keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

MAC poskipunani

Tässä postauksessa esittelen kaikki MAC poskipunani. Kokoelmani ei ole ihan hurja, sisältää perustuotteita mutta myös tosi harvinaisia ihanuuksia joille ei hintaa löydy jos alkaisin luopumaan :)



Ensin vakiovalikoimassa olevat tuotteet. Fleur Power on aika neutraali, vaalea mutta antaa kyllä luonnollista väriä kasvoille. Vähän sellainen persikkainen vaaleanpunainen, en muuten muistanutkaan että jotain persikkaista mulla on MACilta. Blushbaby on hieman tunkkaisen ja likaisen värinen, tässä on ruskeaa ja persikkaa sekoitettuna. Mutta hei, tämä toimii ja on yksi parhaita neutraaleja arkipunia! Well Dressed on kylmä vaaleanpunainen. Toimii kylmällä iholla neutraalina joka päivän punana. Nämä molemmat ostin myyjän avustuksella.




Harvinaiset Limited Edition poskipunat jotka ovat parasta MAC kokoelmassani. Näitä en myy. Venomous Villains kokoelmasta ostin Bite Of An Apple punan. Ihan mieletön väri ja pakkaus. Tosi vähän olen käyttänyt, hurjan värin takia mutta. Kadehtikaa. Hello Kitty kokoelmasta Tippy. Tätä olen käyttänyt, ihana kylmä raikas pinkki. Barbie kokoelmasta Don´t Be Shy. Tämäkin makea kylmä vaaleanpunainen ja barbi kuvio vielä tallella vaikka olen käyttänyt paljon!



Mineralize poskipunia mulla ei ole koska ovat liian metallisia ja hohtavia makuuni. Yhden kuitenkin ostin jostain kokoelmasta kun olin käymässä Helsingissä. Giggly on ihana koska käy mullekin poskipunasta. Onko vähän söpö...eikä ollenkaan metallinen vaan ehket satiininen ja keskustan sydän on vähän hohtavampi.

Tämä kokoelma mistä tämä oli, ilmestyi suomessa mutta Hipness poskipuna jäi tulematta. Toinen MAC friikki toi tämän minulle Tallinnasta ( luetkohan tätä ) ja olen tästä ikionnellinen! Ainoita, harvinaisia korallin värisiä poskipunia kokoelmassani mutta miten hyvin tämä minulla toimii! Todella luonnollinen ja täydellinen kauneusmeikkiin. Hipness kannattaa hankkia jos tätä ilmestyy kokoelmissa.

Emote on himoittu ja haluttu mattapuuteri varjostuksiin. Tämä on vanha, ostin joltain tämän vähän käytettynä. Ihan täydellinen neutraali matta varjostuksiin, tykkään todella paljon, tämäkin kannattaa hankkia jos ilmestyy uudelleen. Tälläisiä varjostusvärejä on harmittavan vähän koska tämä käy myös bronzerista jos inhoaa kimallusta.




Se oli MAC To The Beach kokoelma jossa tuli nämä vihreä ja oranssit pakkaukset. Ostin siitä monta tuotetta; Hipnesin lisäksi Marine Life High-Light puuterin. Merihepassa oli kultainen kuviointi mutta se kului heti pois. Nyyh! Olen sitten aika maltilla ( lue; en ollenkaan ) käyttänyt tätä :) ihana luonnollisen persikka poskipuna. 

Wonder Womanista ostin Mighty Aphrodite poskipunan jossa on kaksi puolta; kultaa hohtava vaaleanpunainen ja ruusunpunainen. Ihana, tätä olen käyttänyt tosi paljon!

Olipas kiva kirjoittaa tämä postaus koska olin unohtanut miten ihania tuotteita minulla onkaan :) mutta aika vähän näitä loppujen lopuksi, tilannetta voi tietysti korjata jos tule ejoku ihana collection ;)

35 kommenttia:

  1. En kestä, Hello Kitty poskipuna! <3
    Kuten näissäkin, joissain meikkituotteissa on pinta niin hieno, että eihän niitä voi käyttää.
    Jos olisin rikas, olisi minulla oma meikkihuone ja sen seinällä tauluja, joisssa hienompia meikkituotteita. Haaveita vain...
    Kuinka toipilas voi ja onnistuuko pienoisen pissien siivoaminen yhdelläkin kädellä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hello Kitty poskipuna on kyllä niin säilömisen arvoinen tuote ;) mullakin voisi olla meikkihuone ja kaikki voisi olla jotenkin kivasti esillä. Nyt kun on kissoja niin mitään ei voi pitää pöydillä...
      Kiitos kysymästä, käsi parantuu koko ajan. Autolla ajaminen jo sujuu eli varovasti voi kättä käyttää. On myös kiva päästä ihmisten ilmoille! Hipun kanssa ollaan niin hyvällä menestyksellä opeteltu sisäsiisteyttä että pissien siivousta on koko ajan vähemmän. Kakkoja ei ole tarvinnut pariin päivään siivota sisältä ollenkaan, jee :)

      Poista
    2. Peukot sekä toipumiselle, että Hipun edistymiselle. Kisuillekin rapsut! :)

      Poista
  2. Ooh, ihania LE-tuotteita kokoelmassasi, noista osahan on ihan taideteoksia :-) Kyllä MACilla osataan. Itse olen MAC-intoilussa vasta lapsenkengissä, mutta sen olen jo huomannut, kuinka koukuttavia eri kokoelmat ovat, kummasti tulee se "pakko saada"-fiilis :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi olen päässyt pahimmasta koukusta irroittautumaan. Kalliitahan ne on, ei koko ajan voi ostaa. Mutta on ihanaa nauttia näistä vanhoista ja kyllähän nämä MAC poskipunat on loistotuotteita ja eirttäin riittoisia. Sävyjä löytyy myös joka lähtöön :)

      Poista
  3. No vähän mä kyllä kateellinen olen. :D On kyllä aivan hurjan nättejä, varsinkin tuo Wonder Woman <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen kateellinen siitä että halutessasi pääset näitä livenä hiplaamaan ;)

      Poista
  4. Toi missä on merihevonen, voiko olla kauniimpaa? Itseäni kiinnostaa MACilla eniten LE-tuotteet, olen vähän ajatellut, että jos koittaisin kokoelmista ostaa aina huulipunan, jos tielle osuu kiva sävy. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen ajatellut että jotain kivaa voi silloin tällöin ostaa :) MAC huulipunat on myös tosi huippuja!

      Poista
  5. Ooh, mitä ihanuuksia sulla on! :O MACin limited edition-poskipunat ovat ehkä parasta mitä voi omistaa meikkirintamalla! :D Ihana kokoelma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos postausideasta! Mulla ei ole näitä niin paljon kuin sulla mutta kaikki sävyt on sopivia ja aktiivisessa käytössä :) paitsi nuo jotkut LE:t...

      Poista
  6. Ihanuuksia! Mä juur ostin MACin ripsarin ja kamu ihanan ruusukullan sävyisen poskipunan joka jäi jäytämään mun mieltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh kylläpä kuulostaa ihanalta, ruusukulta poskari voisi jäytää minunkin mieltäni...mikähän lienee sävyn nimi?

      Poista
  7. Hihi. Kutsutko tätä vaatimattomaksi kokoelmaksi?! ;)

    VastaaPoista
  8. Ihania, Blushbaby on kyllä huippu poskipuna vaikkakin vaatimattoman näköinen, mun punastani näkyy jo pohja !
    Mulla on myös LE Disney Villains ja Hello Kitty (joku tummempi ), Highland Honey ja Pet Me joissa ei taas ole erikoisempaa ulkoasua , muut taitavat olla ihan vakio kokoelmaa.
    Voidemaisista haluaisin Poseyn , sekin taisi olla le , tulisi uudelleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho oletpa ahkerasti suditellut :) mulla ei ole voidemaisia koska oletan etten osaa niitä käyttää. En ole ikinä kokeillut kylläkään :D

      Poista
  9. Minä sen taisin olla hipnessin diilaajana, hämärästi muistan :D Tosi ihana ja kattava kokoelma täydellisiä sävyjä :) Tuo wonder woman näyttää herkulta, on tainnut mennä multa ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olit! Olen monesti miettinyt mitä sulle kuuluu? Ei ole "nähty" aikoihin :)

      Poista
    2. Ja mä saatoin villitä siihen myös ;) Muistelisin ainakin kehuneeni sitä kovasti ja kyllä se vaan vielä vuosien jälkeenkin on yksi parhaista sävyistä :) Kiva postaus. Mac <3 -sh-

      Poista
    3. Se on niin nätin värinen! Mulla on vähän ikävä niitä aikoja :) oli niin parasta villiintyä! Hipness on kaikkien kehujen arvoinen :)

      Poista
  10. Oletko löytänyt jonkin korvaajan Tenderling-punalle josta postailit joskus aiemmin? Tuo Merihevonen on niin ihana, vaikka silloin ilmestyessä en vihreistä paketeista innostunut. Ja Barbie tietysti myös <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole löytänyt. Eikös Tenderling ole vakiotuote? Se oli kyllä ihana, sopi mihin tahansa meikkiin. Blushbaby on vähän samantyyppinen joka päivän puna. Kannattaa ihan livenä kokeilla jos mahdollista, kuvani ehkä vähän vääristää sävyä :)

      Poista
  11. MÄ yleensä kannustan tuotteiden käyttöön (siksihän ne ihanuudet on ostettu), mutta tuohon merihevos-punaan mäkään en ehkä raaskis koskea! Kuinka söpö! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin söppänä. En ole kyllä vuosiin siihen koskenut. Jos tänä kesänä edes kerran? :))

      Poista
  12. Merihevonen, en kestä x___x <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään :) olispa se öööh...kull...atus siinä kestänyt :D

      Poista
  13. Miten tota merihevos poskipunaa voi ees käyttää ku se on nii söpö :D? Raukka kuluis pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi kun se kultaisuus kului heti pois :/ ois ollut niin nätti :)

      Poista
  14. Myymisestä (tai ei-myymisestä :D ) tuli mieleen että tiedätkö missä kannattaisi myydä MACin ja Diorin meikkejä? Onko olemassa pöpien kosmisfriikkien fb-kirpparia esim? Sehän ois aika unelma ihan ostomielessäkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirppistä Facessa en tiedä..se Puuterihuisku/Puuteritaivas? En tiedä miten siellä kauppa käy. Huuto.netissä olen itse myynyt :) mistä meinasit luopua?

      Poista

Kiitos kommentista <3