lauantai 25. marraskuuta 2017

Kiva / kamala, lemppari / inhokki -haaste

Löysin tämän kivan haasteen Dioriinan blogista. Näitä on kiva rustailla silloin kun on aikaa ja vielä kivempi lukea suosikeista ja inhokeista ;)

Kamalin ruoka
Kalakukko ei mene kyllä alas. Olen sitä joskus syönyt mutta joku kammo siihen on jäänyt. Haiseekin tosi pahalta...en oikein muutenkaan pidä kalasta, en edes lohesta.

Herkkuruoka
Pitsa kaikissa eri muodoissa. Ravintolassa, vitosen pitseriassa tai itse tehtynä. Nam, ihan nälkä tulee!


Kahviherkku, jolle sanon ei
Jos tarjoot mulle Budapest konvehteja kahvin kanssa niin...

Kahviherkku jolle sanon kyllä
Erityisesti pidän tuoreista korvapuusteista, vaniljamunkeista, dallaspullista, täytekakuista...lista on loputon ;DD

Telkkariohjelma, jota en katso
Kaikki jääkiekko, muka-hauskat hupiohjelmat, kotimaiset visailut ja paneeliohjelmat.

Telkkariohjelma, mitä katson
Salatut elämät, The Walking Dead, Wallanderit...niitä on kyllä paljon!

Inhokkisää
Vesisade, tukka menee huonosti. #vainluonnonkiharajutut


Lempisää
Ihana kesäkeli kesälomalla.


Kamalin musiikki
En kyllä ole ikinä ymmärtänyt jazzmusiikkia.

Paras musiikki
Tykkään monista eri musiikkilajeista. Kuuntelen autossa Suomipoppia, Radio Rockia tai Iskelmää...ehkä eniten pidän punkista ja metallista mutta kuuntelen kyllä laidasta laitaan kaikkea Topi Sorsakoskesta System Of A Downiin ;D 

Kamalin aika vuorokaudesta
Tietysti se klo 4 herääminen mutta siihenkin tottuu.

Ja se paras aika
Klo 13 --> kun pääsee töistä :D iltapäivät on mun lemppariaikaa.

Tästä menetän hermot
Jos joku sotkee kotona kun olen juuri siivonnut. Se ettei työkavereita huomioida vaan aina ajatellaan itseään.

Tästä rauhoitun
Metsälenkki kaverin ja koirien kanssa. Kaikki unohtuu.

Mun huonoin mieliala
Se kun olen huonolla tuulella.

Paras mieliala
Tietysti se iloisena oleminen :)


Kodin turhake
Hmm..sanon että miehen turhat romut, hän on vähän laiskempi siivoamaan ja heittämään tavaraa pois. Mä tykkäisin että kaikki olisi järjestyksessä. 

Paras tavara
Mun meikit tietysti ;D

Vaate, jota en suostu laittamaan päälleni
Bikineitä en ole tainnut ikinä pistää päälleni. 

Vaatteet, joissa viihdyn
Villasukat, kotiverkkarit ja lämmin paita. 

Haju, jota en kestä
Siedän aika hyvin hajuja mutta hieltä haisevat miehet...kaupassa, töissä, missä vaan!

Paras tuoksu
Koiran turkki.

Kamalin luonteenpiirre ihmisellä
Oman egon ajattelu ja kateellisuus.

Mukavin luonteenpiirre ihmisellä
Toiset huomioonottava ja positiivinen ihminen on mukavaa seuraa. 

Saa kopsata ken haluaa :) ja vastailla kommenttikentässä!

ps. Olen jokavuotiseen tapaan mukana Kosmetiikkabloggaajien joulukalenterissa! Minä avaan tuplaluukun 18.12! Kalenterista tulee ehkäpä löytymään meikkejä, kynsiä, kosmetiikkaa, arvontoja ja jotain jouluista? Kun Kosmetiikkabloggaajista on kyse ;) Enpä tiedä itsekään kuin oman aiheen :)

kauneusbloggaajien_joulukalenteri_11_2017_preview

1. KIDULT
2. Kultainen kynsilakka
3. Beauty Highlights
4. Keyword:Love / In This Light (tuplaluukku)
5. HennaV 
6. Wasting Lifestyle / Ria G (tuplaluukku)
7. Shopaholic Mom Life / The Domino Effect
8. Dioriina
9. Neiti Minttukihara
10. Mizz Annie (Youtube)
11. Blinger Shimmer / Divine (tuplaluukku)
12. Nena Sofia’s Nails
13. The Queen of Glitter
14. Smoky Eye Candy / MissAria (tuplaluukku)
15. hannamaria
16. Huulipunamania
17. The Diary of a Shopaholic
18. Hanna Julia / Charming Nails (tuplaluukku)
19. Mennen ja Tullen
20. Maria Glow / Elina K
21. My Personal Galaxy / Jenni Janas (tuplaluukku)
22. Strokes of Color
23. Better Nail Day
24. Yhteinen luukku!

17 kommenttia:

  1. Tätä oli kiinnostava lukea:) Lohi ja Budapest-suklaat ei uppoa mullekaan. Inhoan lohta oli se sitten savustettua, graavia tai paistettua. Jotenkin etova;) Budapestit on suklaista pahnan pohjimmaisia, ei tee mieli, kumma kyllä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan että lapsena Budapestejä maistettiin jos lahjaksi saatiin. Oltiin kyllä tosi persoja suklaalle mutta niitä ei kukaan sisaruksista syönyt ;D

      Poista
  2. Ihana Taina 👍😂 monista olen erimieltä mutta silti tää oli niin hyvä avautuminen.

    VastaaPoista
  3. Nyt mä valitan! Pitääkö mun odottaa 18. Päivään, että pääsen avaamaan sun luukun? :D en kestä! Olen malttamaton :) :)
    T. Ihminen, joka lukee aina ensin aamuisin sun blogin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänä vuonna luukut arvottiin ja mulle sattui 18.päivä :) hyvää kannattaa odottaa, eikö ;)

      Poista
  4. Kivat kuvat ja vastauksista oppi jotain uutta sinusta. Olen viikon ajan miettinyt, miltä ne lapsuuden joulun Budapestit oikein maistuivat. xD Tai sitten valitsen Brunbergin tryffelit. ;)
    Mukavaa viikonloppua sinulle. :)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Brunbergin tryffelit on ihan hyviä mutta ei niitäkään koko rasiaa jaksa. Mutta Budapestit...yökkk...Ihanaa viikonloppua TQ :)

      Poista
  5. Nämä on aina tosi kivoja lukea :) t. Katja

    VastaaPoista
  6. Hauskaa, että säkin teit tän :) Budapestit ei ole munkaan suosikkeja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niistä joku tykkää kun niitä edelleen myydään ;D

      Poista
  7. Mulla on viha-rakkaussuhde Budapesteihin, ei mitään lemppareita, mutta silti pakko ostaa joka vuosi yksi paketti, jotka vedän sitten melkein kerralla ja voin pahoin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihmettä Jonna?? Kysymys vaan kuuluu että MIKSI?? :D

      Poista
  8. Onko sulla osa-aikatyö "oikeena" työnä? :) miten paljon sulla menee päivästä aikaa tähän blogiin? Oon vaan miettinyt että miten riittäis aika tämmöseen vielä päivätyön lisäksi..:)
    -Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kokopäivä työ on :) en kirjoittele tätä joka päivä, teen viikonloppuisin postauksia valmiiksi. Mutta päivittäin on vastailtava kommentteihin ja sähköposteihin, tehtävä pieniä viilauksia julkaisuihin tms. ja joskus teen postauksia myös töiden jälkeen. Riippuu päivästä, on mulla urheiluharrastuksia ja koiran kanssa täytyy puuhata :) kyllä mun aika on riittänyt toistaiseksi ;D

      Poista
  9. Mää niin tykkäisin, jos hiukset kihartuisi itsestään :'D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3