torstai 30. huhtikuuta 2015

Make Up Store on uusi MAC

Miksi? Siksi koska Make Up Storea myydään täälläkin jopa kahdessa eri paikassa ja on helppoa ihan livenä tehdä ostopäätöksiä! En jaksa enää tilata MACia nettikaupoista, paletit kierrättävät vanhoja sävyjä ja laatu heittelee luomiväreissä. Olen ihastunut Make Up Storeen koska tuntuu että olen löytänyt merkin uudestaan. Mulla on ollut MUS meikkejä mutta koska en ollut merkkiin erityisen kiintynyt tai meikit eivät olleet niin ihmeellisiä niin en koukuttunut. 

Minusta on kiva asioida Matkuksen MUS storessa koska paikka on siisti, henkilökunta ihan mahtavaa ja tuotteet siististi esillä. Meikkejä kokeillaan pyydettäessä ja olen ostanut ihan tosi makeita juttuja! Nyt mulla oli taas himotuksen kohteita ja olen täydentänyt kokoelmaani ahkerasti :) tuntuu myös että MUSin luomiväreissä on tasaisempi laatu ja miellyttävämpi pigmentti kuin MACilla. Väriä lähtee helpommin ( tyyliin Inglot ) eikä nappeja tarvitse ruoputtaa. Mattavärejä on kivasti tarjolla ja ne ovat oikeasti pigmenttisiä! Minusta tuntuu että alan kerätä MUS kokoelmaa, heillähän on myös uutena/tulossa tämä pannu refill systeemi.

Huulikiilloista ostin uuden sävyn Sunset Safarin, tämä on uudessa pakkauksessa. Tumma nuderoosa voimakkaalla kultaisella shimmerillä. Kiiltävä, tahmaamaton ja kestävä Sensation Lip Gloss.

P4180043.ORF

Marble luomivärit ovat vieneet sydämeni ja viime tipassa olen hamsteroinut niitä lisää. Indus Gold ja Amarillo ovat vakiovalikoiman tuotteita, alkaa olla viimeiset hetken hamsteroida näitä.

P4180048.ORF
P4190006.ORF

BeautyBaystä tilasin Giallo Damascon ja poskipunan Breccia. Pakko kehaista BB:tä. Postittivat vahingossa vanhaan osoitteeseni ja olin varma että nyt tilaus katosi! Mutta ei, viikossa tuli silti tänne oikeaan osoitteeseen vaikka kävi kiekan kaupungissa ;)


P4230002.ORF

P4230006.ORF

Microshadow luomiväreistä sävy Nox. Tälläistä vaaleaa ruusukultaa olen etsiskellyt. Piti olla vaaleanpunainen eikä oranssi.

P4180057.ORF

Swatchit; ylhäältä alas Amarillo x2, Indus Gold ja Nox.

P4180071.ORF

P4180072.ORF

Giallo Damasco x3 ja Breccia. 

P4240012.ORF

Postauksen toisessa osassa on sitten luvassa meikkikuvia ;) mitenkäs vannoutuneet MAC-fanit, katsotaanko tälläistä harhaan joutumista hyvällä? Mitä pidätte MUS meikeistä? Jos jollain muuten olisi ylimääräisenä Rosso Asiago Marble luomiväri niin ostaisin mielelläni!

23 kommenttia:

  1. No minä en ole mikään vannoutunut MAC-fani mutta heidän huulipuniinsa olen aikas hullaantunut kyllä. Myös kasvotuotteista olen tykännyt. Muuten MAC ei ole tehnyt mitään valtavaa vaikutusta minuun, esim. luomivärini hankin mieluummin muilta merkeiltä.

    MUS on aika neutraali merkki minun kirjoissani, sellainen tasalaatuinen jonka tuotteisiin olen ollut tyytyväinen ilman sen suurempaa draamaa tai hehkutusta. Tosin pakkausten huono kestävyys on ärsyttänyt aika paljonkin ajoittain. Siihen on vissiin tulossa (toivottavasti) nyt muutos uusien pakkausten myötä.

    Innolla jään odottelemaan meikkikuvia. Tunnen kovasti vetoa tuota Giallo Damaskoa kohtaan, se vaan näyttää niin ihanalta!! Breccia myös on tosi nätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MAC huulipunat ja kiillot ovat kyllä ihania, samaten poskituotteet. Luomiväreistä osa on huippua, osa keskivertoisia :)
      kuten nyt tietysti joka merkillä...
      Luomivärien kansi keikahtaa helposti ympäri ja tämä korjaantunee uusilla pakkauksilla. Kaikki nämä mun meikit on vanhaa pakkausta paitsi tuo huulikiilto. Tosiaan aika vähän hehkutettu merkki, miksiköhän? Pitäiskö korjata tilanne :) meikkikuvia on tulossa!

      Poista
  2. APUA! Noi luomarit :P~~ <3<3 Tahtoo!

    Mun silmissä MAC on suoraan sanottuna menettänyt merkitystään, koska KAIKKI hehkuttaa sitä. On käynyt vähän niin, että olen saanut yliannostuksen MACiä ennen kuin olen kokeillut sitä kunnolla :D Joo, tiedän, ihan tyhmää, mutta vähän on tullut sellainen ähky olo siitä kun joka paikassa on sitä niin paljon. Siis täällä somemaailmassa.

    Kuten Mohn tuossa sanoikin, jään odottelemaan myös meikkikuvia näistä :) Noi luomarit ovat siis aivan mielettömän värisiä <3 Oijoi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikkikuvia tulossa :) joskus muinoin ihastuin MACiin koska kaikki sitä hehkutti. Sitten kun jotain ostit niin tuli se kerää koko sarja-olo. Hyvän kokoelman ehdinkin haalia ja hyvä niin, ei tarvitse nyt himoita ihan hullun kiilto silmissä. Voi olla että asia olisi toinen jos sitä myytäisiin täällä. Mutta kun ei myydä enkä jaksa tilata Stockkan verkkokaupasta kun ei kai ole ihan ajan tasalla kokoelmien suhteen?

      Poista
  3. Nuo luomivärit ja huulikiilto näyttävät upeilta! Mulla on MACiltä vaan meikkivoide ja peitevoide enkä muuta kyllä niillä hinnoilla ostaisikaan. Nyt nekin on lopussa enkä jaksa lähteä ostamaan uusia Stockalta. Vitsi mä oon laiska :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa :) mutta tilaa sieltä verkkokaupasta? Olis kyllä ihanaa kun pääsisi MACille ja olisi rahaa ostaa kaikkea :)

      Poista
  4. Eiköhän sitä jokainen saa tykätä mistä tykkää?
    Itsellä ainakin tulee NIIN korvista tuo MAC-hypetys, että tämä on oikein tervetullutta! :)
    Ja ei ne MAC-tuotteet nyt niin ihmeellisiä ole.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa kyllä :) ei ne kaikki MAC -tuotteet, osa kyllä...mutta esimerkiksi MAC mattaluomivärit ovat pääasiallisesti tosi vähäpigmenttisiä. Pari huippuhyvää mutta kaikki muut olen myynyt pois.

      Poista
  5. Mua ei oikein MAC innosta niin paljoa toisin kuin MUS. :) Mulla on nyt kolme microshadowia ja mä tykkään niistä tosi paljon! Pigmentti on ihan loistava ja häivyttyy nätisti. Ostan yleensä niitä aina jos jostain halvalla löydän. :D Jumbosta löytyy Kicksin myymälästä tosi iso valikoima MUSin meikkejä ja siellä on aina ihana käydä. <3

    Meikkikuvia odotellessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta on kiva kun Sokoksella ja MUSin omassa liikkeessä on vähän erilainen valikoima. Omassa liikkeessä on hyvät valot toisinkuin Sokoksella. Kävin taas tänään ostamassa yhden luomivärin lisää, oli ihan pakko kun se himotti :D lisäksi MUS luomivärit ovat halvempia kuin MACit!

      Poista
  6. Mulle taas on sattunut nimenomaan niitä huonoja yksilöitä MUS:n mattapuolelta. Make Up Store ja MAC on mulle muutenkin ihan eri juttu jotenkin, tykkään MACin pakkauksista enemmän ja sieltä olen löytänyt enemmän toimivia tuotteita vuosien saatossa. MUS:ssa huonointa on ehdottomasti nimenomaan pakkaukset, ne on hentoja ja hajoaa helposti. Kausilookit ovat myös olleet vähän synkkiä ja tylsiä, vaikka nuo marmorituotteet viehättääkin. Jokaisella merkillä on varmaan ne hyvät ja huonot juttunsa, tuskinpa tulen toista korvaamaan toisella vaan poimin kaikista ne jutut jotka on kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta. En minäkään korvaa toista toisella vaan poimin parhaat päältä. Hyviä tuotteita suosittelen mutta muistan myös mainita huonot. Ehkä MACia olen omistanut huomattavasti enemmän kuin MUSia joten niitä huteja on ollut enemmän. MUSilla ei huonoa ole muutakuin luomivärien pakkaukset. Mielestäni huulikiiltojen pakkaukset toimivat eivätkä kiillot tursua yli. MACin pakkaukset ovat hyviä myös ja B2M systeemi on hyvä. Olis tyhjiä taas kahden huulipunan verran, milloinhan pääsis MACille :)

      Poista
  7. Mulla on Giallo Damasco ja tykkään siitä tosi paljon. MUS mielikuva on hyvinkin positiivinen tuotteiden laadun suhteen. Ainoastaan luomivärinappien saranakansi on vaikea, sillä ne murtuvat helposti ja rikkoutuessaan aiheuttavat sen, ettei nappia saa enää kunnolla kiinni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin irtoilee kaikista ne kannet. Mutta kun muistaa painaa hellästi kiinni niin ei ne rikkoonnu :) Giallo on kyllä ihana, nuo kaikki marmisjutut on!

      Poista
  8. Joensuussa oli Sokoksella MUSin tuotteita 5 €/kpl, kun myyvät vanhoja pakkauksia pois. Harmi vaan, että puuterit oli liian tummia ja eyedustit ei ole minun alaani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eyedustit ei ole minunkaan juttu, täälläkin ovat alessa. Puutereita taisi myös olla mutta tummia :)

      Poista
  9. MUSilla on loistavia poskipunia ja huulikiiltoja , niitä sitten onkin kertynyt. ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poskipuniin en ole vielä tutustunut, taitaa olla ihan loputon suo :)

      Poista
  10. Mulle taas MAC on se juttu ja Make Up Store menee vähän sinne kiinnostamattomien listalle :) Mutta kaikilla on omat mieltymyksensä ja toisekseen ymmärrän, että MUS on kiinnostavampi, kun sitä pääsee livenä katselemaan ja kokeilemaan - mulla taas on sama MACin kans, kun se tuli tänne :) Eli jokaiselle jotakin :) Jotenkin mä en ole innostunut Make Up Storesta, vaikka jotain tuotteita mulla välillä on ollutkin. Jotenkin vaan.. ei :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikilla on omat mieltymykset :) minusta on kiva päästä hiplaamaan livenä. Ei ne MUSit Sokoksella ole niin kiinnostavia kun on huono valaistus eikä palvelua. MUSIn omassa liikkeessä henk.koht palvelu, hyväå valaistus ja tuotteita kokeillaan kasvoille :) pakosti siinä sortuu ostohommiin :D

      Poista
    2. Se on totta, hyvä palvelu yleensä vaikuttaa mullakin tosi paljon siihen, tuleeko tuotteita ostettua..! :)

      Poista
  11. Minä seuraan myös tätä merkkihypeä lievästi hymähtäen, minulle ei ole mitään naksahdusta mitään tiettyä merkkiä kohtaan. Jos tuote on kiva ja tykkään, niin sitten innostun ja tykkään oli merkki mikä hyvänsä :P. Helsingin MAC -pisteellä olen käynyt ehkä kaksi kertaa vaikka täällä on tullut asuttua jo useamman vuoden verran :D. Mää en edes mene tekemään bongailuja ellen oikeasti tarvitse jotain - ja silloinkin vedän internetin maailman pikakelauksella läpi ja katson miltä merkiltä saisin sellaisen mikä on hakusessa. Yksi rakkain omistamani luomiväri on MACilta, mutta siitäkin tekee huikeen vain se väri eikä niinkään merkki.

    MUSe näyttää uudistuneiden pakkausten myötä jopa hieman selektiiviseltä merkiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä MUSista tekee houkuttelevan tyylikkäät pakkaukset ja imago ammattilaissarjasta? Onhan se samantyylinen kuin MAC :) mulla oli vuosia se MAC huuma, MAC on paras ja sen meikkejä haluan käyttää..

      Poista

Kiitos kommentista <3