keskiviikko 19. elokuuta 2020

Expressie koristeluja ja swatcheja

Saatu ilmaistuote

Heipä hei ja tässä lupaamani jatko-osa Essie Expressie lakoista. Kuvia koristeluista ja swatcheja...innoissani olen lakkaillut uutukaisilla, kerrankin kun mulla on uusia lakkoja käyttää!! 


Mic Drop-It-Low
Ihana pullossa mutta heti kun lakkasin ekan kynnen, olin että oivoi, ei ollenkaan mun väri. Mutta lakkasin loppuun kun ajattelin että joku muu tästä varpilla tykkää. Nätti väri tämä, sitä ei käy kieltäminen, mutta lämpimään taittava kullanhohtoinen punertava luumu ei ole mun väri. Tämä on niin lämpimään vivahtava että ei vaan pue minua ja mulla oli koko ajan epämukava olla. Meinasin vielä koristella mutta en sitten jaksanut, ei vaan mun väri ollenkaan vaikka näyttää upealta :)



Precious Cargo-Go! 
Tämähän oli ihan mun värinen, kaikki armeijanvihreät ja camokuosit tänne heti! Rakastan maastokuvioisia vaatteita ja khakin värisiä kynsilakkoja. Tämän lakan esittelin jo Expressie swatcheissa mutta kuvien jälkeen tämä sai ylleen koristelut. Ja miten mieleiset nämä olikaan!! Ihanasti käy nuo pinkit kukat ja kullankimallus. Pidin näitä monta päivää :)


Seize The Minute
Kaunis hieman tummemmanpunainen creme. Hyvin yksinkertainen mutta kaunis väri. Kuvailisin tätä paprikan punaiseksi! Peitti kahdella helpolla kerroksella. Herkkä menemään kynsinauhoille ainakin mulla, pidän enemmän siitä perinteisestä Essien pullosta ja sudista, vakaampi käsitellä. 

Moyra stamping

Halusin koristella tämän lakan seuraavana päivänä. Valitsin leimoiksi Moyran laatan 102 - The Last Days Of Summer ja Moyran valkean lakan. No leimaukset meni jostain syystä ihan pyllylleen!! Olin sillee että tosi kiva, hirmu vaiva eikä näistä sitten voi ottaa kuvia blogiin.
Mutta katselin kynsiä hetken ja tajusin että pidin näistä leimoista! Ne näyttivät vähän siltä että olisivat tarkoituksella tehty osittain näkyvimmiksi. En osaa selittää mutta ymmärtänette mitä haen? Leimasin poimi kuvan jotenkin epätasaisesti kynnelle.
Mutta ajattelin ällyyttää teitä, josko luulisitte niitä tahallaan näin tehdyiksi ;)



Buns Up
Tämä on nätti! Just hyvä nudelakka, sopii tosi hyvin ihonväriini. Hiekkainen sävy, taittaa ehkä ihan aavistuksen vaaleanpunaiseen. Kaksi kerrosta, kynsien lähempi tarkastelu tuo esiin pieniä virheitä mutta kyllä kolmas kerros olisi kuitenkin ihan liikaa. On kaunis näinkin. Todella ihana sävvy, tykkään tästä todella paljon :) sopii lyhyille tai pitkille kynsille ja on avoin kaikenlaisille koristeluille pohjaksi.

Siinäpä aimo annos Expressietä! Joko olet hankkinut näitä, aiotko ja mikä olisi sinun värisi?

4 kommenttia:

  1. Siinä edellisessä postauksessa oleva tumma metallisävy olis kiva, odotan aleja =D

    VastaaPoista
  2. En ole ostanut näitä, mutta tosi kiva kuulla käyttökokemuksia! Ja ihana nähdä taas sun koristeluita <3

    VastaaPoista
  3. Nättejä lakkauksia. :)
    Mic Drop-It-Low -lakka on kuvassa nätti ja siitä tulee minulle mieleen OPI:n Embarca dare-ya -lakka. Kyseinen lakka on minun syyslakkani. ;) Tuo nude buns up näyttää myös ihanalta.

    Kesä meni OPI:n kesäkokoelmien lakoilla lakatessa. Liilan sävyt olivat erityisen suosittuja. ;) Elokuussa en jaksanut lainkaan lakkailla. Voisi käydä katsastamassa kauppojen lakkahyllyt.
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3