maanantai 24. huhtikuuta 2017

Pinkki ponitukka

Muistatteko kun seitsemisen viikkoa sitten haaveilin pinkistä ponitukasta, mutta en sitä silloin saanut? Nyt kävin taas kampaajalla ja sain pinkin ponitukan!

pinkki tukka suoravärillä

Olen tämän väliajan käyttänyt suoravärejä ja sainkin niillä fuchsian värisen tukan. Loput kaksi viikkoa haalistelin väriä ja pesin syväpuhdistavalla shampoolla. Luulin että loppuaika menee pipo päässä kun väri haalenee pois mutta ei. Loppuajasta, värin kuluessa pois, se muuttui juuri sellaiseksi sähäkäksi pinkiksi kuin olin halunnutkin! Kampaajakin oli ihan ihmeissään että mites näin...no ihan hyvä juttu vaan että tässä tukassa väri pysyy!

P4210012.ORF

^Ylimmässä kuvassa oikean värinen, tässä liian punainen. On muuten hankala väri kuvata, vääristyy liian punaiseksi. Mutta tuossa hiusteni malli kun sitä on monta kertaa pyydelty näytille ;)

Alunperin aloin haaveilla pinkistä tukasta lukijani Marjon IG-kuvan perusteella. Myös Sannin ihana ponitukka herätti haaveet vähän villimmästä tukasta. En tiedä miten kesy se punainenkaan oli mutta pari vuotta punapäänä rupesi tympimään. Mietin jo aiemmin pinkkiä tukkaa mutta hannasin. Kokopinkki tuntui liian pelottavalta. Mietin myös kuparia mutta ehkä se ei olisi ollut mun juttu. Lopulta keksin ( ennen viime kertaa ) että värjätään sivut mustiksi mutta pysytään punaisessa. Viikkoa ennen kampaajaa päätin että ei, pinkkiä sen pitää olla mustilla sivuilla!

Sivut värjättiin taas mustaksi koska tästä muutoksesta olen tykännyt. Tyvi on pinkillä värillä, pituus pinkillä Elumenillä ja seassa on vaaleaa raitaa. Tykkään lopputuloksesta ihan hulluna! Se ei ole liian rohkea tai liian silmiinpistävän pinkki. Sain Terran kassalta kehut tukasta ja kyllä se ihan punastuttaa.

pinkki kynsilakka

Yllättäen minulla on myös himo pinkkeihin kynsiin! Tämän hetken lemppari pinkkilakat ovat Essie B´aha Moment!, CND Vinylux Pink Leggings ja NCLA Beverly Hills Bunny. Jossain vaiheessa näitä näkyy kynsilläkin, Essie toki nähtiin jo swatcheissa.

Pinkeistä lakoista puheen ollen; tulehan moikkaamaan minua Kuopion Sokokselle tulevana lauantaina. 29.4 olen klo 11-17 tekemässä lakkauksia NCLA lakoilla. Veikkaan että tunnistat tukasta ja pinkeistä kynsistä ;)

NCLA faneille hyviä uutisia, lakat ovat -20% tarjouksessa Sokoksissa ja Emotioneissa koko toukokuun ajan. Laajemman värivalikoiman löydät CesarsShopista joka myöskin alensi NCLA lakat -20% aleen!

Onko pinkkihuuma vallannut sinut tänä keväänä?


20 kommenttia:

  1. Pitäskö lähtä ajelee? 😄
    Tukka on hieno. Tykkään mustasta siilistä. Kiva olla inspiraationa vaikka se pinkki oli täysi vahinko 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh se oli hieno vahinko! Vähän on matkaa kyllä ajaa ;)

      Poista
  2. Nyt on näyttävyyttä! Ihanaa, kun repäisit ja teit tämän, sopii hienosti. <3
    Itsellä on tylsästi omaa väriä (aika lähellä kuparia) ja mustaa sitten vähänalla. Raitoja harkitsen vielä lisäksi, mutta tuntuu sekin aivan hirveältä kynnykseltä tehdä edes sellaista muutosta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tasmis <3 mullakin on ollut tummaa, ruskeaa, toffeeta...joskus yli 10v sitten oli sinistä ja punaista. Olin shokkivärien edelläkävijä silloin ;) nyt taas palannut niihin!

      Poista
  3. Ihanaa kun on sellainen olo että jess! tukka hyvin! Mua ainakin risoo jos hiukset on huonosti/tyhmän väriset.
    Pinkki houkuttelee muakin :) Kaikki sävyt käy, kirkkaasta fuksiasta herkkään ruusukultaan. Kevät on vaaleanpunainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä lyhyessä mallissa se liika pituus ja mallin yli kasvaminen vasta näkyy. Mustan kanssa tyvikasvu on myös vähemmän kiva! Kaikki vaaleanpunaisen sävyt on <3 ruusukulta on yksi minunkin lemppareita!

      Poista
  4. Onpa makeet hiukset, jotenkin ihan sun tyyliset. :)

    VastaaPoista
  5. On kyllä tosi kivat hiukset!! ♥

    VastaaPoista
  6. Tosi hyvä tuli, sopii sulle just eikä melkein! <3
    Mun on tehnyt mieli sellaista hattarapinkkiä tukkaa jo monta vuotta, mutta en kyllä viitsi lähteä siihen hommaan. Mähän olen jokunen vuosi sitten luopunut hiusten värjäämisestä kokonaan. Mulla on tummanruskea tukka luonnostaan (tiedätköhän sä miltä mä näytän? :D) ja ajattelin pysyä tässä omassa värissä kunnes ensimmäiset harmaat (varmaankin piakkoin) iskevät. On ihanan vapauttavaa olla ilman jatkuvaa hiusten värjäystä, mutta kyllähän se hattara olisi ollut kiva :) Nyt tyydyn kuitenkin ihailemaan teidän muiden upeita värejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset :) siis tuon pelkän avattaren perusteella hahmotan jotain. Ja kuvittelisin tien hattaraiseen ponitukkaan olevan aika mahdoton! Mutta ainahan voi ottaa teippipidennyksiä piristämään omaa väriä!

      Poista
  7. Kyllä vaan itsellenikin tulee taas värin kaipuu kun sulla on niin hieno tukka !
    Mutta en värjää...kai 😁

    VastaaPoista
  8. Hieno!! Ihanan värinen! Se on kieltämättä hyvä tunne, kun hiukset tuntuu justiinsa omilta ja on niihin todella tyytyväinen! Mulla ei tällä hetkellä ole enää kauheasti väriä jäljellä hiuksissa kun tuumailen sitä kasvattamista enkä ole pitkään aikaan vaalentanut. Etuosassa ainoastaan on väriä jäljellä ja se on tällä hetkellä vihreä. Mulla on sen suhteen vähän ristiriitaiset fiilikset. Mun kampaaja ei tykännyt siitä yhtään ja sanoikin sen kohtuullisen suoraan, mun sisko taas on jokusen kerran jo todennut, että se sopii tosi hyvin mun silmiin ja tekee niistä vihreän näköiset (nehän ei oikeasti ole varsinaisesti vihreät vaikka helposti toisinaan ihan vihreiltä näyttävät). Olen mä tässä miettinyt sitäkin, että kun hiukset on nyt olleet muutaman vuoden milloin minkäkin väriset niin osaanko olla ihan normaalilla värillä ollenkaan! o.O No, katsotaan mihin suuntaan tää mun hiusjuttuni tästä lähtee, jaksanko kasvatella vai en...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) hiukka nuo raidat peittyy kun värinaamiota käyttää mutta ei mahda mitään...saa nähdä mitä tapahtuu jos itse alan kasvattaa. Varmaan pipo päässä koko ajan? Sulla oli kyllä kivan väriset hiukset, tosi persoonalliset ja sopivat sulle hyvin!

      Poista

Kiitos kommentista <3