lauantai 8. joulukuuta 2018

IsaDora Black Magic lakkakokoelma

Sain kuvattavaksi IsDoran juhlakauden kokoelman. Kokoelmassa on kuusi eri sävyistä ja -tekstuurista mustaa lakkaa. Kun lempilakkavärini on musta, olin kokoelmasta enemmän kuin innoissani ;) swatchit teille, olkaa hyvät :)

IsaDora Black Magic

Isadora Black Crush

Black Crush - Aiemmin julkaistu ja paljon tykätty musta sokerilakka! Kaksi kerrosta. 

Isadora Black Lacquer

Black Lacquer - Musta creme. Levittyy siististi ja peittää kahdella kerroksella. 

Isadora Magic Metal

Magic Metal - Metallinhohtoinen harmaanmusta. Hyvä levittää, ei jätä siveltimen vetoja. Kaksi kerrosta. 

Isadora Black Galaxy

Black Galaxy - Upea musta hologlitter. Kaksi kerrosta. 

Isadora Black Caviar

Black Caviar - Mattamusta lakka. Hyvä levittää! Kaksi kerrosta. 

Isadora Diamond Rocks

Diamond Rocks - Kirkaspohjainen glitterlakka jossa mustia pyöreitä ja isoja hopeisia hologlittereitä. Kuvattu Magic Metalin päällä. 

Mitä tykkäsit kokoelmasta? Aika mustavoittoinenhan se oli mutta minä tykkään :) musta sokerilakka ja matta oli kyllä mun suosikit, nuo glitterit on myös ihania :)

Lakat pr-näytteitä.

30 kommenttia:

  1. Aika jännä mutta samalla tosi mielenkiintoinen kokoelma. Ei nyt tuu ainakaan mieleen että joku muu merkki ois julkaissut mustan lakkakokoelman.

    VastaaPoista
  2. Galaksilakka näytti hienolta, mutta jätän mustat lakat suosiolla muille. Olin muuten näkevinäni tummia kynsiä useammalla Linnan juhlien daamilla. -HH

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kattonut Linnan juhlia mutta musta lakka on aina tyylikäs valinta ;)

      Poista
  3. Voisin ihan hyvin huolia itselle kaikki :) Black Galaxy suosikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on niin nättejä että mikäs näitä olisi huoliessa <3

      Poista
  4. Black Galaxy ja Diamond Rocka <3 Haluan! Black Galaxy on kans ennen tullut lakka ja on siis ihan mun suosikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa okei, on mennyt mulla ohi joten kiva että näitä julkaistaan aina uudelleen :)

      Poista
  5. Isadoralla on hyvät mustat lakat. Itsellä on kanssa toi sokerilakka ja peruskiiltävä musta.
    Velvet matt lakka näyttää vähän nahkahousuilta! Aika hieno 😍

    VastaaPoista
  6. Oi, Magic Metal on yllättävän kiva, samoin tuo Diamond Rocks! <3 Luulin, ettei tää kokoelma olisi yhtään mulle, mutta nuo kaksi lakkaa kyllä voisin kotiuttaa heti :D Ja on tuo Black Galaxykin kiva... :D

    VastaaPoista
  7. Oi mikä ihana kokoelma, varsinkin mattamusta on upea <3

    VastaaPoista
  8. Matta ja glitter tuli hommattua, hauska idea kokoelmalle :)

    VastaaPoista
  9. Toi Black Galaxy on kyllä upea!

    VastaaPoista
  10. Aiai, mun silmä lepää kyllä, musta kynsilakka on parasta ja muutenkin kaikessa paras väri :) Isadoran lakat on mun suokkareita ja näistä ehdottomasti paras on Black Lacquer :)

    VastaaPoista
  11. Olisiko tuo black laquer hyvä musta sellaiselle, joka ei juurikaan käytä mustaa lakkaa, mutta voisi pohjana käyttää joskus? Pitäisiköhän repäistä ja laittaa Belugariaa uudeksi vuodeksi, jos se on yhä käyttökelpoinen. ;D
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla se Belugaria oli mennyt pilalle :/ joo on tuo musta just hyvä pohjalakka!

      Poista
  12. Chinalla oli vastaavan oloinen Halloween kokoelma. Musta holo on hieno!

    VastaaPoista
  13. Katselin näitä joskus varmaan kuukai sitten Kicksissä ja jätin ostamatta. Nyt vähän harmittaa, kun enää ei esim tuota musta tekstuurilakkaa ollut missään kun yritin metsästää. Sain kuitenkin Black Galaxyn hankitua sopivasti alekupungin kanssa vähän päälle 5e:llä. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3