keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

Kun pää lyö tyhjää

Tällä hetkellä minulla ei ole yhtään uutta lakkaa. Ei mitään millä lakata noin vaan. Se helppous kokeilemattomissa lakoissa on. Jos sun pitää rueta valikoimaan yli 500 lakan joukosta äkkiä joku millä lakkaat, onnistuuko se? Ei minulla ainakaan.

stamping nails

Hitsi pitäis kynnet lakata, entiset lakat on olleet pari päivää ja kärjet paljaina. Mitä mä teen, äkkiä jotain...silloin muistin Instagramissa näkemäni SevenseaofPolishin kynnet. Olin nähnyt nämä aiemmin ja ajatellut että nuo minä teen ja lakkana silloin on OPI Designer Series Extravagance.

Double Stamping

Extravagance siksi että en ole lakannut sillä aikoihin ja se on kaunis lakka! Lisäksi se peittää kahdella kerroksella. Ainut että se on vanhaa ja vähän paksua lakkaa, pikakuivattajani on myös paksua...katastrofin ainekset olivat valmiina mutta onneksi asiasta selvittiin!

OPi Designer Series Extravagance

Halusin kokeilla myös inspiraatiokynsien tuplaleimausta jossa on tumman pinkki ja kultainen leimauslakka. Tumma pinkki siksi koska se näyttää hyvältä punertavan violetin hololakan päällä. Ja koska mun MoYou Londonin Rock Night on ollut ihan unholassa! Kultainen leimauslakka on Color Clubin 24°Below. Ja laattana MoYou Londonin Mandala 07. Päällyslakka Konad Top Coat.

MoYou London Mandala

Tykkäsin! Mutta vähän hävettä esitellä suoraan kopsattuja, kyllä minun pitää nyt ryhdistäytyä ja keksiä vähän omaakin. Ja tehtävä välillä muutakuin leimattava ;)

11 kommenttia:

  1. Ma en edes tajunnut etta siina oli toinenkin leima ennenkuin luin tekstin, mutta ma tihrustankin vaan puhelimella kun jostain syysta en paase duunikoneella sun blogiin, kaikkiin muihin kylla. Mutta tykkaan siis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) no juu, niistä tuli aika näkymättömät mutta kivat :) onko tämä sitten luokiteltu haitalliseksi sivustoksi ;)

      Poista
  2. Mun pitää myös kaivaa tämä lakka kynsille kyllä lähiaikoina! Ja myös mun pitäisi tehdä muitakin koristeluja kuin pelkkiä leimailuja... :D

    VastaaPoista
  3. Menin sitten vahingossa poistamaan kaikki kommentit :( kehtaatteko kirjoittaa uudestaan?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3