lauantai 11. helmikuuta 2023

ABC: B niinkuin Beverly Hills Bunny

ABC teema jatkuu B-kirjaimella johon lakaksi valikoitui NCLA Beverly Hills Bunny. Onpa muuten uusi, kokoaikainen työ vienyt mehut! Kaiken uuden oppiminen jännittää ja 8 tunnin päivä tuntuu pitkältä kun totuin osa-aikaiseen mutta jospa palkkapäivä palkitsee. Tuntuu ettei kerkeä kuin olla töissä, tulla koiraa viihdyttämään ja siinä se on jo mentävä maate kun ekalla viikolla oli klo 1.30-2.30 herätyksiä!! Meinasin kuolla ja kyllä tarvittiin Tehoa töissä :D

NCLA Beverly Hills Bunny

Thank god mulla on postauksia jemmassa koska en tod ole kerennyt haaveillakaan blogihommista. Ja onneksi on kivoja kynsipostauksia ajastettuna koska en ole ehtinyt lakatakaan kunnolla. Mutta nyt tähän lakkaan!! Beverly Hills Bunny on kaunis hennon shimmerinen pinkki lakka näytti kivalta ilman koristelujakin. Tämä on yksi lempisävyjäni NCLA lakoista joita kyllä harmittavan vähän enää tulee uusia. 

NCLA Beverly Hills Bunny

Beverly Hills Bunnya kynsillä  2 kerrosta. Helppo ja vaivaton lakka lakata. Kaunis lakka ihan yksinäänkin, sopii kaiken mallisille- ja pituisille kynsille. Kynnet ovat ihan ok kunnossa mutta liuskoittuvat ja napsahtavat helposti poikki, näiden kuvien jälkeen napsahti keskarista kärki pois joten kaikki vaan lyhennykseen. Talvella ei uskalla havitella liikaa pituutta ;)

NCLA Beverly Hills Bunny

Iskeekö tälläinen pinkki lakka?


8 kommenttia:

  1. Oo miten upea! Tää olisi mulle täydellinen sävy kevätkynsiin<3 Ja apua miten aikaisia herätyksiä sulla on ollut. Ei onnistuisi multa ikinä, vaikka aamuvirkku olenkin :D Varmasti vaatii myös tottumista 8 h työpäivät, jos aiemmin on tehnyt lyhyempää. Se työpäivä vie kuitenkin niin ison osan siitä vuorokaudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin ihana sävy ja täydellinen kevääseen/kesään! Kyllä se työpäivä vie ison osan mutta ihan hyvä, muuten mulla olisi vähän yksinäistä täällä :)

      Poista
  2. Eiks oo järkyttävää, miten uusi työ voi olla aluksi voimia vievää opettelua! Mäkin olen nyt ollut tammikuun alusta lähtien uudessa hommassa, ja välillä on niitä päiviä, että melkein ajattelee, että miksi sitä on niin torvi, että hyppää täysin uuteen entisestä ja helposta. Välillä on tosiaan ihan töötti.

    Hieno pinkin sävy tuossa lakassa! Mä olen itse jämähtänyt kynsien lakkailussa varsin nudeihin ja tylsiin sävyihin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä olen ihan tööt etenkin aamun ensimmäiset tunnit kun väsyttää ja tuntuu ettei järki luista :D Mä olen taas jämähtänyt punaisiin, pinkkeihin ja tummiin, värikkäitä harvemmin nähdään ja nudeja ei oikein ikinä :)

      Poista
  3. Vau mikä väri. Kunnon kesä ja syksy pinkki. :) Minulla on pitkät kynnet kestäneet yllättävän hyvin tässä monta viikkoa. :o Eilen tuli pieni repeämä, niin lyhensin kynnet.
    Piti etsiä melkein kaikki lakat läpi ja löysin lakan Buy me a cameo. Meinaan kyllä ennen sitä laittaa PP:n Cats-lakkaa. :)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on ihana kun sopii oikeastaan jokaiseen vuodenaikaan :) Muistelen että mulla on ollut tuo Buy Me A Cameo mutta kuten varmasti olet nähnyt, hyvin harvoin lakkaan sellaisella helmiäislakalla, vai millainen metallilakka onkaan. Hienostuneesti kasari/ysäri :) Silloin oli paljon sellaisia lakkoja!

      Poista
  4. Niin täydellinen pinkki ja ihana kiilto! Tsemppiä kotoutumiseen ja muuhun, on hyvä kyllä että on ollut joskus inspiraatiota ja saa talteen valmiiksi jotain kirjoituksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Onneksi olen aina ollut tälläinen kausittainen kirjoittaja, välillä en kirjoita viikkoon ja välillä taas on asiaa enemmänkin...

      Poista

Kiitos kommentista <3