torstai 6. huhtikuuta 2017

Huhtikuun Bette Box

Helou Ladies, se on kuun alku ja tuo kauneusaiheinen ylläriboxi on taas täällä! Ruoditaanpa boxin sisältö, tykkäsinkö vai menikö suupielet alaspäin! Boxin teemana ovat Aurinkoiset päivät jotka ovat saapuneet tänne savonmaallekin.

Huhtikuun Bette Box

Huhtikuun 2017 Bette Box

Schwarzkopf Gliss Fiber Therapy Shampoo

Schwarzkopf Gliss Fiber Therapy Shampoo
En kyllä innostu markettishampoosta mutta kun lähemmin tutkin, tämä voi olla ihan jees. Tälle saattaa olla jopa tarvetta, hiukseni kärsivät vähän värinpoistosta ja kohta on toinen vaalennus edessä.
OMEGAPLEX-teknologia korjaa hiuskudosta, parantaa hiuslaarua ja suojaa tulevilta vaurioilta. Kokeillaan nyt...Täysikokoinen tuote 250 ml / 2,90 e.

Ziaja Vuohenmaito kasvovoide

Ziaja Vuohenmaito kasvovoide sk 20
Vuohenmaito pehmentää, silottaa ja kosteuttaa ihoa luonnollisesti. Voide auttaa ehkäisemään pigmenttinuutoksia, juonteita ja ihon ennenaikaista vanhenemista. Suojakerroin 20, voiteen kuvataan sopivan meikin alle. Mielenkiintoinen tuote ja tulee joskus käyttöön. Täysikokoinen tuote 50 ml / 11,90 e.

Herbina Lip Candy huulivoide

Herbina Lip Candy huulivoide
Lip Candyn sisältämät kasviperäiset öljyt hoitavat ihoa. Sk 10. Sopii myös vegaaneille. Itselle tuli sävy/maku Mystic Mandarin. Kuulostaa kivalta, ehkä joskus käyttöön tai lahjaksi kummitytölle. Täysikokoinen tuote 10 ml / 4 e.

Lumene Nordic Chic luomiväri

Eylure 107 Lenghtening tekoripset
Nämä irtoripset tuovat taipuisuutta ja tuuheutta ripsiisi. Lopputuloksena klassinen volyymi-look. Täysikokoinen tuote 8,90 e.

Lumene Nordic Chic luomiväri
Mulle tuli sävy 8 - Ennen auringonnousua. Sievä vaaleanpunainen mutta en usko olevan käyttöä. Olispa tullut joku nude häivytyssävy, sellaiselle olisi käyttöä. Tämä ja irtoripset jää johonkin tulevaan arvontaan. Täysikokoinen tuote 2,5 g / 12,90 e.

Boxin arvo oli n. 40 euroa. Itselle jäi kyllä vähän njääh-fiilis, nyt ei ollut niin nappituotteita. Ainoastaan shampoo ja kasvovoide jäävät käyttöön. Mutta toisaalta olen varmaan keskivertoa krantumpi ;) Siitä kiitosta että kaikki olivat tällä kertaa täysikokoisia tuotteita!

Bette Box huhtikuu

Bette Box

Mutta mitäs sä tuumailet Huhtikuun Bettestä?


Boxi saatu blogin kautta, oman Bettesi voit tilata tästä

36 kommenttia:

  1. Mä en tilannut boksia tässä kuussa edelliskuun huonon sisällön ja postisähläyksen takia, eikä taida haittaakaan. Mieluisin olisi ollut Ziajan voide, jolle olisi tarvetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin viime kuusta vähän enemmän! Mutta se boxisähläys latisti tunnelmaa, nythän nää tuli ihan ajoissa :)

      Poista
  2. Mulle ainut joka iski noista oli ripset,oisin siis vähä huono Betten tilaaja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en taas niistä välittänyt kun en osaa käyttää :D

      Poista
  3. Minusta oli okein hyvä boxi (: sain eri ripset, millähän logiikalla ne on laitettu, kelle tuuheet, kelle neutraalimmat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkohan ollut muuta vaihtelua, luomivärin sävyssä kaiketi?

      Poista
  4. Mä tykkäsin kun oli täysikokoisia tuotteita, ja toi lumenen luomiväri oli just sellanen mitä kaipasin mun kokoelmiin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavuutta! Kyllähän se mullekin kelpaisi ellen omaisi niin isoa luomivärikokoelmaa :) tulee käytettyä paletteja enempi kuin soloja!

      Poista
  5. Mä tykkään tosi paljon tuosta kasvovoiteesta, ehdin jo testaamaan. On niin nannaa kuivalle iholle.
    Luomiväreistä mulle osui joku harmaa, se ei oikein nappaa. Ennemmin olisin halunnu nuden tai vaikka tuon vaaleanpunaisen.
    Räpsyripset annan tyttärelleni, se tykkää ja käyttää niitä. Ite en niistä niin välitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin kanssa ottaisinko voiteen heti käyttöön mutta kolme avattua tällä hetkellä...saa siis vähän odottaa vuoroaan ;)

      Poista
  6. Mä sain noista ripsistä naturals version ja se on kyllä vähän liian naturelli,omatkin ripset samanmoiset ripsarilla.Vaiikka enpä minäkään oikein osaa irtoripsiä laittaa eli sama se on mitkä ripset mulle lähettivät.

    Joo vähän oli laimee boxi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta myös tuntuu etten uskalla edes yrittää, kuitenkin sojottavat tai irtoavat kesken kaiken :D

      Poista
  7. Herbina jäisi käyttöön, ei kyllä ollut kovin ruusuinen boxi,vaikka arvo ihan yes onkin.

    Kivaa iltaa😘

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvo kyllä hyvä mutta ei nyt oikein mitään yllättävää ja upeaa :) Mukavaa iltaa teille!

      Poista
  8. Mulle tää oli kanssa pienoinen pettymys. Varmaan kiva boksi "tavalliselle" kosmetiikan kuluttajalle, mutta mä en saanut oikeen mitään jännää tästä. No ripset oli kivat! Huulivoide ei oo mun makuuni, en tykkää tuubeista niin se lähtee kiertoon, luomiväri multa jo löytyi samassa sävyssä, kasvorasvoja on kaapit pullollaan ja markettishampoo nyt tulee toki käytettyä, mutta ei herättänyt tunteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin kanssa että olen varmasti vaikea miellyttää, keskivertokuluttajaa vaativampi asiakas :) muutoin kyllä monipuolinen boxi jossa vähän kaikkea. Lumenen uutuuden on aina jees, harmi kun ei sävy sattunut kohdilleen :)

      Poista
  9. Samaa mieltä, ehkä hivenen vaisu boxi, mutta mä olisin tykännyt tosta Lumenen luomiväristä, kaunis sävy. Mutta ymmärrän, että sä et innostanut. ;)

    VastaaPoista
  10. Joo, ei tää boksi nyt riemusta saanut hyppimään. Ripsistä ja kasvovoiteesta tosin ilahduin! Muut oli vähän tylsiä :/ Itse sain muuten Lumenen luomivärin shimmerisessä nudesävyssä ja ripsistä 116 Lenghtening -version, joka on vähän pliisumman näköinen kuin tuo sinun pakkauksesi. Nätit silti, ja varmaan menisi arjessakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kasvovoide oli paras, shampoo ihan ok :) mutta joku spessutuote jäi puuttumaan!

      Poista
  11. Mä tykkäsin! Etenkin kun viime boksi punaisine hiussuihkeineen meni niin metsään kuin voi! Toi kasvorasva on ihanaa! Sen tuoksu on kuin saippuaa, raikasta, toki mä luulen et siitä ei välttämättä tykätä. Mä tykkään! Mutta miten mulla on fiilis et oon joskus kokeillut tätä? Ei kukaan muu muista että tästä tuotteesta on joskus ollut boksissa näyte? Siis kasvorasvasta, paljon pienempi puteli tosin... Susanna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. LivBoxissa tuli pieni purkki Ziajaa, se oli ehkä tätä! Valkea purkki kuitenkin. Tiedän Ziajan tuotteet kivoiksi joten siksi tämä voide tulee käyttöön :) tuoksu on voimakas mutta ei luotaantyöntävä.

      Poista
  12. Minä tykkäsin tän kuun boksista. Kaikki tuotteet on itelle uusia. Tykkäsin erityisesti tuosta huulikiillosta joka on just hyvä. Antaa kiiltoa, pysyy hyvin ja tuntuu hoitavalta. Shampoo on myös jo kokeiltu ja se toimii mun vaalennetuille latvoille. Luomivärinä sain siniharmaan joten sen käyttöä vähän vierastan ja ziaja menee päivävoiteisiin jonon jatkoksi tai annan äidille. Ripset odottaa seuraavia kemmakoita :D T: Miia

    VastaaPoista
  13. Mulle tuli identtinen sisältö sun kanssa :D Boxi ei mitään riemunkiljahduksia saanut aikaan muttei toisaalta ollut mikään suoranainen pettymyskään, ainoastaan Ziaja lähtee suoriltaan kiertoon (koska olen jo aikaisemmin testannut), mutta muita ainakin testaan :) Tarkempia fiiliksiä voi kurkata linkin takaa: https://blingershimmer.blogspot.fi/2017/04/bette-box-huhtikuu-2017.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että oli ihan mieluinen sisältö :) minäkin olen Ziajan kokeillut ja tykännyt, siksi saa jäädä itselle.

      Poista
  14. Minä tykkäsin. Viime boksin pettymyksen jälkeen tämä oli loistava boksi. Hihkuin ääneen riemusta, kun luin, mitä boksi sisältää.

    Huulirasva ja luomiväri olivat tuotteita, joiden ostamista olen miettinyt useampaan otteeseen. Vuohenmaitorasvaa kohtaan olen kokenut lievää kiinnostusta. Olen kuitenkin hylännyt ajatuksen, koska olin ihan varma, että se haisee vuohelle. Nyt tuli kokeiltua, ettei haise ja toimii muutenkin. Ehdottomasti otan kesäksi käyttöön.

    Shampooseen suhtauduin ensin lievällä epäilyksellä lähinnä sles:n takia. Päätin kuitenkin kokeilla ja pesun jälkeen hiukset tuntuivat jotenkin terveemmiltä. Siis ehdottomasti käytän toisenkin kerran. Irtoripset olivat minulle ihan uusi aluevaltaus. En ole koskaan oikein tutustunut aiheeseen, eikä se ole kiinnostanut minua. Nyt minulla on hyvä mahdollisuus kokeilla. Tämän takia tilaan boksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se haise :D on se tuoksu vähän erikoinen mutta ei paha. Mukava kuulla kokemiksia ja kiva että sulle sattui ostoslistalla olleita tuotteita :) itselle viime kuun boxi oli parempi, lähinnä sen Nivean takia kun se oli mulla ostoslistalla ja tuollaisia erikoisempia tuotteita toivoo boxilta. Oli tässäkin monta uutta mutta ehkä vähän itselle tarpeetonta :)

      Poista
  15. Jotenki vaisu vaikka ihan kivoja tuotteita olikin ja kaikki muut jää itselle paitsi tekoripsille ei käyttöö.Ne menee varmaan veljen tytölle tai blogiarvontaan

    VastaaPoista
  16. Mitäänsanomaton boksi, hajuton ja mauton. Mulla sisältö oli just sama. Onhan toi nyt harhanjohtamista, jos värikosmea mainostetaan ja huulille on vain kiilto ja luomi"väri" on kaikkea muuta kuin väriä. Edellisetkin tekoripset "muutaman" boksin takaa käyttämättä. Suojakerroin-voiteet yleensä jää kaappiin pyörimään eli luultavasti vain halpisshampoon käytän; harakoille meni taas rahat MUR! >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi harmi jos boxi ei niin miellyttänyt :/ Lumene oli minusta muuten jees, mielenkiintoinen uutuustuote. Väri ei vaan napannut ja mulla jää solonapit aika herkästi käyttämättä. Jospa ensi kuussa sitten sinulle vähän mieluisampaa sisältöä :)

      Poista
  17. Tykkäsin kyllä! Shampoot kiinnostaa aina, ja tuo Herbinan kiiltokin oli yllättävän käyttis. Ainoastaan tekoripset ja yksittäinen luomiväri (saiskohan sen depotattua?) ei oikein innostaneet. Ziajaa kokeilen mielelläni, mulla on vuohenmaito-sarjan toinen päivävoide ja yövoide käytössä tälläkin hetkellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai sen saa jos uskaltaa yrittää :) kokeilin muuten tuota shampoota ja vaikutti ihan hyvältä. Hiukset eivät olleet normaalia kosteutetumman tuntuiset mutta pitää varmaan käyttää useammin. Niin saa paremman mielipiteen muodostettua :)

      Poista
  18. En kerinny tilaa tän kuukauden boksia, mutta nyt kun katson tuotteita, niin ei onneksi haittaa paljoa. Seuraavan kyllä tilaan. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3