tiistai 11. elokuuta 2015

Batisten kuivashampoot

Minulle on kertynyt aika monta Batisten kuivashampoota LivBoxeista tai pr-lähetyksistä. Jotenkin näihin kivoihin pulloihin tulee se "kerää koko sarja" -himo ja ajattelin josko sitä himoa tartuttaisi vähän teihinkin? 


P7280003.ORF

Batisten kuivashampoissa minua viehättää hieno pullo ja hyvä tuoksu. Batistella on monia erilaisia ja erituoksuisia kuivashampoita. Itse en ole huomannut toimivuudessa kamalasti eroja; nämä antavat yhden päivän lisää ennen pesua ja ryhdistävät hyvin päätä myöten valuvaa tukkaa. 

Original tuo mieleen retron ja vanhat sisustustyylit. Tuoksu on aika deodoranttimainen. Minipullot kulkevat kätevästi mukana ja pienestä pullosta on toisaalta kätevämpi suihkuttaa tuotetta. 

XXL Volume lupaa antaa enemmän volyymia ja tekstuuria. Tässä on astetta parempi tuoksu, hieman pistävä mutta makea. Ei paha ollenkaan. Tämä on todella hyvä lyhyelle tukalle kun haluan tyveen nostetta eli kun en ole ehtinyt pestä hiuksia ;D

Neon Lights kuivashampoossa on tähän astisista paras tuoksu. Pomegranate & Jasmine. Tykkään myös pullon oranssi-punaisesta kuosista. Minusta on mukavampaa tarttua kauniisiin pulloihin! 

Kesän 2015 LE tuoksu on Bloom- neidonkenkää ja vaaleanpunaista freesiaa. Tässä on myös kaunis kukkakuosi mustalla pohjalla, kaunista! Tästä tulee mieleen joku hajuvesi mitä joskus käytin. Sellainen kevyt mutta pysyvä tuoksu. Tämänkin tuoksu varmasti miellyttää monia!


k

Batistea saa mm. Sokokselta, Emotionista ja Kicksistä. Itse haluaisin kokeilla vielä Cherry Batistea, onkohan sitä vielä myynnissä? Hinnat 2,90 e - 8,90 e. Batisten kuivashampoita löytyy myös värillisinä eli tummalla ja vaalealle tukalle. Muita Batiste faneja? Missä on paras tuoksu, mitä kannattaa kokeilla?


32 kommenttia:

  1. Mulla tulee vähän mieleen noista pulloista vessanraikastinsuihkeet :D Mielleyhtymä ei ehkä ole mikään kaikista paras, mutta haluaisin kyllä kokeilla sitä tummalle tukalle tarkoitettua versiota. Oon vaan miettinyt että tahraakohan se vaatteita kun sillä suihkii päätänsä tai variseeko mahdollisesti päivän aikana? Vaalean paidan kanssa tuo olisi aika inhottavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole ikinä huomannut että kuivashampoo varisee laitettaessa tai päivän aikana. Joten suosittelen rohkeasti kokeilemaan :)

      Poista
  2. Itse käytän tuota originalia nykyään. Toivoisin kyllä että kuivashampoiden tarjontaan tulisi myös yhtä tehokas, mutta hajusteeton versio kun olen hajuherkkä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuleeko kellekään mieleen hajusteetonta kuivashampoota? Mulle ei äkkiä tule, aika tujakat tuoksuthan näissä on .)

      Poista
    2. Herbinalla ainakin on hajusteeton kuivashampoo! Ei oo kyllä tullut testattua. Moni on kyllä kehunut sitä Herbinan tuoksullista versiota.

      Poista
  3. Mä en jostain syystä ole tykästynyt näihin Batisten kuivashampoihin. Nuo kaksi minituotetta mullakin on mutta omalle kuontalolle Herbina on ollu hyvä. Se tuoksuu hyvälle eikä jätä valkoista jauhetta hiuksiin (muistaakseni..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on Herbina ja olen tykännyt tyvikohottajana. Ei jätä valkeaa hiuksiin :)

      Poista
  4. Enpä ole muutes eläissäni käyttänyt kuivashampoota. :) Joten ainakaan mulle ei nyt tästä tartu mitään keräilyhimoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se sinuunkin saadaan tarttumaan kun kyseessä on näin nätit pullot :)

      Poista
  5. Multakin taitaa useampi Batiste kaapeista löytyä, olikohan kolme vai neljä kappaletta ja täytyy sanoa, että vaikka pari muutakin on käytössä niin monesti tulee Batisteen tartuttua koska se toinen ei vain tunnu yhtä toimivalta.. Ihan loistava keksintö tuo kuivashampoo, nykyään en pärjäisi ilman!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tykkään kohottaa tyven kun se tahtoo latistua tässä lyhyessä mallissa. Pitkätukkaisena en usien käyttänyt kuivashampoota mutta nykyään kyllä :)

      Poista
  6. Itse olen tähän mennessä käyttänyt vain originalia ja tuota bloomia, ja olen tykännyt tehosta. Tuoksu onkin vähän toinen juttu, kun olen vähän hajuherkkä ja käytän mielellään hajusteettomia tuotteita. Ainut vaan, että se ainut hajusteeton kuivashampoo jonka olen onnistunut bongaamaan haisi pahemmalle kuin mikään muu kokeilemani...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^Mikä se hajusteeton oli kun Belegwen kyseli? Vai oliko se ihan kamalan hajuinen...?

      Poista
    2. Se hajusteeton oli Herbinan kuivashampoo, mutta siinä oli kyllä vielä tymäkämpi tuoksu kuin noissa Batisten tuotteissa. Saattaahan se olla että mun kohdalle sattui joku maanantaikappale, mutta kun toista kertaa en ole ostanut niin en voi tietää... :)

      Poista
  7. Mä käytin kuivashampoita ennen tätä mun tukkauudistusta ihan joka päivä. Puuterimaiset vahat yhdessä kuivashampoon kanssa on kyllä paras noste ohuelle suomalaiselle tukalle. Nyt mulla on kaappi täynnä erilaisia kuivashampopulloja ja keksin laittaa yhden eteiseen miehen kenkäsuihkeeksi. Nää on nimittäin järjettömän hyviä kenkädödöjä. Ei haise sukat illalla, ei sitten millekään. Mäkin tykkäsin eniten Herbinasta tuoksun perusteella mutta Klippoteket toimi parhaiten. Sen haju on vaan niin etova ja jää pörräämään pään ympärille koko päiväksi. XZ on kanssa hyvä, koska se on mun mielestä todella miedon hajuinen. Batistea mulla on se ruskeille hiuksille tarkoitettu mutta eipä tullut sitä pahemmin käytettyä, kun väri jo muuttui päässä. Pitäisköhän ostaa seuraavaksi tuo neon lights kenkäsuihkeeksi, koska rakastan jasmiinin tuoksua :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kenkäsuihkeeksi...kaikkea sitä kuulee :) eikö niihin kenkiin tartu sitten valkeaa jos sinne suihkauttaa?

      Poista
  8. Muhun ei oo viel kuivashampoot iskeny,yhden kerran oon kokeillu ja silloin en ainakaan tykänny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. LivBoxissahan noita tulee aika usein joten jospa siinä sattuisi joku hyvä tulemaan :)

      Poista
  9. Mä hamstraan näitä, vaikka jokuset noista ei oikein sovi mun tummille hiuksille :D

    VastaaPoista
  10. Mie ostin Lahden Kicksistä sen kirsikan, ei kovin voimakas tuoksu, mutta kyllä sen hieman erottuu :)
    Neon Lightsin ostin Sokokselta, nyt miulla onkin kuivashampoota neljäksi vuodeksi, ei siis kovin usein tule käytettyä :D

    VastaaPoista
  11. Batisten pullot ja tuoksut on ihania, mutta ei toimi mulla. Haluaisin, että toimisi. :D Hiukset näyttää näiden käytön aikana kuin niissä olisi hilsettä. Oon kokeillut useita, aina sama efekti. En vaan käsitä. :( Esim. joku Biozell ei tee ollenkaan samaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä juttu! Ymmärrän kyllä ettei tee mieli käyttää :)

      Poista
  12. tropical tuoksuu ihanimmalta! batisten kuivashampoot on kyllä tosi hyviä ja halpoja, ja tykkään siitä ku on paljon valinnanvaraa :)

    VastaaPoista
  13. Herbinalla on hyvä tuoksuton kuivashampoo. En tosin tiedä tehosta, sillä oma kuontaloni ei kaipaa huippunostetta, pieni freshaus riittää. Tuoksuttomuus on asia, jota ymmärsin kokeilla vasta äskettäin ja kas, kyllä ovat aamut heti mukavampia ja kanssaeläjäkin peukuttaa. Batista olisi kyllä tehokkaampaa kuin vanha kunnon Herbina, mutta en kestä sitä tahman määrää (enkä tuoksua...😜).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin onko se sitä vaaleansinistä sarjaa, ei vihreää? Tuoksuttoman sarjan hiuskiinnettä olen tainnut käyttää, ihan hyvä oli :)

      Poista
  14. Onkohan se Tropical (keltainen pullo), joka tuoksuu kookokselle? Sitä suosittelen!

    Olen tykännyt myös Lushin sitruunantuoksuisesta kuivashampoojauheesta, joka ei (ehkä) kuivata päänahkaa samalla tavalla kuin nämä tujummat. :)

    VastaaPoista
  15. Toimii mulla erittäin hyvin. Pikkupullot on käteviä mukana ja isot kestää pitempään kuin muitten sarjojen. Original ja Cherry on molemmat hyviä ja tummalle tukalle tarkoitetun version ainut miinus että kynnen aluset mustuu jos kosket tukkaas ja harja pitää pestä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3