lauantai 20. lokakuuta 2018

Puhdas+ Premiun Omega -tuotteet

Postaus yhteistyössä Hyvinvoinnin Tavaratalon kanssa. Sisältää *-merkittyjä mainoslinkkejä.

PA070009.ORF

Sain Hyvinvoinnin Tavaratalosta testiini Puhdas+ tuotemerkin Omega rasvahappovalmisteita. Kävin syksyllä työterveystarkastuksessa jossa käytiin läpi verikokeiden tuloksia ja keskusteltiin työhyvinvoinnista. Ruokavaliosta oli puhetta ja puhuttiin mitä lisäravinteita minun olisi hyvä käyttää. Koska en syö kalaa enkä avokadoa, minun olisi otettava kalaöljyt purkista. 

PA070015.ORF

Hyvinvoinnin yhteistyö tulikin sopivaan saumaan koska olen käyttänyt aiemminkin Puhdas + merkin tuotteita. Premiun Omega-3* kapselit ovat markkinoiden laadukkaimmat ja puhtaimmat kalaöljyvalmisteet. Valmisteen tuotannossa käytetään sardellia, joka on kalastettu Etelä-Tyynenmeren saastumattomilta vesiltä. Kalaöljy ei sisällä raskasmetalleja tai muita myrkkjä. Kapselit on helppo niellä eikä niistä tule kalanmakuisia röyhtäyksiä ;)

Itse mietin miksi se kalaöljy on niin tärkeää. DHA ja EPA edistävät sydämen toimintaa, valmiste on myös hyväksi näkökyvylle ja aivoille. Haluaisin pysytellä terveenä ja hyvinvoivana sekä noudattaa terveellisiä elintapoja. Eihän se hyvä olo pelkästään purkista tule mutta eipä näistä haittakaan ole ;) toivottavasti saa elää mahdollisimman pitkään terveenä. Haluan myös lisäravinteiden tukevan liikuntaharrastuksiani ja yleistä hyvinvointiani. Omega-3 kapselit ovat tarjouksessa vielä lokakuun loppuun. Normaalihinta 24,95 e, nyt 17,47 e. 

PA070008.ORF

Kalaöljyn lisäksi käytän Premium Omega-7* tyrniöljyä. En sentään yhtäaikaa vaan yhtä valmistetta kerrallaan ;) Omega-7 valmisteet koen itse erittäin hyödyllisiksi kuivien silmien hoidossa. Ne voitelevat sisäisesti ihoa, limakalvoja ja ovat hyväksi myös hiuksille. 60 kapselin pakkaus maksaa 26,50 e, itse koen nämä aika edullisiksi. Voisin ostaa itsekin jatkossa koska käytin aiemmin vastaavaa mutta kalliimpaa tuotetta. 
Itse olen kuitenkin kokenut omega-7 valmisteen auttavan kuivien silmien kanssa ja jos se vieläpä auttaa ihoa voimaan paremmin, se on pelkkää plussaa ;) Tuotteessa käytetään tyrnin öljyä siemenistä ja hedelmälihasta. 

PA070020.ORF


Mitä öljyvalmisteita sinä käytät? Vai saatko kaiken tarvitsemasi monipuolisesta ruokavaliosta?

14 kommenttia:

  1. Käytän Omega-3 kapseleita, ja niitä on tullut popsittua jo vuosia ihan varmuuden vuoksi, koska itsekin aika harvoin syön kalaa. Itse asiassa inhoan esim. lohta, vaikka se onkin monien herkkua. Ei mene mulla kurkusta alas kuin pakottamalla;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen söin lohta kylässä. Enpä muista milloin viimeksi olisin, en edes ravintolassa valitse ikinä lohta...olen lihan ystävän enemmän ;)

      Poista
  2. Mä olen käyttänyt Omega-valmisteita, mutta en viime vuosina. Yritän nyt opetella syömään lohta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se ihan hyvää mutta en tykkää valmistaa lohta itse :)

      Poista
  3. Mä käytän omegaa sillain vaihtelevasti. Kesällä syön enemmän kalaa joten silloin jätän ne pois, mutta syksyn tullen kaivan taas omegat kaapista. Varsinkin kun olen päättänyt vähentää aika radikaalisti avokadon syöntiä ihan ekologisista syistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei maha tykkää avokadosta, aiheuttaa ibs-oireita :/

      Poista
  4. Söin ennen kalaöljykapseleita, mutta jostain syystä ne jäivät pois repertuaarista. Tällä hetkellä käytössä on maitohappobakteerivalmiste ja kalkkitabletit. Ehkä pitäisi syödä monivitamiiniakin, mutta pelkään, että jostain tulee jo sitten yliannostus, vaikka yritänkin laskea määriä purkkien kyljistä. Onneksi nykyään tulee syötyä kalaakin, vaikkakaan ei joka viikko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ehkä aika yksipuolinen ruokavalio joten monivitamiinia pitäisi kuulema syödä :)

      Poista
  5. Mulla on jäänyt nää ottamatta täysin, esim omegaa en ota yhtään. En kuitenkaan saa sitä ravinnosta tarpeeksi, eli pitäisi siis todellakin valita joku hyvä lisä ruokavalioon. Pitää tutustua näihin vähän tarkemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta Puhdas+ tuotteet on aina olleet laadukkaita ja sopivan hintaisia :)

      Poista
  6. Mä en oo ennen syönyt mitään lisäravinteita mutta tän nykyisen työn myötä pikkuhiljaa tuli mukaan kuvioihin vaikka minkänäköistä purnukkaa... Omega-kapseleita, D-vitamiinia, rautasuihke, B-vitamiinisuihke, glukosamiinivalmiste nivelille... Apua, minusta on tullut tuollainen lisäravinnehöpsö 😀

    VastaaPoista
  7. Mä kuulin myös ystäviltäni, että minun kannattaisi aloittaa omega 3 öljy tai jokin muu vastaava, sillä en syö juurikaan kalaa tai muuta mistä niitä saisi luonnollisesti. Mielenkiintoista lukea, kuinka paljon niistä onkaan hyötyä juuri vaikka sydämen toiminnalle. Kiitos mielenkiintoisesta tekstistä, tästä sai hyvin paljon uutta informaatiota.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3