sunnuntai 11. syyskuuta 2022

Testissä: Violet Voss luomivärit

Olen odotellut että saisin kerättyä useamman Violet Vossin luomivärin ja saisin tehtyä niistä tälläisen ensireaktio -postauksen. Violet Vossia minulle kertyy nimenomaan Boxycharmista.

Alkutalvesta sain Violet Sunsetin ja nyt kesällä Sunkissed Summerin. Molemmissa on luomivärejä sekä pressattuja pigmenttejä. Pahvisessa pakkauksessa ei tule mukana siveltimiä. Kannessa on peili ja paletti on muutoinkin hyvin käteen istuva. Paletit maksavat 36 dollaria ja niitä voi ostaa ulkomailta ( ei suomesta ). 

Violet Voss Violet Sunset

Violet Sunset - 6 mattaa ja 4 shimmeriä/pressattu glitteri. 

Violet Voss Violet Sunset

Tässä paletissa katseen vangitsivat alakulman violetit, lämpimät pinkit sekä kivat ruskeat. Kokonaisuus on todella käyttökelpoinen ja joka väri minulle mieluinen sekä sopiva silmieni väriin.

Paletin violetit sävyt olivat käytössä yllätys, ne olivat luomella pinkkejä! Tämä oli ehkä hieman pettymys, olisin tykännyt enemmän kunnon liloista mutta menevät näinkin. Molempien nimi on vielä Lilac ja Violet Sunset niin kyllä niiden pitäisi olla violetteja mutta ei. 

Pigmentti on aika keskivertoa, hyvin helposti hallittavissa. Väriä tulee mutta se on helposti häivyteltävissä kun vaan ottaa vähän kerrassaan. Shimmerit ovat aika hentoisia mutta näkyviä kuitenkin. Kiva paletti jolle minulla on varmasti käyttöä, hyvät arkiset perusvärit helposti yhdisteltävissä.

Violet Voss Sunkissed Summer

Sunkissed Summer - 4 mattaa ja 6 glitteriä, shimmeriä/pressattua pigmenttiä.

Violet Voss Sunkissed Summer

Sunkissed Summer on lämpimänpuoleinen kesäpaletti. Keltaiset luomivärit houkuttelevat tällä hetkellä ja tästä paletista niitä löytyy, kuten myös lämpimiä ruskeita, kuparia ja kultaa. Paletti näytti ihan käyttökelpoiselta vaikkakaan ei minulle sellainen arkipaletti ole. En ole hirveä glitterien ystävä mutta kyllä ne välillä menee.

Tottakai piti kokeilla keltaisia. Banana Fetishin hengessä! Keltainen sisänurkassa etenkin tosi vaaleana on hirmu nätti! Ja keltaiset luomivärit sopivat minulle tosi hyvin! En yleensä välitä lämpimistä meikkisävyistä mutta silmämeikissä ne sopivat minulle vaivatta. Huulilla tai poskilla eivät ollenkaan.

Violet Vossin paletit ovat minulle sellaisia etten niitä vartavasten ala tilaamaan, mutta otan ilomielin käyttöön jos niitä Boxycharmista minulle siunaantuu. Nämä molemmat olivat kyllä kivoja paletteja, oikeastaan kaikki värit näissä on mulle sopivia ja sellaisia hirmu helppoja käyttää. Ehkä hieman yllättäen olen tänä kesänä ihastunut keltaisiin luomiväreihin joita nyt on siunaantunut kolmen paletin verran; Jeffreen Banana, tämä Violet Voss sekä Beauty Bakerien Sour -paletti. Ehkä hieman yllättäen pidin näistä paleteista tästä jälkimmäisestä enemmän vaikka Violet Sunsetissa periaatteessa on mun värit. Mutta keltaiset vei nyt voiton!

Onko Violet Vossin luomivärit sulle tuttuja? Kummasta paletista tykkäisit enemmän?

18 kommenttia:

  1. No onpa tylsä että violetit oli noin erilaisia kuin mitä luulisi, mutta kauniita kaikki ja nättejä meikkejä! -HH

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ne olisi kyllä olleet kivempia kunnon violetteina ;)

      Poista
  2. Teepä noista keltaisista postaus? Rupes kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tehnyt jo :)
      http://charmingnails.blogspot.com/2022/06/jeffree-star-banana-fetish-paletti.html
      http://charmingnails.blogspot.com/2022/05/testissa-beauty-bakerie-luomivarit.html

      Poista
  3. Yksi VV paletti löytyy himasta. Noi molemmat paletit on ihan super kauniita ja ihania! Oispa mulla noi molemmat myös :) Meikit myös upeat varsinkin tuon Violet Sunset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, se on ihana se sinunkin paletti, silmäilin sitä joskus Mega Drop Shopissa ;)

      Poista
  4. Nää paletit on ihania! Kauniita meikkejä oot tehnyt, mäkin oon ihan hurahtanut keltaisiin sävyihin, kiitos just tolle Sunkissed Summerille :D

    Mutta onpa outoa jos sulla noi violetit on iholla pinkkejä :o Mulla ne on selkeesti just sitä mitä pitääkin ja miltä pannuissakin näyttävät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä olen kyllä niin hurahtanut keltaisiin :) täh, miten voi olla mahdollista??!! Mun pitää kokeilla kyllä uusiksi nuita ja vaikka jollain muulla pohjustuksella. Olin ihan hämmästynyt että miten ne on noin pinkkejä vaikka tuo Lilac on ihan lila paletissakin. Ja rupesin jo epäilemään itseäkin olenko ottanut vääriä sävyjä...

      Poista
  5. Aivan ihanat kyllä nuo paletit<3 Kauniita meikkejä, en osaisi valita suosikkia. Mutta jos olisi pakko, niin tuo tokavika eli kellertävä:) Mulla ei ole noita paletteja. Ehkä vähän samalla ajatuksella eli en ehkä lähtisi tilaamaan, mutta jos tulee bokseista merkin paletteja niin todella mielelläni niitä vastaanotan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kiva saada tämä keltavoittoinen paletti, se oli ihana kesään :) jospa tulisi lisää...

      Poista
  6. Ai kun herkullisia värejä! Millä muuten teen tuo rajaukset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän Physicians Formulan mustaa tai Lottie Londonin ruskeaa geelirajauskynää, saatan pehmentää sitä luomivärillä :)

      Poista
  7. Paletti jossa on nämä "violetit" on minusta kivempi tai minulle käyttökelpoisempi. Tosin juuri nuo violetit olisi olleet ne parhaat sävyt, harmi että ovatkin luomella noin pinkkejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä kokeilla toisenkin kerran että eikö ne tosiaan ole violetteja, kuten Linda kommentoi yllä :D

      Poista
  8. Nätit meikit. Alempi paletti näytti kivemmalta. Ylemmässä paletissa ruudulla näkyi vain kaksi violettia väriä.
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli yllättävää että pidin noista alemman paletin väreistä sitten enemmän :)

      Poista

Kiitos kommentista <3