perjantai 3. maaliskuuta 2017

Pixi Glow Tonic - Ihoa kirkastava kasvovesi ( + alekoodi )

Olen todella kiinnostunut ihonhoidosta ja kokeilen mielelläni jos millaista purnukkaa. Yksi paljon kehuja saanut ja minua kiinnostanut tuote on Pixi Glow Tonic.
Kuten nimikin vihjaa, kyseessä on iholle kirkkautta ja heleyttä tuova kasvovesi. Tuotteen jujuna on 5% glykolihappoa sisältävä, ihoa kevyesti kuoriva koostumus. Yleensä kuorivat kasvovedet saattavat kuulostaa pintakuivan ja kuivan ihon omaavien korvaan vähän raisulta mutta tämä aloe veraa sisältävä koostumus on yllättävän hellävarainen.

Pixi Glow Tonic

Minun ihoni on tänä talvena heittäytynyt ihan mahdottomaksi. Syksyllä kärsin epäpuhtauksista ja mustapäistä. Kylmien ilmojen tullessa, ihoni ärtyi kiristävän kuivaksi ja suupieliin tuli kuivan kutisevia laikkuja. On todellakin kiinnitettävä huomiota oikeanlaisiin, laadukkaisiin tuotteisiin. Ihoa ei saa kohdella liian rajusti.

Otinkin Glow Tonicin ensin käyttöön joka toinen ilta. Glow Tonic sisältää AHA-happoja jotka voivat aluksi aiheuttaa punoitusta ja sitä ei viitsi talvipakkasilla kokeilla.
Koska ihoa ei kirvellyt eikä se tuntunut kuivuvan, uskalsin käyttää tätä joka ilta. Hedelmähapot ovat tämän hetken juttu ikääntyvällä iholla ja minä suosin niitä ihonhoidossani.

Pixi Glow Tonic kokemuksia

Glow Tonic ei sisällä alkoholia joten se sopii kaikille ihotyypeille. Ihoa kirkastava kasvovesi kuorii pois hilseilevää ihosolukkoa, kirkastaa ihonväriä ja ehkäisee epäpuhtauksia. Tuloksena on kirkkaampi ja pehmeämpi iho jolle taas hoitotuotteet imeytyvät paremmin.
Minun kokemukseni Glow Tonicista oli positiivinen. Se ei kuivattanut tai ärryttänyt ihoani vaan ihosta tuli tasaisempi ja terveemmän näköinen. Tuoksu on kiva, hedelmäisen raikas. Ihana tuote kyllä, kyllä iho pysyy hyvässä kunnossa kun tätä käyttää!

Suosittelen testaamaan jos kaipaat jotain ihoa kirkastavaa tuotetta. Tästä on kyllä kuultu pelkkää posia ja tuote oli niin ihana kuin kaikki kehuvat! Oman pulloni olen saanut elevenistä josta tätä saa tilattua hintaan 29,70 e. Minulla on tarjota lukijoilleni alennuskoodi jolla saat 11% alennuksen elevenin tilauksestasi. Koodi on CHARMING11 ja se on voimassa asti 11.3.2017 saakka. 

Joko sinä olet kokeillut tätä ihmeellistä kasvovettä?


Postaus sisältää mainoslinkin.

12 kommenttia:

  1. Tämä on ollut mullakin käytössä nyt muutaman kuukauden ja olen kyllä tykännyt tosi paljon! Vaikea sanoa onko yksin tämän ansiota vai useamman tuotteen, mutta ihoni on nyt koko alkuvuoden ollut tosi hyvässä kunnossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minäkin huomasin eron heti kun aloin tätä käyttää. Mahtava tuote!

      Poista
  2. Olen testannut tätä miniversion verran ja tykkäsin kyllä :)

    VastaaPoista
  3. Ite oonkin miettiny näitä Pixin tuotteita ovatko hyviä. Joskos sitä nyt uskaltautuis kokeilemaanki :)

    VastaaPoista
  4. Minä ja Glow Tonic ei ihan olla vielä löydetty toisiamme, myin sen ison pullon poiskin mutta pienempi löytyy vielä sekä Kicksin vastaava. Pakko varmaan ottaa tehokäyttöön iltaisin ja katsoa tuleeko tuloksia! Mun iho kun on kans vähän känkkäränkkä tällä hetkellä ja haluaa vaan pintahilseillä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun iho alkaa känkkäränkätä heti jos jätän Glow Tonicin pois käytöstä :)

      Poista
  5. Voi kyllä, tätä aion itsekin ostaa ison pullollisen jossakin vaiheesa. Ihastuin heti tuotteeseen sitä kokeiltuani! ♥

    VastaaPoista
  6. Tämä on se tuote, jota kaikki aina kehuu ja siksi tekisi mieli kokeilla. Mulla on nyt käytössä Misshan hieman samantyylinen kasvovesi, joten ainakin käyttelen sen ensin pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraavana sitten Pixiä ;) minunkin teki mieli kokeilla kun kaikki kehuu...

      Poista

Kiitos kommentista <3