torstai 6. huhtikuuta 2017

Nyt meni hermot pitkiin kynsiin!

Mulla meni kynsiini aivan totaalisesti hermot! Ne tuntuvat raapivan ja repivän joka paikkaa. Ne ovat tiellä ja saa pelätä niiden katkeamista. En myöskään tykännyt mallista joka oli jo liian pitkä. Siispä sakset käteen ja naps, naps. Otin pituudesta 4-5mm pois, leikkaamalla ja viilaamalla. Kynsinauhat työntelin Fabyn Cuticle Removerilla. Käsiin rasvaa ja pikainen kynsihuolto on taas tehty!

Faby Sweet Tunes

Lyhyet kynnet on siitä kivat ettei tarvitse varoa. Elämä on vähän helpompaa. Näin kevään kynnyksellä olen alkanut viehtyä kirkkaammista ja puhtaammista väreistä. Erityisesti pinkit ovat nyt pop! Kuin myös korallit ja etenkin lämpimät punaiset, niihin on nyt voimakas viehtymys.

Mietin että mitäs lämminhenkisiä punaisia mulla on. Ei montaa koska harvoin käytän tämän värisiä. Mietin että en ole lakannut Fabyillä vähään aikaan ja sieltähän löytyi ihana Sweet Tunes. Aluslakkana Fabyn kynnenkovettaja Power. Erinomainen kynnenkovettaja joka ei varmasti tuhoa kynsiäsi, 5-free koostumus kun ei sisällä myrkkyjä.

kynnenkovettaja liuskoittuville kynsille

Ùberchic 5-01

Muistelin tätä huonommin peittäväksi mutta tämähän on ihan mahtava lakka! Jo ensimmäinen kerros osoittaa miten laadukas lakka tämä on. Levittyy erittäin hyvin eikä valu yhtään. Koostumus on tietystä kulmasta katsottuna puolipeittävä ja ohut, mutta silti se on pigmenttistä ja peittävää. Kaksi kerrosta riittää mainiosti. Värinä tämä on kirkas korallinpunainen jossa hentoa shimmeriä. Leimat Uberin laatasta 5-01. Leimauslakkana Color Club Beyond ja päällyslakkana Konad Top Coat.

Faby kynsilakat Kauneutta.com

Omat Faby lakkani olen saanut Kauneutta.comista. Sieltä löytyy useita kymmeniä Faby sävyjä sekä kaikki erilaiset kynsienhoitotuotteet. Fabyissä on 5-free koostumus. Tämäkin lakka oli kynsillä neljä päivää enkä kertaakaan korjannut kynnen kärkiä. Ei ollut tarvetta. Nykyään en lakkaa enää joka päivä, en aina jaksa ja ennätä. Siksi suosinkin monta päivää pysyviä lakkoja, Fabyt ovat näistä hyvä esimerkki ;)

33 kommenttia:

  1. Mistä hitosta pinkki nyt yhtäkkiä on pompannut pinnalle??? Sullakin, joka rakastat tummia lakkoja :D Vielä hetki sitten mä olin valmis hävittämään mun kaikki pinkit lakat, mutta nytkin on kynsillä Color Clubin Wicker Park :o.
    Pinkkejä tuli joskus hamstrattua, joten jos tää pinkkikausi kestää pitkäänkin, niin ainakin on valinnan varaa :D.
    Toi Faby on kyllä älyttömän nätti punainen,kesäinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, aivan ennenkuulumatonta :D Wicker Park on muuten tosi ihana! Mullakin on pinkkejä jonkun verran, muutama on himotuslistalla, saa nähdä tuleeko hankittua ;)

      Poista
  2. Jestas miten herkullinen punainen! Sama homma täällä, raikkaat värit viehättää tällä hetkellä eikä tee yhtään mieli tummaa. Testasin yks päivä ja seuraavana päivänä meni poistoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekisi mieli hankkia joku ihana korallinpunainen creme mutta pitää vähän odotella jos tämä himo laantuu...

      Poista
  3. Olen kirjoittanut tämän ennenkin: sun lyhyt malli on mun superpitkä 😀 Upealta näyttää kynnet ja lakkaus!

    VastaaPoista
  4. Onpas ihanan pirteä punainen. Ja kiva kokonaisuus. On aina vaikea tottua uuteen kynsien pituuteen. Itsekin lyhensin aika paljon mutta ei sitä oikein huomaa kun nää on ottanut kasvuspurtin
    Turha miettiä tekevänsä viikoksi lakkausta kun tyvikasvu iskee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äkkiä nämä kasvaa, viikon päästä jo oikean mittaiset ja tuntuiset :)

      Poista
  5. Toisen lyhyt on toisen pitkä. :D Mulla ei näy yhtään vasemman käden kynsiä, kun katson kättäni kämmenen puolelta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista milloin mulla olisi niin lyhyet ollut. Mulle ei sovi lyhyt kynsi, pidempi näyttää paremmalta :)

      Poista
    2. Kyllä mäkin tykkään ulkonäöllisesti enemmän pitkistä kynsistä. Mun on pakko pitää kynteni nysinä, koska harrastan kitararalla rämpyttelyä. 😊

      Poista
    3. Siis kitaralla. Mulla on liian nopeet sormet😂

      Poista
    4. Kitaran soitto ei kyllä onnistu pitkillä kynsillä :)

      Poista
  6. Onpa UPEEN kirkas punanen!♡ Ja sun kynnet näyttää aina niin virheettömiltä,oon kade :D

    VastaaPoista
  7. Tosi kauniit kynnet taas! :) Mä siivoilin viime viikonloppuna lakkavarastot ja muistin samalla omien Faby-lakkojen olemassaolot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olispa kiva kun lakkaisit ja bloggaisit niistä :) kiva aina kuulla mitä muut tykkää Fabyistä!

      Poista
  8. Oi kuinka kaunis lakkaus ja ihanan sävyinen lakka! Mä tykkään näistä sun "lyhyistä" kynsistä kohta enempi ku pitkistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) näissä kyllä tykkäsin lakan väristä ja kivoista leimauksista :)

      Poista
  9. Mulla sama, kirkkaat värit yrittää kynsille vaikka väkisin. :D

    VastaaPoista
  10. Nätti lakkaus! ♥ Sulle sopii kauniisti myös vähän lyhyempi malli, vaikkei nämäkään mitkään superlyhyet edes ole :) Ja kirkkaat värit toden totta miellyttää just nyt täälläkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) siinä on aina vaan se että ei tunne oloaan kotoisaksi lyhyissä. Vaikka ne kätevämmät onkin!

      Poista
  11. musta on tullut ihan maaninen kynsileikkaaja :'D Nuorempana mitä pidempi oli sen parempi, nykyisin jos vähänkin alkaa näkymään sitä valkoista reunaan niin leikkurit kutsuu (ei, en tykkää leikata kynsisaksilla ._.). Olen myös nykyisin hämmentävän usein ilman kynsilakkaa! Sain kasvatettua kellastuneisuuden kynsistä vihdoin ja viimein ulos, oli kyllä yksi työmaa. Onneksi kynteni kasvavat nopsasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä, lyhyetkin kynnet on nätit kun ovat hyvin hoidetut <3

      Poista

Kiitos kommentista <3