torstai 16. maaliskuuta 2017

Viisi kosmetiikkatuotetta josta en luopuisi

Voisi olla hyvä hetki kertoa viidestä parhaasta kosmetiikkatuottesta! Olen näihin höpsönä ja huomannut miten ahkerassa käytössä nämä ovat olleet. Minusta on erittäin mukava listata näitä ja lukea muiden listoja koska aina löytyy jotain himoamisen arvoista ;) 

Mariela Sarkima Make Up Bible

Osan tuotteista olen itse ostanut kokeiluun, osan ihan blogisuositusten perusteella. Skindinavia suihkeen olen saanut elevenistä

Make Up Store Masai

Make Up Store Masai varjostus-/luomiväri
Tämän mä ostin ihan Pirjon kertoman perusteella. Kiinnostuin suuresti harmahtavasta varjostusväristä, kaikki muut omistamani kun ovat ruskean sävyisiä. Tämä sävy istuukin todella hyvin kasvoilleni ja luo niin hyvät varjostukset kun tohdit vain laittaa! Tuote on äärettömän riittoisaa koska sitä ei tarvitse laittaa paljoa kerrallaan. Koska tämä on luomiväri, se toimii myös silmämeikin varjostuksessa tai koko luomella käytettynä. Mattakoostumus on täydellinen.  

Smashbox 24 Hour Photo Finish Shadow Primer

Smashbox 24 Hour Photo Finish Shadow Primer 
Mulla oli silmämeikinpohjustaja aivan loppu ja teki mieli kokeilla Smashboxia, nyt kun täällä se Kicks on ;) tiedän Smashboxin toisen pohjustajan toimivan moitteetta joten uskalsin sokkona ostaa tämän. Tykkään siitä että tämä on lähes läpinäkyvää ja pieni määrä riittää. 
Antaa hieman tahmaisen lopputuloksen eikä jämähdä kiinni velttoon, ryppyiseen luomeen. Ei siis korosta ryppyjä. Ja pitää meikin iltaan asti paikoillaam, ei ole pettänyt kertaakaan. Käytän aina kaksoispohjustusta eli taputtelen tätä puoleen luomeen asti, annan hieman kuivahtaa ja laitan päälle voidemaisen luomivärin. Sitten normaalin luomivärin. 

Skindinavia The Makeup Finishing Spray Oil Control

Skindinavia The Makeup Finishing Spray Oil Control*
Voitteko uskoa, tämä oli ensimmäinen meikinkiinnityssuihkeeni! Ehkä olen jäävi kun ei ole montaa vertailupohjaa mutta kun hyvän löytää, miksi katsella muita? Mielestäni NYXin Matte kiinnityssuihke ei ole niin hyvä kuin tämä.
Luo kauniin kuullon meikille eikä puuteria tarvitse lisäillä työpäivän aikana. Yleensä kotiin tultuani lisään puuteria ja korjaan meikkiä. Mutta kun tätä käyttää, siitäkään ei tarvitse huolehtia. Palkittu tuote joka lupaa 16 tunnin mattaisena pysyvän lopputuloksen. Ihan niin pitkään ei toimi mulla. Mutta kun lisää kerran puuteria, naama pysyy siistinä aamuneljästä iltaseiskaan :)

Essence Get Picture Ready!

Essence Get Picture Ready! 
Peiteaine joka tuo valoa silmien alle. Tätä oli kahta sävyä 10 ja 20. Ei tämäkään liian tumma ole mutta 10 saattaisi tuoda vieläkin kirkkaammat silmänaluset. Mainio tuote aamuihin jolloin silmät aukeavat hitaasti. Peiteaineessa on hauska sienipää jolla aine töpötellään ihoon. Tasoitella voi vielä sormin. Ei ole jämähtänyt tai kuivanut inhan näköiseksi. Oikeasti parin euron hintaan nähden loistava ( sananmukaisesti! ) tuote.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade

Anastasia Dipbrow Pomadet

Ostin ensin sävyn Chocolate jonka koin kuitenkin liian tummaksi. Kicksistä hain sävyn Auburn joka on hyvä punapäälle. Nyt olen kuitenkin ihastunut Chocolateen taas uudelleen. Sitä jotenkin sokaistuu omille meikeille, vanhoja meikkikuvia selatessa tulee olo ei nooiiinn...tumma suklaa Chocolate tuo hyvin ryhtiä kasvoille enkä ainakaan minä ole sitä pitänyt liian tummana. Varmasti kuitenkin makuasioita.
Minusta myös tuntuu että värin koostumus on hieman tasoittunut sen ollessa avattuna eli en saa enää övereitä. Tai sitten olen vaan oppinut tätä käyttämään. Tuntuu siis että joskus meikkaamani vaaleammat kulmat ovat sittenkin liian vaaleat. Dipbrow Pomadella kulmiin saa ryhtiä sekä tuuheutta. Mulla kun on olemattomat, harvakarvaiset kulmat. Olen kokenut Pomadet täydellisinä tuotteina kiireaamuihin, etenkin kun olen nyt löytänyt hyvät kulmasiveltimet Make Up Storelta :)

Onko vielä jotain mitä haluatte mulle suositella?

Postaus sisältää mainoslinkkejä.

24 kommenttia:

  1. Näistä voin kyllä samaistua anastasiaan. Oon itsekin ihastunut niihin uudestaan. Varmaan oppinut vaan käyttämään oikein = tarpeeksi vähän :D

    VastaaPoista
  2. Itse en vaihtaisi pois Urban Decayn anti age-luomenpohjustusta. Täydellistä kun voi hoitaa silmäluomia ikääntymisestä ja samalla tehokas luomivärin kiinnittäjä. UD:n vaalea peitevoide on myös mahtava silmänalusille. Bhcosmeticsin kulmakarvaväissä on sama systeemi mutta koostumus miellyttävämpi, samoin hinta.Käytän pääasiassa luonnonkosmetiikkaa ja kaikki laajoille ihopinnoille tulevat ovat luonnonkosmetiikkaa. Ainoastaan Silmämeikissä on tavanomaisia mutta eläinkokeettomia tuotteita. Kasvomeikin alle käytän Zuin vihertävää primeria ja sillä pelkkä meikkipuuteri pysyy moitteettomana koko päivän ja samalla pohjustajan kukkaisuutteet ja aidot öljyt hoitavat ihoa
    Tavallisella silikoni- ja mineraaliöljyprimerilla ei ole mitään annettavaa iholle. Tässä omia suosikkejani jos joku sattuisi kiinnostamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihania suosikkeja! Mun iho ei aikoinaan kestänyt muutakuin luonnonkosmetiikkaa. Sitten se parani ja pystyin alkaa käyttämään perinteisiä meikkivoiteita. Nyt olen tykännyt niistä, välillä tulee mineraalimeikkejäkin kyllä käytettyä :) UD:n Anti-age ei muuten toiminut mulla ollenkaan :/

      Poista
  3. Tuo Masai pitää ehdottomasti joskus itsellekin hankkia :)

    VastaaPoista
  4. Meikinkiinnityssuihkeet ovat mulle suuri apu! Iho kiiltää selvästi vähemmän ja meikki pysyy pidempään. Oma suosikkini on tällä hetkellä Lorealin uutuus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluaisin kokeilla sitä Lorkkua jossain vaiheessa :)

      Poista
    2. Mun rasvanaamassani ei Lorkku pidä pitkään, edes primerin kanssa.

      Mutta smashboxin primer ja toi Essencen peittari on hyviä.

      Poista
    3. Höh :/ jos alesta löytyy niin vois kokeilla!

      Poista
  5. Smashboxin primer on tosi kiva. :) Mutta vau vasta eka meikinkiinnityssuihke, no jostain se on aloitettava. ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, jostain se pitää aloittaa ;) on mulla nykyään kolme meikinkiinnityssuihketta, niihin on hurahdettu!

      Poista
  6. Kivoja suosikkeja sulla!
    Masai on tosi hyvä jos haluaa hillityn ja viileähkön varjostuksen. Mun suosikkeja myös!
    Skindinavian suihkeita ostin mutta jotenkin unohdin käyttää 🙄 Pitää terästäytyä ja testata ihan tosissaan. Mulla on se Primer Spray, Oil Control Finishing Spray ja Bridal Finishing Spray.
    Anastasian pomada jäi käytöstä kun tuknsävy muuttui. Itse asiassa mun sävy Taupe saattaa sopia nyt taas kun on viileämpi vaalea tukka 🙂
    Tämä on tosi kiva postausidea! Jos et pahastu, käytän sitä itsekin joku kerta, jooko? 🙂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on onneksi Chocolate ja Auburn. Chocolate istuu nyt paremmin kun on tummuutta tukassa :) voi olla että vaihdan Auburniin vaikka kesällä. Käytä vaan, olisi mukava lukea sinun suosikkisi :)

      Poista
  7. Minä tykkään enemmän tuosta Masaista kuin Smogista, vaikka molemmat kyllä ihan toimii varjostuksiin. Minulla ei ole kokemusta Anastasian kulmajutuista, mutta hankin kokeiluun Dermosilin vastaavan "pomaden" ja olen ollut siihen vallan ihastunut. Todella helppo, nopea ja sillä saa kaunista jälkeä. Mukana tullut sivellinkin oli yllättäen varsin käyttökelpoinen! Skindinaviaa hankin joskus aikoja sitten, siis ennen kuin sitä tuli elevenille ja tykkäsin kyllä, parempi viimeistelijä kuin UD:n vastaava, mun mielestä.

    Kiva postaus, näitä on aina kiva lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole kokeillut UD:tä mutta voisin kyllä :) pomadeja taitaa olla nyt vähän joka merkillä, tähän Anastasiaan oon ainakin ollut täysin tyytyväinen eikä hinta kirpaisee kun tämä kestää ikuisuuden...

      Poista
  8. Tosi kiva postaus! Kaupassa on tullut kateltua tuota Essencen peiteainetta, mutta olen ollut epäluuloinen tuon sienipään takia... Tämän postauksen rohkaisemana sitä voisi kyllä kokeilla joskus!
    mahdollisestiehka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sitähän ei ole pakko laittaa sienipäällä, voi tasoitella sormin :)

      Poista
  9. Muutama luottotuote löytyy meikeistäkin. UDPP on pohjustajana ehdoton ja ripsari joka toimii ja pysyy aina on Cliniquen Lash Power. Urban Decayn All-Nighter on ihan huippuhyvä kiinnityssuihke, en tosin ole sen lisäksi testannut kuin NYXiä. Grimasin 580 luomiväri on toiminut kulmaluulla vuodesta 2001, ihan täydellinen sävy. Niin ja vaikka mulla on rajauskyniä varmaan 50, niin isadoran musta inline kajal on oltava. Huulituotteista kaikkien aikojen suosikit on Isadoran huulipunakynä sävyssä baby doll ja Lumenen kynä sävyssä Vanamo.

    Grush Glow löysi perille, mies repeili huolella kun kuoressa luki myös nimimerkki :D
    Ihanalta näyttää kyllä, huomisaamun meikkihetkeä odotellessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun piti laittaa ne ennenkuin sain osoitteet. Ettei mene sekaisin ;) hyvä että tuli perille! Ihania suosikkeja sulla :)

      Poista
  10. Mä en tosta Essencen peiteaineesta tykkää, mulla on ihan supertummat aluset ja se ei peitä niitä (tosin en ole vielä löytänyt ainetta joka peittäisi). Mä oon kanssa rakastunut Dipbrow Pomadeen ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole tummuutta tai peitettävää niin tää on riittänyt mulle hyvin :) mutta olenkin jäävi kun ei ole mitään ongelmaa ja oikeastaan kaikki peiteaineet käy mulle :)

      Poista
  11. Taidankin seuraavan silmämeikinpohjustajan ostaa Smashboxilta :) Myös essencen peiteaine kuulostaa ihanalta! Mä voisin suositella Kicksin huulipunia, ostin juuri yhden ja siinä on huippu pigmentti, huulille jää "stain" huulipunan poispyyhkimisen jälkeen ja koostumus on kivan huulia hellivä :) Täytyisikin siitäkin naputella oma postauksensa asap!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisköhän käydä stalkkaamassa ne huulipunat. Mulle tuli just -20% alelappu ja mietin mihin sen käyttäisin ,)

      Poista

Kiitos kommentista <3