keskiviikko 20. kesäkuuta 2018

Kesäiset suosikkituotteet

Ihanaa kun on kesä! Ja oikeesti lämmintä, tämä on niin harvinaista :) viime vuonna paleltiin koko toukokuu ja juhannuksena tuli vielä lunta pieni kuuro O_o vähän toista ollut tänä vuonna. Näille lemppariasioille on ollut nimittäin käyttöä ;)

Lidl Saskia makuvesi

Lidlin makuvedet! Sain yhden tälläisen töistä ja jäin heti koukkuun. Sen jälkeen olen hamstrannut näitä urakalla Lidlistä :D en tykkää hiilihapotetusta vedestä jossa on voimakkaat kuplat joten nämä ovat makuuni. Hyvät maut, matala hiilihappo"pitoisuus" ja sammuttavat hyvin janon. Mulla on näitä jääkaapissa ja kotiin tullessa oikein himottaa juoda näitä heti. Eivätkä ole kalliita, olisko 89 senttiä pullo. 

Biosolis aurinkosuoja

Luonnonkosmetiikan aurinkosuojat löytyivät Biosolis -merkiltä. Näissä parasta on se että eivät jätä ihoa valkoiseksi. Vihaan iholla lähmiviä aurinkorasvoja ja ne jäävät takuuvarmasti hyllyyn pölyttymään. Biosolis rasvat läpäisivät vaatimustasoni ja etenkin aurinkosuojaöljy on ollut aika ihana. Sen suoja tulee karanjaöljystä, kuivaöljy tuoksuukin aivan ihanalta! Ehkä paras aurinkosuojatuote tänä kesänä! Sopii käytettäväksi myös hiuksilla ;) Melt-It aurinkosuojavoide imeytyy todella nopsasti ja sen koostumus on hauska! Kuin voita joka sulaa iholle ja imeytyy äkkiä. Tämänkin tuoksu on aivan huippuhyvä, ei aurinkosuojamainen vaan erilainen :D Tiesitkö että synteettiset UV-filtterit voivat häiritä hormonitoimintaa ja ne myös kuormittavat ympäristöä. Kannattaa valita siis luonnonkosmetiikkaa. Biosilin on sertifioitu merkki. 

Nugg Charcoal

Nugg Hiilikasvonaamio on ihana superpuhdistaja kesällä. Ihoni rasvoittuu ja hikoilee nyt enemmän ja kaipaakin kunnollista puhdistusta. Yksittäispakatut Nugg naamiot löydät nykyään Kauneutta.com verkkokaupasta. Mutageelinaamio sisältää mustaa hiiltä ja kaoliisisavea, se syväpuhdistaa rasvoittuvan ja akneihon. Sisältää kaurajauhoa, sinkkiä ja aloemehua jotka tasoittavat ihoa. Teepuuöljy rauhoittaa akneen taipuvaista ihoa. 
Yksittäinen naamio maksaa 3,95 e ja naamiosta riittää kahteen käyttökertaan, pakkaat loput vain kelmuun ja jääkaappiin. Nämä ovat ihania ja hyviä matkalle mukaan, olen aiemminkin käyttänyt Nuggin naamioita. 

Mitä kesäisiä suosikkeja sulla on?


Nugg naamio sekä Biosolis tuotteet pr-näytteitä.


16 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa että olet löytänyt Biosoliksen ja osaltasi jaat tietoa kemiallisten aurinkosuojien haitoista. Ovat myös ympäristöongelma.
    Mun kesäsuosikki on aloreen City proof mist, jossa kasvovesi on yhdistetty kevyeen viininrypäleensiemenöljyyn. Muutenkin kasvojen hoito vain kasvovesillä ja seerumeilla ja iho näyttää hyvältä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on iho nyt hyvässä kunnossa, käytän ehkä enemmän kuorivia kasvovesiä. Seerumia en käytä ollenkaan, ihan pelkällä päivävoiteella mennään yölläkin :)

      Poista
  2. Garnierin aurinkosuoja vesi on tosi hyvä, ei lähmää. Ja nivean no shine suoja kasvoille on oikeasti matta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla, mulla on kasvoilla Piz Buinin suojaa, Biosoliksia olen käyttänyt vaan vartalolle :)

      Poista
  3. Mä olen himoinnut näitä Lidlin makuvesiä, mutta kun ei ole helteitä niin en ole keksinyt tekosyytä ostaa paria pulloa testiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks ovat niin halpoja että voi ostaa ilman helteitäkin ;) en tiedä tuleeko kyllä juotua muutoin kuin kesällä...heti tuli muuten himo ja pitää juoda makuvettä tässä samalla :D

      Poista
  4. Mäkään en tykkää makuvesistä joissa on liikaa hiilihappoa.. kiitos siis vinkistä, jospa nämä Lidlin olisivat enemmän makuuni :)
    Lempparini kesäjuttuni on JÄÄTELÖ <3 Ei ole vielä mikä jäätelö, jäätelö ku jäätelö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen nyt vähän herkkulakossa mutta kesälomalla herkuttelen ja kunnolla :D näissä makuvesissä ei ole kuin vähän hiilihappoa, tykkäät varmasti :)

      Poista
  5. Mä tykkään myös noista Lidlin juomista, ne on hyviä ja halpoja! :)

    VastaaPoista
  6. Mä en ole nuita pieni vesipulloja testannut, mutta niistä isoista uutuuksista ostin sen, jossa muistaakseni oli seljankukkaa ja se oli oikein hyvää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole maistanut niitä isoja mutta eikös niissä ole samoja makuja kuin näissä, tuossa vihreässä on seljankukkaa :)

      Poista
  7. Mulla on myös suosikkeina just samat Biosoliksen purkit! Ja makuvesiin olen myös toisinaan kallellaan, vaikka Lidlissä en juuri asioikaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin käyn siellä vain kaurasydämien ja makuvesien takia ;)

      Poista
  8. Oma kesäsuosikkini on monta vuotta vanha pareo, jonka kietaisen jollain lailla päälleni aamulla ja ellen lähde juuri ulko-ovea pidemmälle, se saattaa jäädä ainoaksi asukseni koko päivänä!
    Olen maistanut kahta noista Lidlin makuvesistä. Toinen oli tuo Heleä, ja hyvältähän se maistui. Katsoin vain, että pienessä puolen litran pullollisessa on melkein neljä teelusikallista sokeria, mikä on liikaa mun makuun.
    Itse käyn Lidlissä saksanpähkinoiden takia.
    Hyvää kesän jatkoa ja onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, enpä ole muuten edes katsonut sisällysluetteloa...ei siis passaa ihan liikaa juoda noita! Kiitos, sinulle myös hyvää kesää <3

      Poista

Kiitos kommentista <3