lauantai 17. kesäkuuta 2023

ABC: M niinkuin Mrs.Always-Right

Elikkä minä :DD ainiin paitsi en ole mrs...M -lakkana siis vanhempi Essien Mrs.Always-Right. Tästä lakasta olen aina pitänyt ja olipa kiva lakata tällä pitkästä aikaa! Pidän tästä kynsien mallistakin ja se piristää lakkaamaan nätit kynnet. Kynnet itsessään ovat todella huonossa kunnossa, kellastuneet, en tiedä värjäsikö joku lakka? Liuskoittuneet aika pahasti, ja hyvin kuivat. Vaikka öljyän joka päivä 1-2 kertaa. Mutta jospa ne tervehtyvät tässä kesän myötä...

Essien laatu on niin huippu! On ilo lakata lakalla joka levittyy kauniisti ja kaksi kerrosta riittää siistiin lakkaukseen. Lakan värisävy on roosaan taitettu punainen, ainakin itse näen sen niin. Miten sinä näet? Minusta mulla ei ole toista vastaavaa lakkaa. Mun ei pitänyt koristella tätä ensin mutta mies veteli päiväunia ja mulla oli sitten aikaa hiljaiseen puuhaan...

Mulla on paljon kynsidecaleita mutta haluaisin niitä lisää. En meinaa raaskia käyttää niitä kaikkein hienoimpia! Mistä niitä saa nykyään ostettua? Sellaisia euron-parin arkkeja? Tiedän että Cesarissa on mutta tilaisin isomman satsin ja kaipaisin tietynlaisia. Käytin siis tälläiset orkidea -decalit, lienevät Milvit? Sekä valkeat niitit. Tuli muuten tosi mieluisat ja nätit kynnet! 

Essien lakka itsessään on kiiltävää ja kun päälle laittaa essencen gel top coatia niin wau! Tuli kyllä tosi ikävä vanhoja aikoja, niitä kynsibogien kulta-aikoja. Kun oli useampi nettikauppa mistä tilata koristeita, blogeja joista saada inspiraatiota ja Essien lakat tuli pr-näytteinä. Nykyään niistä parhaat palat on mulla sitten tälläisinä aarteita kuten tämä :) Tulispa vieläkin, nyt on ihan pudonnut kärryiltä uutuuksista eikä ehkä ole tullut sellaisia hienoja kokoelmia? Mitä mieltä asiasta?

Mitä tykkäät kynsistä, löytyykö sulta kenties tätä lakkaa vielä?


10 kommenttia:

  1. Tosi kauniit! Lakka vieras minulle. Tyylikäs sävy. -HH

    VastaaPoista
  2. Tää on kyllä kiva lakka! Itselläni on Essien taannoisesta joulukalenterista saatu minipullo. :) Varmaan MA-Kynnet on sulle tuttu kauppa? Sieltä saa kivoja decaleita, valikoima on ihan eri kuin Cesarsshopissa. Tosin hinnat on 5 euron paikkeilla per arkki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, ei ole tuttu kauppa mutta on hintava...onpa kiva että tästä on ollut minilakka joulukalenterissa, minusta Essien kalenteri olisi kiva jollekin joululle niin saisi pienempiä pullokokoja :)

      Poista
  3. Essien lakoista tykkäsin itsekin tosi paljon silloin, kun kynsiä vielä tuli lakkailtua. Tosi nätit kynne tuli, noi valkoiset niitit on kivat!

    VastaaPoista
  4. Tämä on todella hyvän sävyinen lakka. Voisi hankkia tämän itsekin, mullakaan ei varmaan mitään vastaavan sävyistä. Ja kauniit koristelut jälleen<3

    VastaaPoista
  5. Minulla on myöskin tämä lakka ja heti alusta alkaen kuplinut helposti. Miten sinulla, toimiiko moitteettomasti vai kupliiko?
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3