keskiviikko 27. toukokuuta 2020

Goodiebox Toukokuu 2020

**Mainoslinkki

Goodiebox tuli jo eilen automaattiin mutta se tulee niin myöhään etten ehtinyt saada sitä töistä lähtiessä. Enkä jaksa enää ajaa sen takia takaisin kylälle :) olen ollut niin ilahtunut tästä kesästä ja auringosta, tuntuu että se kesä ihan yhtäkkiä tuli kun vastahan oli lunta. 



Kuukausittainen kauneusboksi jaksaa ilahduttaa, tai eniten minua ilahduttaa sen odottaminen! Ja se pettymys on kamala jos boksi on sillä kertaa ei-niin-mieleinen. Miten tässä kuussa, mitä löytyi Toukokuun Goodieboksista? Tuntuu hassulta sanoa toukokuu kun kohtahan kuu vaihtuu. On vähän erikoista että boksi tulee kuun viimeisinä päivänä, eikö se sitten voisi olla tulevan kuun boksi kun sellaiseenhan me ollaan totuttu.


Toukokuun boksi oli superkaunis ja teemaltaan The Boozt Box. Mulla on säilössä kaikki nämä laatikot ja ne ovat vallan käteviä! Osassa on koiran harjat yms. mutta osalle en ole vielä keksinyt käyttöä. Tämä pinkki kukkakuvioinen paketti on kaunein tähänastisista, vihreä paperikin oli ihanan väristä, sopi tähän hyvin enkä kyllä raaski heittää sitäkään pois ;)

Kun avasin boksin, olin että ääääää miten hyvä sisältö!! Wau!! Nyt on kaikkea kivaa :) ja niitä meikkejä!!


Béllapierre Cosmetics Mineral Blush / arvo 19 e
Rakastan poskipunia ja Béllapierren tuotteetkin on ihan hyviä. Jauhemainen tuote ei yleensäkään ole mun lemppari, mutta tekisi mieli ottaa käyttöön tämä tumma roosainen Amaretto sävy. Poskipunassa on shimmeriä, se vähän arveluttaa mutta ehkä tämä menee kesällä.

Niré Radiant Blush Brush / arvo 16 e
Olen toivonut boksiin tämän merkin siveltimiä ja toiveeni on kuultu ;) onpa kiva ajatus myöskin laittaa boksiin poskipuna ja sivellin sille. Tämä ehdottomasti itselle käyttöön, laadukkaan tuntuinen, kaunis ja mieluinen sivelllin! Tämä sivellin on muuten valmistettu nimenomaan Goodieboksin tilaajille ;) ylellinen ja kompaktin kokoinen sivellin on niin kauniin värinenkin.

Verveine D`Huygens Body Scrub / näytekokoinen tuote
Vaikka kyseessä on matkakoko, tästä riittää hyvin kokeiltavaksi ja onhan tämä koko hyvä matkalle! Vartalokuorinnat tulee kyllä käytettyä ja kiva kokeilla ihan uutta merkkiä. Exotic Verbenan ja mintun tuoksuinen kuorinta kuulostaa hyvältä ja menee testiin piakkoin ;)

Pixi By Petra Shea Butter Lip Balm / arvo 13,60 e
Huulivoiteiden suurkuluttajana tämä väriä tuova huulirasva oli mieluinen tuote! Minulle tuli sävy Natural Rose joka on kivan luonnollinen ja tuoksuu vaniljaiselta. Pixi on hyvä merkki ja mieluummin boksiin Pixin huulirasvaa kuin jotain perusmarkettimerkkiä. Shea-voita ja e-vitamiinia sisältävä huulirasva ravitsee ja pehmittää huulia. 


Herbina Sulfaaniton shampoo / arvo 3,50 e 
Sitruksen ja inkiväärin tuoksuinen sulfaaniton shampoo tulee varmaan käytettyä. Onneksi sain tämän enkä muotoiluvoidetta kun käytän hiusten muotoilussa kuitenkin mieluummin kampaamotuotteita. Tai olisi voinut olla kiva kokeilla mutta pelkona se että jää kaappiin seisomaan. Herbinan tuotteet on minusta hyviä niin kiva saada boksista vaikka on markettimerkki. Tämä shampoo on 95% luonnollinen ja sopii curly girleille.

Flower By Kenzo Poppy Bouquet edp / näytekokoinen tuote
Kenzon tuoksut on yleensä mieluisia joten tämäkin kukkaistuoksu tulee testattua. Toivottavasti en ihastu liikaa ja joudu hankkimaan tätä ;D

My Jewellery Headband / arvo 12,95 e 
Leopard Is The New Black. Voi että olin ilahtunut kun boksista löytyi lepardipanta mieluummin kuin se klipsihärpäle. Jolla ei lyhyttukkainen tee mitään. Pakko todeta että nyt on kauneusprofiilin suuntaus mennyt oikein ;) kasvatan tukkaa niin usein on niitä huonoja hiuspäiviä. Tälläinen panta pelastaa silloin! Mulla on muutenkin tosi vähän tukanlaittopantoja tai -klipsejä/pinnejä kun enhän mä ole niitä vuosikausiin tarvinnut ;)

Ai että oli mieluinen sisältö!! Tykkäsin kyllä kaikesta koska mulle tuli tällä kertaa ne mieluisammat vaihtoehdot. Oon kaikesta niin innoissani mutta parhaat tuotteet oli sivellin, poskipuna ja hiuspanta koska se oli lepardia.

Boksin arvoksi luvataan aina se 75 euroa ja mun hataran laskutaidon mukaan se ylittyi. Viime kuun boksi oli aika huono joten tämä kuu paikkasi kyllä pettymyksen. Paras boksi aikoihin!!

Goodieboxin pääse tilaamaan **linkkini kautta. Kiitos jos käytät linkkiäni :)

Mitä tykkäsit? Tuleeko sulle boksi vai houkuttaako tilata?

12 kommenttia:

  1. Toi sivellin oli mulle ehdoton suosikki tässä boksissa! Niin ja se Lanvinin tuoksunäyte, jonka itse sain :D Kiva että sä tykkäsit siitä hiuspannastakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lanvinin tuoksunäytteet on ollut ihanan tuoksuisia, niitä taisi Bettessä joskus tulla :)

      Poista
  2. Tämä oli kyllä kiva boksi niin sisällöllisesti kuin ulkonäkönsäkin puolesta :) Mä oon kans säilyttänyt kaikki laatikot ja käyttänyt säilytyslaatikkoina :) Tämä toukokuun boksi oli kyllä kuvitukseltaan tosi nätti ja mielelläni ottaisin enemmänkin tällaisia kuviollisia bokseja :)

    Mulla oli vähän eri sisältö, mutta nämä molemmat versiot näyttävät kyllä mun mielestä kivoilta :) Tuo sivellin oli huippu! Toivottavasti saadaan jatkossakin lisää tuon brändin siveltimiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä toivon kans lisää siveltimiä ;DD ja kuviollisia boxeja, kivempia ne on kuin yksiväriset.

      Poista
  3. Mun makuun viime kuu oli ehkäpä parempi. :D Mut niinhän nää aina menee. ;) Pixin Lip Balm ainoa itseäni innostava tässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en viime kuusta oikein tykännyt, se kuivashampoo tais olla ainut kiinnostava tuote :) mutta näin se menee, eihän tämäkään boksi ollut kaikkien makuun ;)

      Poista
  4. Mulle tuli se toinen hiushärpäke...en tykänny. Muuten kaikki tuli käyttöön! On näissä boxeissa vielä ollu hyvä taso.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut, en voi siitä valittaa vaikka joskuss on notkahduksia :)

      Poista
  5. No täähän oli kiva! Mielenkiinnolla seuraillut kyllä näitä Goodieboxien sisältöjä seuraillut blogeista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa lukea kaikenlaisia boxipostauksia ja kyllä gb on vaan tasoltaan paras boksi, vaikka joskus on vähemmän mieluista sisältöä ;)

      Poista
  6. Kiitos esittelystä. Hyvä sisältö ja kaunis laatikko.
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3