaletti (ja itseasiassa ihan se ekakin, pienempi versio). Nude on yksi mun peruspilareista, erittäin toimivat perussävyt. Tätä hääpalettia olen käyttänyt vähemmän, siitä puuttuu tarpeeksi vaalea highlighter-sävy, toi vaalein on mulle ihan pikkuisen liian tumma, tosi hyvä häivytyssävy kuitenkin. Ihana paletti ja vaikka vähemmällä käytöllä onkin ollut niin kirii kyllä reippaasti edeltäjäänsä kiinni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minulle tämä on ollut tämän hetken suosikki, itseasiassa just mietin millä meikkaan Sokokselle, laittaisko tätä. Kun tällä saa koko päivän hyvännäköisenä pysyvän meikin, värittömän mutta näkyvän :) voi olla että itselläkin the Balm kuume kasvaa, eikös siinä niin tuppaa käymään ;)

      Poista
  8. Tosi kivat meikit molemmissa! ♥

    VastaaPoista
  9. Kaunis paletti, Naked basics on tähän verrattuna aikas pliisu. Corset näyttää mun huulilla paljon ruskeammalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulla Corset on harmahtava, riippuu paljonko pistää :)

      Poista
  10. Siinäpä tolkun paletti! Tosi kivat sävyt.
    Ja olet tehnyt niin kauniita meikkejä! Mun suosikki on erityisesti se eka, punasävyisempi versio. Tulee ihanasti silmien vihreys esiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ihan mahtava ja monikäyttöinen kokonaisuus on, paljon olen tällä meikkaillut.

      Poista

Kiitos kommentista <3