maanantai 31. lokakuuta 2016

Lokakuun kosmetiikkaostokset

Viime kuu meni ihan reisille, kokeillaan tässä kuussa parempaa itsehillintää!

NYX Ultimate Shadow Palette MoYou Mandala

Olin netissä joululahjaostoksilla. Tuli sitten hankittua myös itselle samalla jotain ;) olen himotellut NYXin Warm Neutrals palettia joten sellainen. Burt´s Beesin käsivoide härskillä pakkauksella on ollut ostoslistalla sata vuotta joten otinpa nyt samalla. Nämä elevenistä 30 euroa. Samassa kuvassa kirppisostot toiselta bloggaajalta, nämä taisi olla 12 euroa.

Viva La Diva Velvet Matte Liptint

XZ shampoo 3 euroa, Kicksistä Viva La Divan mattapuna Raspberry ja Burt´s Beesin kirsikka huulirasva 15 euroa.

Lumene IDUN Minerals

Apteekista IDUNin kivipuuteri ja Prismasta Lumenen irtopuuteri. Joululahjoja itselle! Mulla on IDUNin mineraalipuuteri pohja mutta en tykkää käyttää yksistään, hankin sille kaveriksi kivipuuterin. Lumenen irtopuuteria olen käyttänyt joskus vuosia sitten ja nyt teki mieli tilata taas loppuneen Yves Rocherin irtopuuterin tilalle. 35 euroa.

95 euroa. Miltä tämä kuulostaa? Miten hyvin sain hillittyä itseni? Yksi isompi tilaus on vielä tulossa, se on tehty tämän kuun puolella mutta ei ehtinyt tulla joten listaan sen ensi kuulle :) ensi kuu voi olla tuhmempi kun tulee veronpalautuksetkin ;) Miten teillä meni lokakuu?

Postaus sisältää mainoslinkkejä. 

16 kommenttia:

  1. Mulla meni viikonloppuun asti hyvin, mutta sitten ostin vähän Bakelia ja meni yli 200€. :D No sellaista sattuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no mutta mikäpä tässä itsekään on tuomitsemaan ;)

      Poista
  2. Mulla meni varmaan I love me-messuilla tämä summa, vaikka tuntui etten ostanut paljoakaan. Plus tietenkin muut kuukauden shoppailut, joten tässä kuussa tuli ostettua kosmetiikkaa tavallista enemmän :)

    VastaaPoista
  3. Hyviä ostoksia!
    Mä tuhlasin reissussa. Mutta oletinkin että sieltä tulee ostettua joten ei harmita todellakaan 😊 Harmittais nyt kotona muistella ja miettiä, et äh, ois pitänyt!

    VastaaPoista
  4. Aika hyvin.. mulla meni huomattavasti tässä kuussa. Atopia räjähti.. joten tilasin seerumia ja öljyputsaria ja yövoidetta. Ja sitten loppu irtopuuteri ja aurinkopuuteri. Ja beatyblenderin ja puuterisiveltimen. Ja mitä vielä? Summaa en uskalla edes katsoa.. muutama kolikko vielä kukkarossa. Että huh;)

    VastaaPoista
  5. No ei todellakaan mennyt kovin halvalla. :D Eikä marraskuussakaan ole tulossa nollakuukautta, vaan veikkaan, että kaunaka siitä! :D

    VastaaPoista
  6. Hyvät ostokset. Omani olivat maltilliset messuista ja HP:stä huolimatta:D. Vähän liikaa kosmetiikka-alennuksia kuukauden sisään, kun syyskuun aletkin otetaan huomioon.
    Idunin mineraalipohja kiinnostaisi. Tuo banaanivoiteen kuvaus nauratti;).
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Idunin mineraalipohjaa olen esitellyt tässä:

      http://charmingnails.blogspot.fi/2015/09/idun-minerals-ihanuuksia-apteekista.html

      Olen tykännyt mutta nyt olen käyttänyt pitkään meikkivoiteita. Otan varmaan välillä taas Idunin käyttöön, nyt kun on tuo puuteri päälle :)

      Poista
  7. No sullahan sujui lokakuu tosi hyvin! :) itseasiassa mäkin onnistuin lokakuussa pitämään kosmeostokset erittäin maltillisina, ei ole tainnut näin "hyvää" kuukautta olla aikoihin :D Ehkä sitä jo alitajuisesti on alkanut säästämään joululahjahankintoja varten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen shoppaillut melkein kaikki joululahjatkin, ehkä vähän siinä sivussa tulee hankittua itsellekin jotain :) tähän kuukauteen olen kyllä tyytyväinen!

      Poista
  8. Tosi maltilliset ostokset mielestäni. ☺ itse ehkä vähän innostuin kunnoli 3plus1 päivät ja heti perään hiustenhellimisviikko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla meni 3+1 vähän ohi, olisin tarvinnut sieltä Mossaa..mutta seuraavan kerran sitten :)

      Poista

Kiitos kommentista <3