sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

Kissa-lineriä ja pinkkiä ponitukkaa

Minä sain päähäni sellaisen vaatimattoman tavoitteen; minä haluan pinkin ponitukan! Ja minä haluan sen NYT :D tiesin kyllä tämän mahdottomaksi, onhan päähäni laitettu yli kahden vuoden ajan punaista. Nyt kuitenkin ponitukat ja muodissa olevan candyhiusvärit ovat tehneet tehtävänsä, minäkin haluan. Ehdotin asiaa kampaajalle ja kyllähän hän suostui, etenkin kun toiveena on fuchsia/purppura/tumma pinkki eikä sellaista vaaleaa koska tiedän sen olevan lähes mahdoton tehtävä. 

Mulle tehtiin yksi värinpoisto, laitettiin pinkkiä väriä ja pinkki hiusnaamio. Tässä tulos :) punainen edelleen mutta päivänvalossa huomaa aavistuksen pinkkiä taittoa. Sivut laitettiin mustaksi koska halusin muutoksen pelkkään punaiseen. Kotiläksyinä mulla on Manic Panicin Fuchsia Shock ja SIMin pinkki värinaamio. Nyt aletaan läträämään näillä! Mulla on seuraava kampaaja-aika pääsiäisen jälkeen, siihen kampaaja lupasi pinkin tukan joka laitetaan raidoilla ja Elumenilla. En malta odottaa!!

P3040003.ORF

Päivän meikki ei ole pinkkiä ainakaan vielä. Odottakaas vaan kun saan pinkin pään ja pääsen hurkastelemaan värikkäillä kulmakarvoilla ja shokkimeikeillä ;)
Tämän päivän meikissä Diorin viisikko Contrast Horizon ja esittelyssä samalla Pixin kissa-lineri! Pixi Cat Eye Ink on tussipäinen eyeliner. Pää on hieman viisto jolla saat ulkonurkkiin tarvittaessa paksumpaa kulmaa. Väriä tulee hyvin mutta minun makuuni sitä saisi tulla enemmänkin. Olenhan aika taitava rajausten tekijä, käyttänyt kissarajauksia varmaan 15 vuotta.

P2110056.ORF

P2110061.ORF

Olen aina ollut dipattavien eyelinereiden ystävä mutta nyt olen kauhukseni huomannut että Lumene uudistuksen myötä vuosia käyttämäni Blueberry eyeliner on kuollut ja kuopattu!! MINEN TYKKEE!!! Tässä on pitänyt jopa kiirettä testailla erilaisia eyelinereitä. Koska yhtäkään Blueberryä en ole ostanut varastoon. 
Pixin eyelineristä ei valitettavasti ole Blueberryn haastajaksi vaikka se muutoin erinomainen eyeliner on. Helposti käytettävä, enemmän paksua viivaa tekevä. Ohutta rajausta tällä ei saa mutta en usko että kukaan tätä sitä varten ostaisikaan. Pixi Lash Line Ink on parempi siihen tarkoitukseen!

P3040056.ORF

P3040042.ORF

Silmämeikin pohjustin Pixin Eye Bright Primer pohjustajalla. Mulla tämä on toiminut hyvin. Pitää vaan laittaa vähän paksummin koska mulla on nämä raskaat luomet. Käytän kyllä päällä voidemaista pohjustajaa, meikin värin mukaan valittuna. Diorin paletista käytin kultaa ja ruskeaa, valkeaa häivyttelyssä. Alaluomella Urban Decayn 24/7 kynä Electric. Ripsissä Lumene Noir Nordic Deep Impact. Eikö olekin kiva?
Kulmat värjäsin juuri mustalla kestovärillä, ovat päivän vähän tuuheat mutta siitä haalenevat. Meikkasin niitä vielä Make Up Storen Trio Brown paletilla ja sipaisin Lumenen Kulmien muotoiluvahaa. Huulilla minulla on Laveran Dainty Rose puna.

P3040037.ORF

P3040065.ORF

Mites mä nyt jaksan odottaa seuraavaa kampaajakertaa? Lupaan kyllä päivittää kun ponitukka on saavutettu ja kertoilla miten tuo suoraväri ja pinkki naamio toimivat :)

Postaus sisältää mainoslinkkejä. Pixi tuotteet ja Laveran puna saatuja.

22 kommenttia:

  1. Tosi kivat hiukset :) Itsekin hieman ponitukan perään kaipaan ja ajattelin tässä joskus suoraväreillä vähän leikkiä - katsotaan mikä on lopputulos :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) mä en ole vielä laittanut tuota Manic Panicia, on vielä niin tuore tukka. Varmaan jossain vaiheessa sekoitan tuohon Simiin jos saisi enemmän pinkkeyttä.

      Poista
  2. Sulle tulee niin sopimaaan pinkkitukka! Miten sä maltat oottaa kuukauden.. mulla on muutokset heti äkkiä nyt 😂
    Viikonpäästä saan vihdoin suunnittelemani koneella ajetut sivut. Kesäksi haluisin sateekaaritukan. Taitaa olla joku ikäkriisi 😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koneella ajetut sivut ❤ mulla on aina 9mm, nyt otettiin 12mm jotta näkee miten musta kestää juurikasvun kanssa. Pakko malttaa kun ei ole vara käydä useammin. Ja kyllähän tuo tukka kuivui käsittelystä, pitää vähän hoitaa tässä käyntien välissä ;)

      Poista
  3. Kivat hiukset! Mäkin sain eilen uudistuksen omaan tukkaan, väri muuttui hiukan erilaiseksi ja paksuutta tuli lisää, vitsi miten kiva tämä on pää nyt! :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva meikki! Pixin tuotteet kiinnostaisi mua enemmänkin, niistä kuulee nyt vähän joka puolella :) Mä oon kanssa himoinnut ponitukkaa jo varmaan vuoden, valitettavasti mun päänahka ei vaan kestä värjäämistä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulla on päänahka kestänyt, tosin pitää hoitaa kosteuttavilla tuotteilla. Kurjaa jos ei voi värjäillä :/

      Poista
  5. Upea meikki, teet aina tosi nättejä meikkejä, värikkäitä, mutta silti jotenkin kivan hillittyjä. :)

    VastaaPoista
  6. Erittäin sulle sopiva tukka, jään innolla odottamaan seuraavaa(kin) askelta sen kans..! :))

    VastaaPoista
  7. Ihana meikki kyllä! <3 pixin tuotteet on ollu ostoslistalla jo vaikka kuinka pitkään , pakko ehkä kotiuttaa jotain!

    www.elinaeveliinaa.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pixin tuotteet on kivoja, etenkin ne erilaiset paletit!

      Poista
  8. Oooh miten upea tukka! Ja sopii sulle ihan älyttömän hyvin :) Ihana muutos ♥

    Meikki on myös oikein kaunis ja tasapainoinen, ihailtava :)

    VastaaPoista
  9. Mielenkiintoista! Jään odottelemaan seuraavia saavutuksia hiusmuutoksessa.
    Ihailen rohkeuttasi värien suhteen. :)

    VastaaPoista
  10. Kiva tukka, itekin ajattelin heittaa kesaa vasten blondista pinkiksi. :) Meikki on myos kiva!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3