perjantai 28. huhtikuuta 2017

Paluu blogini alkuvaiheille

Lukijani Tasmis on useaan otteeseen ehdotellut ja kysellyt että josko eläinkuosia...muistatteko kun yhteen aikaan olin siihen ihan hulluna? Oikeastaan aika pitkäänkin! Silloin kun aloin bloggaamaan, Konadit tulivat "muotiin". Muistan itsekin miten höpertynyt niistä olin ja miten teki mieli ostaa koko ajan kaikkia leimausjuttuja. Sama meno on vieläkin mutta jostain syystä Konadit ovat vaan niin rakkaita mulle. Ne kun eivät petä ja toimivat aina. m57, se oli tosi in juttu silloin.

Konad m57

On ollut pitkään mielessä tehdä eläinkuosiset kynnet. Mulla on joitakin uusia lakkojakin mutta välillä pitää lakata vanhoilla, eikä vaan koko ajan esitellä uutta. Rakastan OPI lakkoja, tekisi muuten mieli ostaa taas uusia. En olekaan ostanut niitä pitkään aikaan! Hitsin Cesars kun ei pidä enää OPIa valikoimassa, sieltä olisi niin helppo aina ostaa. Seuraan kyllä uudet kokoelmat mutta ei ole tullut aikoihin ostettua uusia Opeja.

OPI A-taupe The Space Needle

Käytin liukuvärissä kahta ruskeaa; A-Taupe The Space Needleä ja You`re So Van-illaa. Molemmat ihan ääripäitä mutta halusinkin kivan kontrastin kynsiin. Molemmat taattua OPI laatua, sopivan ohuita levittää mutta kohtuuajassa kuivuvia. Kahdella kerroksella peittäviä eivätkä tarvii pikakuivattajaa. OPI lakat ovat kyllä laadukkaita, eivät kupli, tahmo tai temppua ikinä. No ehkä pari poikkeusta on sattunut vastaan!

Liukuväri kynnet

Kynsien leimaus

Liukuvärin päälle seepraa vai onko tämä tiikeri, Konadin m57 laatasta. Leimauslakkana Essie Good As Gold. Päällyslakkana Essie Gel Setter joka alkaakin lähennellä loppua. Yksi pullo käytetty ja olen tykännyt! Alkaa jo hieman paksuuntua mutta kuivuu silti todella nopeasti, ehkä n. 5 minuutissa. Laitan kyllä kuivan lakan päälle koska tämähän ei ole pikakuivattaja. Mustan leiman kanssa pitää olla varovainen mutta esim. tälläistä metallilakalla leimattua ei levitä.

Olipa kotoinen olo näissä kynsissä! Ja kerrankin jaksoin tehdä jopa liukuvärin ;) tykkään kovasti näistä väreistä ja siitä kun kaikki meni ihan nappiin :)

Eläinkuosi...vieläkö? Vai onko nämä vähän...?

ps. Tule moikkaamaan minua Kuopion Sokokselle tulevana lauantaina 29.4 klo 11-17. Olen tekemässä NCLA lakkauksia!

NCLA faneille hyviä uutisia, lakat ovat -20% tarjouksessa Sokoksissa ja Emotioneissa koko toukokuun ajan. Laajemman värivalikoiman löydät CesarsShopista joka myöskin alensi NCLA lakat -20% aleen!

27 kommenttia:

  1. Eipäs eipäs eipäs nyt yritetä vihjailla, että eläinkuosit on out! :D Itse käytän niitä jatkuvasti, ne on vaan niin mua. Ja kyllä näyttää hyvälle sullakin ja vielä pisteenä iin päälle tuo liukuväri!
    Upeat kynnet. Kadehdin kovasti, miten osaat aina sommitella värit yhteen loistavasti. Tällaista väriyhdistelmää ei itselleni olisi ikipäivänä tullut mieleenkään tehdä. Hyvä sinä! :)
    Ja tuo Konadin laatta, niin tuttu ja kuluu täällä varmaan kohta puhki. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan patistuksesta! Eläinkuosi on siitä kiva että se käy mihin vaan väreihin. Jos ei halua leimata niin voi maalata itse. Mä tykkäsin näistä väreistä ja kynsissä oli aika kotoisa olla :)
      ps. Onneks laatat ei mene ihan heti puhki ;)

      Poista
  2. Ihanat! Vähän retrot, mutta hyvällä tavalla. Mä leimasin tällä samalla kuviolla äskettäin. Mietin kans, että viitsinkö, mutta onhan se kiva leima, ja sain kehuja kynsistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) eläinkuosia näkyi ennen enemmän mutta kyllä mulla on edelleen kotoisa olo seeproissa tai leopardeissa!

      Poista
  3. Nätit, musta nää on tyylikkäät eläinkuosiset!

    VastaaPoista
  4. Ihanat! Mä haaveilin merenneito lakkauksesta, mutta kynnet päätti lopettaa päivänsä, joten ei sitte prkl 😭

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, jospa ne siitä! Mulla on haaveissa kans jotkut biitsikynnet kun on noita uusia Picture Polisheja!

      Poista
  5. Eihän elukkakuosi oo koskaan out. Aina löytyy huiveja ja oli just housuja ja vaikka mitä sukkia eläinkuosilla kaupoissa :) Ihanat värit valkkasit näihin, teki mieli kans kaivaa m57 esiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leopardisukat mulla on kyllä melkein aina jaloissa :D

      Poista
  6. Hitto kun ois vähän lähempänä ni oisin tullu moikkaamaan! :)

    VastaaPoista
  7. No mutta eläinkuosithan on taas muotia 🙂Ainakin leopardia näkyi kaupoissa. Ja pieninä annoksina hillitysti se on täysin ok. Minä tykkään näistä kynsistäsi! Kauniit sävyt ja niin taidokkaasti tehty. Itse asiassa niistä ei tule mulle eläinkuosi mieleen näissä väreissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joskus vaikkapa pelkkä aksenttikynsi leopardina olis ihana!

      Poista
  8. No ei pahat ollenkaan! Itse en ole koskaan innostunut eläinkuosista omilla kynsillä, muilla ne on ihan kivat kyllä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) eipä sulla kyllä ole tälläistä nähty ;)

      Poista
  9. Ihanat! Värimaailma just mun mieleen 😍

    VastaaPoista
  10. Tykkään näistä lakkauksista, ja kieltämättä kun mainitsit niin näissä on jotain sun blogin alkuaikojen tyyliä nähtävillä. :)

    VastaaPoista
  11. Nää on kyllä niin sun old school-kynnet! Muistan hyvinkin blogin alkuajoilta ja sun innoittamana olen ostanut sekä tuon leimauslaatan, aloittanut Konadit ja tehnyt aikanaan monia noita liukuvärjäyksiä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih :D se oli kyllä melkoista Konadhuumaa :) kaiholla muistelen!

      Poista

Kiitos kommentista <3