keskiviikko 22. maaliskuuta 2023

Maaliskuun kauneussuosikit + inhokit

**Mainoslinkki

Vielä ehtii postata ihanan aurinkoisen ja kevättä uhkuvan maaliskuun suosikit, sekä tällä kertaa myös inhokit ;) Mennään suoraan asiaan eli ensin ne suosikit.

Anastasia Beverly Hills Sultry 
Tämä ihanuus tuli mukaan meikkilaatikkoon, ja ihana kun otin sen käyttöön, sehän on aivan mahtava paletti! Todella hyvä laatu, mitkä pigmentit ja yhteenhäivyttyvyys, tämä sopii tosi hyvin näyttäviin juhlameikkeihin tai ihan arkisiin työhommeleihin. Tämä paletti oli minulle kyllä todellinen löytö, maksoin tästä 20 tai 25 e meikkikirpparilla ja onneksi ostin, suosin nykyään niin klassista meikkityyliä että kaikki väriräjähdykset on kyllä jääneet vähemmälle...Pidän siitä kun tämä yhdistää jännästi pääosin kylmiä mutta myös lämpimiä sävyjä, hyvät perus mattavärit ja kaikenlaista metallinhohtoa. 

Flaer meikkisiveltimet 
Nämä sain Kicksin meikkikalenterista jouluna. Molemmat ovat olleet käytössä ja ai että kun ovat laadukkaita! Nämä olivat ensikosketukseni Flaerin meikkisiveltimiin ja kyllä, ostaisin lisää!! Flaer 301 Tapered Blending Brush sopii häivyttelyyn ja luomivaon työstämiseen. Ihan omiaan siihen, mukavan pehmeä mutta napakka. Hyvän mallinen kärki, tarkka mutta hyvin häivyttävä. Flaer 103 Precision Powder Brush on mukavan pöyheä monitoimisivellin, nyt olen käyttänyt sitä pääosin poskipunaan. Kärki on sopivan napakka jos haluaa dippailla, mutta tällä onnistuu myös aurinkopuuterin pyöräyttäminen. Molempiin siveltimiin saa hyvän otteen ja ne tuntuvat mukavalta kädessä. Kauniin näköisiä ja laadukkaan tuntuisia, parempia kuin BeautyActit? Flaerin siveltimiä voit ostaa **Kicksistä.

Essence Extreme Gel Gloss Top Coat
essencen uutuus? päällyslakasta kyseltiin kokemuksia, ja onhan se niin hyvä että pääsee suosikiksi. Piti kyllä kaivella omaa blogia koska muistan että essencellä on ollut näitä gel päällyslakkoja usempaa erilaista, ja muistan että joku oli niin suosikki että ostin sitä monta pulloa. Kyllähän nämä ennenaikojaan saattavat kuivaa pulloon, mutta hintaa on pari euroa, niin siihen nähden oiva top coat ja geelimäinen pinta värilakan päälle on vaan nätti! Leimauksia en ole nyt tehnyt että en osaa sanoa toimiiko siinä ( ainakin aiempi toimi ), mutta kynsilakan päällä nätti ja kuivuu nopeasti. Tykkään kun on aika paksua niin tuntuu suojaavan kynsiä paremmin, ja geelimäinen pinta on mulle mieluisampi kuin normi päällyslakan tuoma lopputulos. ps. tätä päällyslakkaa + essencen kevätuutuuksia voit ostaa Cocopandalta. **essencen ja **Catricen kevätuutuuksissa on Disney ja Lion King -meikkejä mm.Swirl huulikiiltoja ja uusia ihania paletteja silmiin sekä kasvoille....kyllä tekee tiukkaa tilaisko itsekin jotain!

 

Ja sitten inhokkeja, nämä ei oikein sopineet mulle...

Garnier Micellar Cleansing Jelly Water With Charcoal
Hiiltä sisältävä miselligeeli oli uutuus Cittarin hyllyssä, ja 5 e tarjoushintaan nappasin sen mukaan sen enempää miettimättä. Olen tykännyt kaikista aiemmista Garnierin miselleistä joten arvelin pitäväni tästäkin. Ekalla käyttökerralla pyyhin tällä silmien alusia meikatessa ja olin että omg, apua kun polttaa! Katsoin inciä ja alkoholiahan siellä....se ei kuulu varsinaisiin suosikki-ainesosiini tuotteessa jolla pitäisi hangata silmiä!! Ja siis tässä tosiaan lukee että meikinpoistoon, iholle, silmille ja huulille :) 
Käytin tätä muutaman päivän mutta kuivatti sitten ihoani niin paljon että annoin meikkaaville tyttölapsille eteenpäin ;)


LH Cosmetics On Set Long-Lasting Setting Spray
Muistan että olin tästä tosi kiinnostunut, olihan tämä osasyy Glossyboxin joulukalenterin ostoon. Se kertoo olevansa meikin kestoa pidentävä meikinkiinnityssuihke jossa on "soft matte" lopputulos. Pakko vaan kysyä mistä kohtaa matta...suihke on kivan hienojakoista, ihan sellainen perustuote mutta jostain syystä korostaa ihohuokoset näkymään ja hohtamaan rasvaisina kilometrin päähän. Mä ihmettelin monena päivänä mikä nyt on vialla kun iho näyttää niin rasvaiselta niin tämähän se oli syyllinen...Mua ärsyttää kun moni kiinnityssuihke kertoo olevansa matta mutta kun ne ei sitä todellakaan ole...mulle matta on mattamattaa joka ei kiillä mistään :D ainoastaan MAC Fix+ Matte on sellainen ( postaus tässä ). Se on jopa niin matta että on varottava laittamasta liikaa ;)

Nämä olivat tämän kuun suosikit sekä inhokit. Kyllä mä toki tuon LH suihkeenkin käytän pois ja ehkäpä joku muu tykkääkin siitä enemmän, ei vaan toimi mun iholla ;) olen myös varovaisempi Ganierin misellien kanssa, niitä kun tuntuu tulevan kokoajan uusia, ei passaa näköjään ostaa mitä tahansa ;)

Oliko suosikeissa tuttuja tuotteita? Tai oliko mun inhokit sun mielestä toimivia?

27 kommenttia:

  1. Flaerin siveltimistä tykkään tosi paljon. Mulla on tuo 303 small crease blending brush. Kiinnostaa nyt tuo 301 myös. Sigma E45 oon kans miettiny. E 40 tykkään, mutta se on toki isompi häivyttelyyn. Kun just tarvisin tuollasta pienempää. Ja sultry paletti on tosi hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tekis mieli joskus syventyä enempi Flaerin siveltimiin, pari silmämeikkisivellintä vois mahtua kokoelmaan :D

      Poista
    2. Aina on tilaa parille uudelle ;) Muistaakseni jossain postauksessa oli, että sulla on tuo Sigma E45. Vai muistanko väärin. Jos on nii kumpi kannattais hankkia. Tuo Flaer 301 vai se Sigma. Mulla ei oo luomivaon varjostamiseen kuin se Flaer 303 ja se sopii mulle ainakin häivyttelyyn. Ja sitte on joku We Care Iconinin sivellin, nii sellasen oikeasti tarvis.

      Poista
    3. E45 on yksi mun parhaita siveltimiä eikä mulla ole toista samanlaista. Se kapenee vähän kärkeä kohden eli sillä saa kohdennettua varjoa ihan ulkonurkkaan v-varjostukseen. Laajemmille alueille se ei minusta sovi kuten banaanivarjostukseen. Siihen olisi tuo 303 ehkä enemmän tarkoitettu. Mulla on raskas luomi ja tykkään tehdä ihan ulkonurkkaan rajauksen loppuosaan tummennuksen niin siihen tuo E45 on minusta täydellinen <3

      Poista
    4. Siis kummalla saa sellasta tarkempaa jälkeä jonka sitte häivyttää?

      Poista
    5. Okei. Kiitos taas tosi paljon. Tilaan sen, ku just tuon tyylistä tarkotin :) Millä tykkäät levittää meikkivoiteen vai onko sellasta erityistä suosikkia? Minä käytän usein beautyblenderia, mutta myös sigma f 80.Ensin tuntu, että en saa tasasta jälkeä sillä, mutta nyt on onnistunu hyvin.

      Poista
    6. Tuo Sigma on tarkempi ja pienemmälle alueelle esim tummimmalle sävylle, Flaer isompi ja laajemmalle alueelle eli häivytyssävylle :) toivottavasti tykkäät siitä! Kaikki on tietysti vähän makuasioita kun kaikilla erilaiset luomet...Mä levitän meikkivoiteen meikkimunalla, nyt taitaa olla Real Techniquesin ja Beauty Blenderin sienet käytössä. Joskus siveltimellä, ehkä paras on Real Techniques tai It Cosmetics, mutta en tykkää sit pestä sitä sivellintä :D sieni on helpoin. Mulla on joskus ollut tuo F80 ja se oli tosi hyvä! Työstän meikkivoiteen ensin kädenselkään ja siitä kasvoille pienin vedoin ja pikku alue kerrallaan. Voisikin ottaa jonkun meikkivoidesiveltimen taas käyttöön....

      Poista
  2. Mä ostin juuri tuon saman Essencen päällyslakan, ja olen tyytyväinen ostokseeni. Kerrankin päällyslakan kiilto pitää.

    VastaaPoista
  3. Ei ollut tuttuja tuotteita, mut AB:n paletti on ihana. Varmasti brändin paleteista se, jonka mä hankkisin itselle. Paljon sävyjä joista pidän ja kimallustakaan en kavahda, ainoastaan värikkyyttä. 😅 Joten toi yks nappi jäis varmaan käyttämättä, mut muut sävyt on ihan mun makuuni.😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa on tosi paljon just hyviä perusvärejä ja voi sekoittaa kylmää ja lämmintä. Pinkki on sellainen väripilkku, ehkä minäkin oudoksuin sitä alussa enkä siksi aikoinaan tätä palettia hankkinut?

      Poista
  4. Harmi ettei Garnierin miselli toiminut ja mä pysyttelen suosiolla kaukana tosta, jos se kerran oli kuivattava :D Jännä myös miten sanotaan suihketta mattaavaksi, jos se ei sitä kuitenkaan tee vaan oikeastaan päinvastoin saa kasvot hohtamaan? Mä tykkään ehkä enemmän just sellaisesta hohtavasta ja heleästä lopputuloksesta, mutta jos hankin mattasuihkeen niin oletan sen myös olevan oikeasti sitä :D Sultry on tosi kaunis ja hyvään hintaan oot sen napannut itsellesi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkoholia sisälsi niin ei varmaan sullekaan sovellu :D Mun on tosi vaikea löytää sellaista oikeasti_mattaa_mattaa kun mun ihohuokoset helottaa rasvaisina ja isoina kilometrin päähän ;) Tuo LH suihke ei sitten oikein ollut mun juttu mutta kyllä mä käytän sen pois. Sultry on ihana ja onneksi omistan sen <3

      Poista
  5. Sultry ainut tuttu. Mutta tuo meikin kiinnityssuihke jemmasta löytyy, mutta en oo testannut sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti sä tykkäät siitä suihkeesta enemmän, uskon kyllä niin ;)

      Poista
  6. Ostin itse vastikään tuon saman Essencen päällyslakan, hyvältä vaikuttaa. Hitsi, mullakin on tuo LH kiinnityssuihke joulukalenterista ja onpa harmi jos se tosiaan jättää ihon rasvaisen näköiseksi. En ole vielä sitä kokeillut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä uskon että sä tykkäät siitä, mä vaan kaipaan sellaista tosi mattaa suihketta, ja mulla on isot ihohuokoset :) ei se tee koko kasvoista rasvaista mutta ihmeellisesti nuo nenän vierustat ja ihohuokosalue...testaat kyllä sen ja uskon että tykkäät enempi siitä kuin minä <3

      Poista
  7. Essence varmaan vaan vaihtaa kuosia mutta tavara on samaa, musta niitten lakat on aina samanlaisia ulkonäöstä huolimatta.
    Joo, Sultry on ihana! Ootko kokeillut tuota LH suihketta primerina ennen pohjaa? Mulla toimi UD allnighter sillai paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä muuten ole kokeillut, voisikin kokeilla, kiitti vinkistä! Joo totta, tuskin niissä suuria muutoksia aina on kuin joku trendikäs uusi nimi tai pakkaus ;)

      Poista
  8. Sultry on ihana, pitäisikin ottaa käyttöön<3 Flaerin siveltimistä minulla ei kokemusta. Täytyy joskus tutustua niihin tarkemmin:) Harmi, että Garnier ei ollut onnistunut ostos. Yleensä merkin tuotteet olleet hyviä, mutta enpä taida tuota ostaa lainkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Garnier on selkeästi nuoren ihon tuote, ei tämän ikäisille enää :) Sultry on niin ihana, kannattaa ottaa vaan käyttöön!

      Poista
  9. Hei kiitos tuosta päällyslakan arviosta, eipä nuo kalliita ole testata mutta aina kiva kun on joku mielipide saatavilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :) ei ole kallis vaikka muistelen että paksuuntuu aika äkkiä...

      Poista
  10. Minulla on ostettuna kaksi Flaerin sivellintä. essencen päälilakka mielenkiintoinen näistä. Kivan erilaisia tuotteita esittelit.
    t. TQ

    VastaaPoista
  11. Kun mulla on nyt 3 meikinkiinnityssuihketta, niistä surkein on Lumene, sitten keskivaiheilla LH ja paras mulle UD All Nighter. En tulisi ostaneeksi kuin All Nighteria mutta tietysti testiryhmistä tai muina yhteistöinä tai näytteinä näitä voi tulla. Pitää vain antaa rohkeasti kiertoon, kaikkea ei tarvitsisi käyttää itse. Kolme avattua kiinnityssuihketta tuntuu taas vähän liialta minun tarpeisiini :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se aika paljon kun mulla yksikin kestää pitkään :) jemmassa on yksi All Nighter, en muista oikein yhtään mitä siitä tykkäsin. Kai tykkäsin kun oon ostanut sitä jemmaan ;)

      Poista

Kiitos kommentista <3