perjantai 30. marraskuuta 2018

Täydennystä meikkipakkiin - Ecotools siveltimet

Sain täydennystä sivellinkokoelmaani Ecoltools joulupakkausten pr-näytteinä. Ecotools siveltimet ovat minulle osittain tuttuja ja erittäin mielelläni otan uusia siveltimiä kokoelmaani, niitä kun tarvitsee aina! Siveltimet ovat myös ihana lahjaidea kaverille, omalle ystävälle tai tyttöystävälle :) Ecotools bambuvartiset siveltimet on valmistettu ympäristöystävällisesti käyttäen kierrätettyä muovia ja alumiinia. Harjakset ovat synteettista taklonia. 

Ecotools siveltimet

Minulla on huutava pula hyvästä Beauty Blenderistä joten pyysin testiin Ecoltools omaa Total Perfecting Blenderiä. Minusta tämän vihreä väri on aivan ihastuttava! Tuote on 100% vegaaninen. Tämän muoto tuo mieleen läppärin hiiren :D eli tämä on toiselta puolelta pidempi ja toiselta vähän lyhyempi. Munan pää ei ole perinteisen terävä vaan "katkaistu". Tuotteen hinta 8,90 e.

Beauty Blender

Beauty Blender

Sain testiin myös Start The Day Beautifully -setin jossa on viisi erilaista sivellintä. Tämä setti on klassikko ja sisältää ne joka päivä tarvittavat siveltimet. Siveltimet tulevat kauniissa pakkauksessa jonka pohjaa voi käyttää siveltimen säilytykseen. Näitä pohjia voi käsittääkseni kasata päällekkäin luodakseen hyvän säilytyssysteemin. Setti maksaa 19,90 e.

Mulla ei ole hyvää sivellintä meikkivoiteelle joten tässä setissä kiinnostavin oli Angled Foundation -sivellin. Tässä on viisto pää ja mielestäni sopii paremmin tarkkaan hipsutteluun. Puuterisivellin Full Flush on ihastuttavan pehmeä ja sopii myös poskipunalle. En ole enää aikoihin levittänyt puuteria perinteisellä vipalla vaan käytän aina pulleaa sivellintä. Ecotoolsin sivellin on kyllä ihanan pehmeä ja levittää puuterin hienojakoisesti kasvoille. 

Ecotools siveltimet

Ecotools siveltimet

Mulla on ainoastaan yksi hyvä kulmasivellin joten kiva kokeilla Ecotoolsin Angled Lineria. Tämä on vähän isompi ja taipuisampi kuin käyttämäni MUS kulmasivellin. Ecotools siveltimet ovat monikäyttöisiä joten tätäkin voi käyttää ylärajauksen tekemiseen.

Ecotools siveltimet

Luomivärisiveltimiä ei voi koskaan olla liikaa! Niistä sain kaksi pullukkaa, Defined Crease ja Blurring siveltimet. Näistä Defined Crease on löysempi ja isompi, sopii siis juurikin varjostuksen tekoon. Blurring on hieman tiiviimpi ja eikä niin pyöreä, sillä voi sitten häivytellä. Molemmat siveltimet ovat pehmeitä ja istuvat hyvin käteen. Varret ovat siroja ja kevyitä kädessä.

Ecotools siveltimet

Ecotools siveltimiä löydät mm. Hyvinvoinnin Tavaratalosta*, Sokokselta, Emotionista,  Stockmannilta ja Ruohonjuuresta. Minusta Ecoltoolsin siveltimissä on tosi hyvä laatu! Ecotools kabukini olen ostanut liki 10 vuotta sitten ja edelleen se on uudenveroinen! Mulla on paljon siveltimiä ja ne kaikki ovat kestäneet vuosikausia. Mielellään panostan kunnollisiin meikkausvälineisiin ja jos ne eivät maksa maltaita, se on vaan plussaa. Ecotoolsin siveltimissä on hyvä hintataso ja kiva kun ne ovat helposti saatavilla. Suosittelen tutustumaan :)

Ovatko Ecotoolsin siveltimet tuttuja sinulle?

Postaus sisältää *-merkityn mainoslinkin.

12 kommenttia:

  1. Mitähän materiaalia siveltimien "karvat" ovat? Luulisi, ettei Ecotoolsissa käytettäisin eläinten karvoja - pelkkä ajatuskin etoo, toivottavasti ovat jotain synteettistä materiaalia.
    Ei mitään eläinperäisiä kiitos, niiden eettisyydestä ei koskaan tiedä.

    VastaaPoista
  2. Mulla nyt käytössä toi vihreä muma ja se on lähes yhtä hyvä kuin bb! On mulla niiltä muitakin, mm puuterisivellin 💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kabuki on ihan huippuhyvä, mulla on se aina matkalla mukana :)

      Poista
  3. Mullakin on muutama Ecotoolsin sivellin ja ne on super hyviä! Harmittaa vähän kunen I love me-messuilta ostanut niitä lisää, kun olivat edullisia.

    VastaaPoista
  4. Mä oon jo pidempään halunnut kokeilla tän merkin siveltimiä, mutta niitä kun ei myydä (tai ainakaan ei myyty aiemmin) täällä lähialueella niin se aina jää jos pitää alkaa tilailemaan. Pelkästään kyllä kehuja näistä kuullut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ole jossain Prismassa tai lähimmässä Sokoksessa? Itselläkin kyllä pelkkää postitiivista kokemusta ja hinta näissä ei ole paha :)

      Poista
  5. Ecotoolsin siveltimet on aivan huippuja ja valinnanvaraa on todella paljon.
    Mulla on tuollainen samannäköinen Ecotoolsin meikkisieni, mutta harmaan värinen. Se on aika huokoinen ja imee valitettavan paljon meikkivoidetta. Onkohan tuo vihreä myös samanlainen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tykännyt tuosta Ecotoolsista, ei ole liian kova kun tykkään itse enemmän huokoisista :) ehkä siis makuasioita mutta minusta tää ei ime meikkivoidetta liikaa :)

      Poista
  6. Mun ainoat siveltimet mitä omistan, parhaita. Mulla on näistä kaikki muut paitsi beauty blederit ja toi vinomeikkivoide-sivellin. Tuli myös tilattua täyttöä nyt BF:n aikana :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3