sunnuntai 18. helmikuuta 2018

Vanhojen trendien puolesta - Vesivärittely

Minulle iski yhtäkkiä kamala himo vesiväritettyihin kynsiin! Muistatteko trendin joka tuli pari kesää sitten? Vesivärilakat ja water color nail art..mulle tämä oli yksi rakkaimpia koristelutyylejä :)

Hankin aikoinani useamman vesivärilakan mutta loppujenlopuksi kokoelmaani on jäänyt niitä muutamia. Minulla on kaksi OPI vesivärilakkaa joista näissä kynsissä Purple Perspective. Väritin sillä kukan keskiötä. OPI lakat ovat aika pigmenttisiä ja ne sopivat värikkäämpiin kohtiin, näillä ei saa sellaista läpikuultavaa lopputulosta, niihin hetkiin on omanlaisena vesivärilakat.

NCLA Lolanthe

Kukkaleima on Ûberchicin 1-03 laatasta. Kukat leimattu valkean lakan päälle. Kun olin väritellyt kukan keskiön, laitoin vielä vähän glitteriä China Glaze glitterlakasta Glitter me This...

NCLA Holo swatches

Violetti hogrammilakka on NCLA Lolanthe. Onneks tuli tämäkin hankittua koska tämä on jumalaisen kaunis. Ja tietenkään tätä ei enää saa...Color4Nailsin suunnittelema lakka on kaunis hieman karkkinen violetti. Tämä candyväri kimaltaa kaikissa sateenkaaren väreissä ja holotus on kaunista valossa. Tälläkin pitää lakata kesällä ja ihastella ihan kunnon auringonvalossa! Peittää kahdella kerroksella kuten NCLA holot lähes aina.

NCLA Color4Nails

Ûberchic 1-03

Tykkäsin tosi paljon näistä kynsistä! Jaksoin ihastella näitä koko ajan kun olivat kynsilläni. Vesivärittelyä ei sovi kyllä unohtaa vai mitä sinä olet mieltä?

water color nail art

Lolanthe saatu CesarsShopista. Kyseistä lakkaa ei enää saa mutta muita ihania holoja kylläkin, kannattaa kurkata valikoima ;)

28 kommenttia:

  1. Todella sievät -HH

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniit! Mullekin on jäänyt vajaa kymmenen vesivärilakkaa, mutta eipä kyllä ole tullut pitkään aikaan käytettyä. Jossakin DaLen lakassa taisi väri muuttua ajan saatossa, mutta muut toimivat kyllä vielä hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulla on Color Clubin hempeämpiä sävyjä ja sitten pari OPIa...niissä missään ei ole onneksi värit muuttuneet :)

      Poista
  3. Apua miten upeat! Sun kynsiä saa aina ihailla, mutta nää on kyllä mun makuuni yhdet kauneimmista, mitä oon sulta nähnyt<3 :)

    VastaaPoista
  4. Aivan älyttömän nätit kynnet! Lolanthe meni ostoslistalle, ihan mun näköinen lakka. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) harmi kertoa mutta Lolanthe on lopetettu sävy :/

      Poista
  5. Oi miten nätit. Mun äitikin tykkäis näistä 💜 täytyy linkata hällekin.

    VastaaPoista
  6. Oi, mie muistan ne "vesiväriajat" :D Mie hommasin silloin itselleni sen OPIn pikkusetin niitä vesivärilakkoja :)
    Nää on hirmuisen kauniit lakkaukset ♡

    VastaaPoista
  7. Todella sievät ja yhteen sointuvat kynnet. :)
    t. TQ

    VastaaPoista
  8. Nätit kynnet ja aivan ihana toi ncla:n lakka 😍

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3