torstai 3. marraskuuta 2022

Glossybox Lokakuu 2022

Otsikko jota ette uskoneet näkeväni blogissani :DD 

Tilasin siis Glossyboxin joulukalenterin ja mikäli tilasi myös Glossyboxin, kalenteri tuli halvemmaksi. Normaalisti pelkkä kalenteri oli 129 e mutta kun tilasi myös Glossyboxin, koko lysti kustansi 109,99 e. Minähän en tästä Glossyboxista ole niin välittänyt mutta ajattelin nyt kokeilla. Jatkossa tämä olisi 20,99 e, mikä on minusta kallis enkä tosiaan tarvitse muuta kuukausiboxia Boxycharmin rinnalle. Jos tekee jatkuvan useamman kuukauden tilauksen, hinta oli halvempi. Glyssybox lupaa aina vähintään 5 kauneustuotetta joiden arvo on 50 e.

Mutta, joko odotatte, tuleeko risuja vai ruusuja? Odotin kyllä innoissani uutta kauneusboxiani, jee tosi jännää!! 

Glov Mask Remover / arvo 10 e
Tätä ei löytynyt tuosta tuotevihkosesta joka on sähköisenä, Libressen siteet sen sijaan löytyivät...Google kertoo tämän olevan mikrokuituinen naamionpoistokäsine, tältä merkiltä mulla ehkä on ollut joku tämäntapainen ja olen kyllä käyttänyt. Joten käyttöön tulee! 

Molton Brown Heavenly Gingerlily Boxy Wash / arvo 12 e
Ei voi olla totta, just sanoin loppuneissa että tulispa jossain boxissa MB suihkugeeliä!! Ja heti tuli ja muistelen että tämä tuoksu just oli mulle mieleinen! Boxin paras tuote siis :)

We Are Paradoxx Repair 3-in-1 Conditioner / arvo 22,95 e 250 ml ( boxin koko 50 ml )
Tuote jota voi käyttää jätettävänä muotoiluvoiteena tai hiusnaamiona. Sopii kaikille hiustyypeille. Mielenkiintoinen tuote jota taidan omaan kuivaan kiharaan kokeilla muotoilutuotteena. Jossain olen tätä just nähnyt...ihan mielenkiintoinen tuote kyllä.

Dessata Hair Detanger / arvo 9,95 e
Takkuharja jota voi käyttää kuiviin tai kosteisiin hiuksiin. En usko että käytän tätä itse kun tälläinen saattaa repiä, mun mielestä samanlainen Tangle Teezer repii joten menee pikku neidin joululahjaan, just ajattelin hänelle harjan ostaakin! Koiralla oli myös joskus tälläinen ja oli hyvä koiran turkkiinkin, kunnes joku söi sen harjan....

Glisten Cosmetics Wet Liner / arvo 7,95 e
Siis aika jänskä, vedellä aktivoituva silmien rajausväri ja tässä on siis musta sekä valkea. Hauska tuote mutta taitaa lähteä multa eteenpäin kun en ole varma pysyykö tämä sitten raskailla luomilla...

Filorga Age Purify Intense Serum / arvo 66 e 30 ml ( boxissa 7 ml )
Anti-age seerumi, on muistikuva että olen saattanut tätä testata mutta en ihmeemmin Filorgasta ole ikinä innostunut. Tämäkin lähtee siis jollekulle. 

Peruutin jatkuvan kuukausitilaukseni heti 3.10 ja Glossyboxin sivuilla luki että kun peruutuksen tekee ennen kuun 15.päivää, seuraavaa kuuta ei veloiteta. Jossain taas luki että yksi kuukausi veloitetaan aina peruutuksen jälkeen niin en nyt tiedä, vähän sekavalta kuulostaa. Mutta onneksi 20 e ei ole konkurssi ja täytyy vaan toivoa kivaa boxia! Edit. Veloitus lähti 1.11 joten yksi boxi minulle vielä tulee ja toivottavasti pääsen tästä sitten kans eroon...

Pakko myös naputtaa vähän jostain eli boxia piti kyllä odotella! Mietin jo että milloin se tulee kun ei kuulu mitään. Puolessavälin kuuta tuli sähköposti että boxit ovat myöhässä. Tuli vähän harmitus, eka boxi ja heti myöhässä, ja jotenkin huonosti toimitetaan. Olen kuullut myös että Goodieboxilla on nykyään tosi suuria toimitusvaikeuksia, että boxit eivät tule edes sen kuun puolella. Varmasti lähetyskustannukset on näidenkin kohdalla nousseet ja uusia kuljetusmuotoja joutuu miettimään, onko syy sitten siinä? Tämä ei nimittäin ole kivaa että boxi pitää maksaa alkukuusta mutta saat sen vasta seuraavan kuukauden puolella? Ei näin :( 

Ja tosiaan 1.11 piti vielä maksaa seuraava boxi joten olin siis maksanut jo 2 boxia ennen yhdenkään saamista :/ Mulle tulee myös Glossybox kalenteri joka vissiin saapuu tänään, molemmat tuli eri reittejä ja eri seurannoilla, luulin jo että tämä kk-boxi on kadonnut ( piti saapua jo viime viikolla ) kunnes se yhtäkkiä löytyi Postin seurannasta ja oli jo tulossa eilen. Sain siis boxin lopulta 2.11 ja suoraan postilaatikkoon, siitä suuri plussa! Kyllä tästä sitten hyvä mieli tuli vaikka odotus ärsytti aikalailla, sisältö tuli ihan käyttöön muutamaa lukuunottamatta. Mitä sinä olet mieltä kokonaisuudesta?

Tottakai olisi ihanaa tilata tätäkin vaihtelun vuoksi koska boxin odottaminen on tosi jännää, ja kyllähän mä siihen Goodieboxiin olin alussa tosi tyytyväinen. Mutta sitten se toisti niin itseään ja alkoi ne toimitusvaikeudet. Tosiasia kuitenkin on että Boxycharm on niin kallis että yksinään riittää, enkä tarvii oikein randomtavaraa ja sekalaisia purkkeja kaappeihin. Enkä myöskään pidä toimitusvaikeuksista koska olisi kiva saada toinen boxi vaikka kuukauden puolessa välin koska Boxycharm tulee aina ihan loppukuusta. Mutta katsotaan vielä ensi boxi ja toivotaan että se tulee tällä kertaa nopeammin. 

Napostaako Glossybox?

16 kommenttia:

  1. Ihan kiva boksi kyllä. Itellä oli siitä Glossyboxista eroon pääseminen niin hankalaa että en uskalla ottaa sieltä yhtään mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen oman tilauksen katkaissut jo 3.10 ja tämän kuun boxi vielä tulee, mutta sitten ei pitäisi lähteä enää veloitusta. Olen kyllä kuullut tosi paljon huonoa tuosta asiakaspalvelusta ja eroon pääsemisestä...

      Poista
  2. Tässä oli ihan kiva sisältö, tosin mä en noista Molton Brownin suihkugeeleistä niin välitä niin se ei olisi mua kiinnostanut samalla tavalla kuin sua :D Mutta käyttökelpoisia tuotteita tässä pääasiassa kyllä oli :)

    Toivottavasti ei ton seuraavan boksin jälkeen enää lähdetä sulta velottamaan mitään! Mähän olin aikoinani Goodieboxin perunut eikä mulla ollut edes aktiivista tilausta päällä, kun silti vaan veloitettiin uutta boksia. Toki sain rahat takaisin ja sen lisäksi sitten ilmaiseksi sen kuukauden boksin, mutta toi on kyllä jännä miten niin monella tuntuu olevan ongelmia tilauksen perumisen kanssa. En usko, että ne systeemit oikeesti voi olla niin huonoja vaan totahan tehdään ihan tahallaan ja sen jälkeen todetaan vaan, että "Hups, ei jostain syystä nyt onnistunutkaan tämä peruminen" ja pahoitellaan asiaa.. Sama pätee erään nimeltä mainitsemattoman operaattorin toimintaan, kun sekä multa, mun mieheltä että usealta meidän tutulta onkin "vahingossa" jäänyt liittymä katkaisematta tms. ja veloitukset jatkuneet normaalisti perumisesta huolimatta :D Ei noita enää vahingoiksi usko, kun niin monelle sattuu täysin samaa näiden boksienkin kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totisesti toivon että mun tilaus on nyt taputeltu, ei se vararikko ole mutta ei huvikseenkaan viitsisi maksaa. Ja jos sen tai nyt minkä tahansa tilauksen on lopettanut niin pitäähän sen loppua!

      Poista
  3. Yllättävän ok sisältö. Filorga, Molton Brown ja tuo naamarätti kyllä parhaat tuotteet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD No tuo on semmonen make up ereaser, en vaan hetkessä muistanut. Rakastan naamarättejä, ei ole ollut koko vuoteen sellasta. Pitäisi siis varmaan ihan ostaa uusi!

      Poista
    2. Mä ajattelin että kyllähän tuota varmasti voi käyttää kasvojen pesun viimeistelyssä. Mulla on ehkä tältä merkiltä joku toisenlainenkin naamanpesu "rätti", kyllä se mulla vielä on mutta jäänyt muuhun tarkoitukseen. Se ehkä tuli joskus Goodieboxissa ja oli kyllä ihan hyvä :)

      Poista
  4. Tämähän vaikutti ihan hyvältä :) Ainoana tuo rajausväri varmaan jäisi iteltä käyttämättä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en usko että mulla on aamuisin aikaa säätää rajauksien kanssa :) siksi lähtee jollekulle muulle.

      Poista
  5. Split linerit on niin hyviä! Haluaisin joka värissä! Jos et ite tota käytä niin mää ostan sen sulta 😊

    VastaaPoista
  6. Ihan hyvä sisältö! Tuota We Are Paradoxia on nyt viime aikoina tuntunut tulevan jokaisesta boksista, mitä olen seuraillut (miullekin sitä tuli viime kuun Lookfantasticin kautta) tai sitten se on vain pistänyt silmään muita merkkejä enemmän :D Tulispa Molton Brownia myös LF:ssä, kuten ennen vanhaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla että se oli tuttu siun boxista tai sitten sitä on tulossa Glossyboxin joulukalenterissa, toivottavasti ei sama tuote kuitenkaan!

      Poista
  7. Yllättävän hyvä sisältö tässä boksissa.
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3