tiistai 14. maaliskuuta 2017

Clarins Contouring Perfection kevätmeikki - Harmaat sumusilmät

Tänään esittelen loput tuotteet Clarinsin kevätkokoelmasta Contouring Perfection. Tein meikin harmailla sumusilmillä ja tämä meikki sopiikin hyvin vaikka iltamenoihin ;) Olen saanut kokoelman tuotteet maahantuojalta.

Clarins Contour Perfection

harmaa meikki

Ensimmäisenä se lempituotteeni kokoelmasta. Smoky paletissa on neljä täydellistä sävyä smokymeikin luomiseen. Huomasin että olen käyttänyt palettia todella monena päivänä, yhdistellyt sitä vain erilaiseen huulimeikkiin. Vaikka paletti saattaa näyttää tummalta ja hankalalta, sitä se ei ole. Värit ovat äärimmäisen helppoja häivyttää ja ne sulautuvat yhteen saumattomasti. 
Matalla pohjustajalla meikistä saa hyvännäköisen ryppyiselle luomelle eivätkä hohtavat sävyt kuulla liikaa. Moni varmasti tykkää kimalteesta ja hohdosta, minä taas en ollenkaan. Käytän mieluummin mattaisia meikkejä. Käytinkin tämän paletin kanssa NYXin White kynää pohjustajana.
Mun mielestä tämä on parhaimpia smokypalettejani! Ulkokuori on kaunis, rakastan Clarinsin puhtaan kultaisia pakkauksia ilman mitään koukeroita tai kirjailuja. Paletti maksaa 52,50 e. Mukana tulee samettipussukka, ohjeita meikkien luomiseen ja hyvät aplikaattorit. Mielestäni hinta kompensoi laatua ja paletti kestää käytössä pitkään.

smoky eye luomiväri

Clarins Smoky Eye

smokey eye meikki

Kokoelman tähtituote on Face Contouring paletti. Paletissa on korostus, varjostus ja poskipuna. Mielestäni paletin jälki on hyvin luonnollista mutta pigmenttistä. Värit ovat melko mattapintaisia eikä korostus esim. erotu iholla hohtavana vaan enemmän luonnollisen puuterisena. Sillä on helppo opetella korostuksia, jos on vähän epävarma mitä mihinkin ja pelkää vaikka hohtavansa liikaa. 
Itsehän en uskalla laittaa kimaltavaa korostusta muualle kuin poskipäille mutta tätä olen sutinut pitkin kasvoja! Korkeimmille kohdille ja tuonut valoa silmien alle. Rakastan tämän luonnollista jälkeä joka tuo iholle hehkua mutta hyvin luonnollisesti.

face conrouring

Varjostusväri on neutraalin ruskea ja sillä saa kivan luonnollista jälkeä. Nappien laatu on sellainen joka ei pöllyä. Hyvin helppo käyttää ja värit eivät myöskään pölise toistensa päälle ja sotke palettia. Poskipunan väri on luonnollinen vanharoosa. Kaikille sopiva sävy, juuri täydellinen tähän palettiin. Pidän tästä kokonaisuudesta todella paljon, ihan mainio paletti aamuihin! Ihana paletti luksuksesta pitävään makuun. Varjostuspaletteja on vaikka millaisia, osassa jopa 6 sävyä, tässä vaan yksi. Mutta toisaalta, huomaan itsekin käyttäväni isoista paleteista sitä yhtä tai kahta sävyä...
Käytin meikissä kaikkia värejä varjostuksiin ja korostuksiin; varjostusta poskiluun alla, korostusta silmien alla, otsalla ja poskipäillä. Poskilla poskipunaa. Paletissa tulee mukana sivellin, paletin suositushinta 49 e. Tämä on muuten kausituote eikä jää valikoimaan.

Kasvojen varjostus

Huulilla minulla oli Joli Rouge puna Soft Plum. Nämä kolme sävyä ovat kausituotteita, swatchit näet edellisestä postauksesta. Tämä Soft Plum oli mun suosikkisävyni, ihana vähän luumuinen pirteä punainen. Sopii tosi hyvin punaisen tukan kanssa, se kun muuten rajoittaa niin paljon huulilla käytettäviä sävyjä. Punien hinta 25,60 e.

Clarins Joli Rouge

Vitsit mä tykkäsin tästä sumuisesta meikistä! Muutenkin Clarinsit meikit on siinä rajalla että niitä raaskii ostaa itsekin kun kaipaa selektiivistä kosmetiikkaa. Itse pidän kultaisista pakkauksista, ne tuovat ripauksen luksusta arkeen.

Mutta mitä sinä pidit näistä kevätmeikeistä?

18 kommenttia:

  1. Koristus paletti olisi just kätevä kun siinä on kaikki. Nätti hohde vaaleassa, ei liian tumma ruskea ja just kaikille sopiva v.punainen. tulispa joskus alesta vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan se olla että tämä kausipaletti saattaa päätyä aleen :) toivotaan niin! Ihana on, varsinainen aarre <3

      Poista
  2. Nuo paletit ois just sitä, mitä mä tarvisin :D

    VastaaPoista
  3. Wau, harmaan sävyt ovat kyllä sun silmiin ihan täydellisiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ymmärrä miksi harmaa tuntuu niin tylsältä ja sitä tulee käytettyä niin harvoin? Aivan loistava "arkiväri" :)

      Poista
  4. Mulle harmaa on vähän hankala sävy, ja tuntuu että saan sottuisen lopputuloksen. Mutta esimerkiksi violetin tai ruskean kanssa tykkään sitä käyttää, mutta en osaisi tehdä näin kaunista täysin harmaata meikkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) hyvällä paletilla saa nättiä jälkeen koska sävyt on suunniteltu sopimaan toisiinsa. Mutta harmaa sopii hyvin ruskean tai violetin kanssa kyllä!

      Poista
  5. Sulle sopii tämä meikki todella hyvin!
    Tästä Clarinsin kokoelmasta mulle ei tule kevät mieleen sitten ollenkaan. Luomiväripaletti hyvin käytännöllinen ja vaikuttaa laadukkaalta, mutta ei ollenkaan keväinen! Se varjostuspaletti - mulle aivan liian tumma ja lämmin mutta monille varmasti sopii - sekään ei varsinaisesti huuda "kevät on täällä!", enemmän sellainen tuote minkä odottaa löytyvän meikkimerkin perusvalikoimasta muutenkin. Ehkä oon vain nirso. Mulle kevät on mielikuvaan aina räjähdys puhtaita pastelleja ja kuulaita värejä plus jotakin uutta ja innovatiivista! Eikä perus-harmaata ja niitä varjostuksia taas 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Parin vuoden takainen Clarinsin kevät toi sen vaaleanpunainen-vihreä paletin. Kivat värit mutta liian heleät. Minä aina toivon tätä mattaa tai hillittyä hohtavuutta :) jotenkin kynsilakkamaailma tuo sitä pastellia joka kevät ja minä kyllästyn siihen. Minua ei siis haittaa että tämä kokoelma on väreiltään tavallinen ja oikeastaan jokaiseen vuodenaikaan sopiva ;)

      Poista
  6. Ihana tuo tripla paletti ja silmämeikki 😚

    VastaaPoista
  7. Upeat sumusilmät <3 Todella mielenkiintoisia uutuuksia :)

    VastaaPoista
  8. Oih tommonen harmaa paletti sopis mulle kuin nappi otsaan! :) Myos toi contouring-paletti vois kiinnostaa. Ihanan meikin oot saanut jalleen aikaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) varjostus -ja smokypaletit oli mun suosikkituotteet tästä kokoelmasta!

      Poista

Kiitos kommentista <3