perjantai 5. helmikuuta 2016

Baby Bloomer Nails

Ilmassa on vähän kynsimasista. Sitä on aina välillä liikkeellä. Haluaisin tehdä sellaiset Wow -kynnet joita itsekin haluaa ihailla. Mutta nämäkin menevät sinne ok-kategoriaan enkä oikein jaksanut näistä iloita. Mutta arvatkaa miksi? Nämä on liian nätit! Ja tajusin että en tykkää enää että joka kynsi on samanlainen :) se ei ole enää tyyliäni. Minusta on kivempi kun joka kynnessä on jotain erilaista ja sama leima on 1-2 kynnellä. Ehkä teen seuraavaksi sellaiset! Mutta katsotaan ensin näitä, ehkä joku siellä saattaa tykätä ;)

P1120014.ORF

Ajatuksissa oli kokeilla Baby bloomereita. Instagramissa tagilla babybloomernails löytyy kuvia siitä millaiset Baby bloomerit oikeasti on. Tekniikkaa käytetään rakennekynsissä mutta kaikkihan rakennekynsitrendit matkitaan luonnonkynsille.
Baby bloomereissa kynsi on luonnollisen vaaleanpunainen ja valkoinen kärki on saumaton. Minä hain valkeaa liukuvaa kärkeä tuputtamalla kostutetulla meikkisienellä. Lakkaamalla kärki olisi liian kova ja muistuttaisi liikaa ranskiskärkeä.

Lakkasin kynsille ensin kaksi kerrosta Essence Pro White aluslakkaa. Sitten yksi kerros Color Club Blush Crush lakkaa. Seuraavana kärkiin valkean Color Club Blank Canvaksen tuputtaminen.  Ja viimeisenä kynsille yksi kerros Blush Crushia. Leimat Pueen 73 laatasta.

P1120016.ORF

Molemmat Color Clubin lakat ovat Shift Into Neutral kokoelmasta. Se on suosikkejani Color Clubin kokoelmasta. Himoitsin hetken tämän kevään Zoyan Whispers kokoelman neutraaleja, mutta sitten muistin Color Clubin neutraalit. Melkein kaikki himoitsemani sävyt löytyvät niistä ja taas säästyn lakkojen ostolta. Tai ainakin yritän uskotella itselleni niin?
Blush Crush on sellainen sheer vaaleanpunainen, sopii ranskikseen. Ja Blank Canvas puolipeittävä crellyvalkea, sopii luonnollisempaan ranskiskärkeen. Ihania lakkoja, käytän näitä paljon kuin haen luonnollista pintaa kynnelle.


P1120003.ORF

Oletko kokeillut Baby bloomereita?

32 kommenttia:

  1. ..tämä lähti heti tutkimaan asiaa instasta tarkemmin... :)
    Niin ihanat!

    VastaaPoista
  2. Mä en oo vielä tehny Baby Bloomereita, mutta mielessä on! Nää sun on kyllä todella kauniit ja näyttävät. <3

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä nää on todella suloiset <3

    VastaaPoista
  4. Ihan älyttömän hienot! <3 Mulla on tällä hetkellä samalla tekniikalla kärjet, taidan vielä leimata kans päälle. Itse tein kärjen niin että laitoin valkoista ja tollaista vaaleanpunaista vierekkäin pöydälle, siitä sieneen ja tuputus kynsiin. t. Katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 tuputtaminen on kivaa koska sillä tavalla lakat kuivuvat äkkiä :)

      Poista
  5. Minä ainakin tykkään näistä kovasti! Ihanat! :)

    VastaaPoista
  6. Tosi tyylikkäät kynnet! Mä en ole vielä kokeillut baby bloomereita, mutta näiden jälkeen tekee kyllä mieli :)

    VastaaPoista
  7. Mielenkiintoista ja tykkään kynsistä , upeat leimat!

    VastaaPoista
  8. Voi mun pitää kans kokeilla tällaisia joskus, nää on tosi herkut! :)

    VastaaPoista
  9. Nämä on ihanat! Herkät ja kauniit! Tulee ehkä vähän sellaiset hääkynnet mieleen =)

    VastaaPoista
  10. Voi ei miten kauniit♥ Mä en ole vielä kokeillut tälläsiä, mutta pitäis kyllä (:

    VastaaPoista
  11. Voii että kun onkin kauniit! Todella taidokkaasti olet saanut nämä tehtyä, liuku on hurjan kaunis ja nämä oikeasti näyttää ihan rakennekynsiltä! :D ♥

    Ps. Mä olen aina ajatellut että se termi olisi baby boomer ilman l-kirjainta, mutta nyt en enää tiedä kun koitin googlata! Häiritsevää :D Tiedätkö sä, onko se varmasti bloomer vai boomer vai käytetäänkö siitä vain molempia nimiä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ❤️ No nyt mullekin tuli epävarmuus! Minä olen aina nähnyt käytettävän l-kirjainta...kumminkohan se on :D

      Poista

Kiitos kommentista <3