sunnuntai 21. tammikuuta 2018

Päivän meikki - MUS Yakata

En oikein keksinyt millä tänään meikkaisi...ja mietin että onkohan mulla mitään meikkejä kokeilematta :D olihan niitä, olinpa unohtanut ihan täydellisesti Make Up Storen lopettajais-hamstraukset! Mullahan on pari luomiväriä kokonaan kokeilematta!

PA200030.ORF

Ostin Yakata solonapin isoon palettiin. Yakata on väriltään jännä lohenpinkki. Sen koostumus on satiininen matta, ei kimalla tai hohda ollenkaan. Koostumus on hyvä ja väri sopiva vihreille simmuille.

Make Up Store Yakata

PA200036.ORF

Yakata toinen oikealta.

Vaaleanpunaiset ja kaikki eri pinkit ovat myös siitä kivoja että niitä voi soveltaa eri värien kanssa. Tällä kertaa haluain aika vaalean mutta hyvin varjostetun meikin. Laitoin Yakataa luomella ja varjostin Make Up Storen Midnight -paletin mattaisilla ruskeilla.

Make Up Store Yakata eyeshadow

Make Up Store Yakata eyeshadow

Eyeliner on Yves Rocherilta. Kulmat meikkaan NYX Sculpt & Highlight kynällä sävy Brunette ja Make Up Storen Tri Brow paletilla. Ripsiväri on ystävältä Sephoran tuliaisena saatu Too Faced Better Than Sex. Aika hyvä ripsiväri, sanoisin. Kaiken kehujen arvoinen. Sivumennen olen tästä ylistystä kuullut ja taidanpa liittyä samaan joukkoon.

Make Up Store Yakata eyeshadow

Harjapää on muotoiltu myötäilemään ripsiä ja tämä antaakin hyvin väriä koko pituudelle, erityisen hyvin silmän sisänurkkiin. Massaa ei tule kerralla liikaa hyvän suuaukon takia, mikä pyyhkäisee mascaran kuivaksi ulos otettaessa. Tätä voi kerrostaa aika huoletta ja pelkoa hämisripsistä ei ole. Hylsy on tosi kaunis, kirjailtu ja nätin värinen.

Too Faced Better Than Sex

Too Faced Better Than Sex

Muita Better Than Sex -ripsarin faneja? Mitä pidit Yakata -meikistä? 

20 kommenttia:

  1. Upea meikki! Mä en pitänyt tota ripsaria mitenkään ihmeellisenä. Ei se huono ollut, mutta paljon parempiakin oon kokeillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) olenkin kuullut tästä jakaantuneita mielipiteitä. Nyt loppua kohti se alkaa vähän hiipua eikä tee niin hyvää jälkeä. Mutta muutoin olen tykännyt :)

      Poista
  2. Älyttömän nätti meikki. Mulla on tulevan matkan suunnitelmissa käydä sephorassa ja hamstrata too facedia kunnolla, mm tämä ripsiväri on ostoslistalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ooh, kuulostaa ihanalta hamstraus-reissulta :)

      Poista
  3. Ihana meikki, noi luomivärit on kyllä huikean nättejä, jotenkin tosi sellaisia eläväpintaisia, kun tulee automaattisesti useampaa sävy kerralla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) tuosta violetista olisin toivonut tulevan hiukan vaaleampaa mutta ihan hyvä on noinkin :)

      Poista
  4. Kaunis meikki, ei överi vaan sellainen hyvä "real life" meikki :)
    Tuosta ripsarista en tykännyt. Mulla oli perusversio ja WP eikä toiminut mulla. Mutta tosi monen suosikkiripsari se on! Mulla vaan on vähän hankalat ripset, olen huomannut että yleensä just ne yleisesti suositut ripsivärit mulla ei pelitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) toisilla toimii, toisilla ei! Tulipahan kokeiltua kun niin harvoin TF:n meikkejä käytän :)

      Poista
  5. Ihan täydellinen meikki! Jos olis taipumusta kateellisuuteen, niin nyt olisin vihreä. Mutta pitää vaan miettiä, että ehkä minäkin joskus osaan.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! No kiitos! Kyllä sä osaat, hyvät siveltimet auttaa paljon ;)

      Poista
  6. Aivan upea meikki! Punertavat sävyt ja musta, ei voi mennä vikaan. Varsinkaan vihreissä silmissä. :)
    Ps. Sirittääkö mulla tavallista enemmän päässä, mutta blogin uusi teksti näyttää edelleenkin vähän epätarkalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mä en huomaa epätarkkuutta, mä ainakin näen lukea hyvin ;)

      Poista
  7. Tosi kauniit sävyt tuossa silmämeikissä :) Tuon sävyisistä luomiväreistä itsekin pidän. Jostain syystä en kuitenkaan ole koskaan testannut Make Up Storen meikkejä, pitäisi ehkä joskus testata!

    VastaaPoista
  8. Nätit meikit. :) Näistä saa inspiraatiota. Kyllä minäkin joskus vielä uskallan. ;)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä uskallat <3 kokeilee vaaleammilla väreillä vaikka ei nämäkään niin tummat olleet :)

      Poista
  9. Nää luomivärit on niin kauniita!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3