keskiviikko 8. elokuuta 2018

Kultaiset selfienaamiot by Masque Bar

Uusin villitys kangasnaamioissa ovat kultaiset ja hopeiset naamiot! Instagramissa törmää erilaisiin sheet mask selfieihin mutta nyt sen voi viedä astetta pidemmälle kauniissa kultaisessa naamiossa ;)

Masque Bar Gold Foil Mask

Sain maahantuojalta testiin Masque Barin uutuusnaamioista. Valitsin peel-off naamioita tuubissa ja paketissa sekä perinteisiä sheet maskeja eri metalliväreissä. Naamioilla on jokaisella omat tehtävänsä; ihon kirkastaminen, kosteuttaminen tai ravitseminen. Vaikuttavina aineina naamioissa on mm. aloe vera- ja anisuute, vadelma-, macadamiapähkinä- ja piparminttu-uute. 

Masque Bar gold mask

Oikeastaan mun Instafeedissä ei kultanaamioita ole tullut vastaan mutta onhan nämä ihan hauskoja ;) ajatelkaa miten tylsää ihonhoito oli ennen, sitä yhtä kuorintaa ja naamiota käytettiin siihen asti kunnes ne loppuivat ja joutui ostamaan uudet. Nykypäivänä on toista, minäkin saan ostaa uusia mikäli entisiä on kulutettu pois ;)

Masque Bar Silver peel-off mask

Minulla on kassillinen sheet maskia koska rakastan kokeilla kaikkea erilaista. Nämäkin kultamaskit olivat mielettömän kiinnostavia uutuuksia. Eniten pidin tuubissa olevasta versiosta, se on paljon edullisempi ja riittoisampi kuin yksittäispakattu peel-off maski. Yksittäispakatusta muuten riittää jopa kahteen kertaan kun varovasti annostelee. Kangasnaamio on aina kertakäyttöinen ja metallikuosissaan aivan ihastuttava. Ihonhoidon ei tosiaan tarvitse olle tylsää ja nämä kultanaamiot ovat sitä pientä arjen luksusta :)

Kaikki ihanat Mascue Bar naamiot löydät OletKaunis.fi -verkkokaupasta! Merkillä on myös kangasnaamioita miehille sekä niitä ihania eläinmaskeja, mm. Unicorn naamio...joutuu ehkä ostamaan sellaisen ;) Muista myös alekoodini the Balm tuotteisiin ( CHARMING -20% )

Joko sinä olet hullaantunut kultaisiin naamioihin?

Postauksen linkit mainoslinkkejä joiden kautta tilaamalla tuet blogin toimintaa. Kiitos :)

10 kommenttia:

  1. Tämä villitys on mulle ihan uusi juttu;) En ole huomannut, että tällaista on nyt menossa.
    Ei taida olla mun juttu, vaikka kulta ihan ajatuksena onkin houkutteleva. Sheet maskit ja peel off -maskit ei vaan puhuttele;)
    Kivaa päivää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa päivää Sari :) tässä onkin kesäloma jo puolessa välissä!

      Poista
  2. Mulla on jostain halpiskaupasta ostettuja kultanaamioita, olisko ehkä sencebeauty -merkkisiä :)

    VastaaPoista
  3. Mä oon hullaantunut kaikkiin naamioihin, myös kultaisiin :D

    VastaaPoista
  4. Mun pitäis hankkia savi naamio, Lorkku oli kuivunut purkkiinsa.
    Noi metalliset on kyllä hauskoja, vaikken peel-offeihin ole niin tykästynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään turve- ja mutanaamioista ihan eniten :)

      Poista
  5. Minulla on ihan tavallisia sheet maskeja, ai niin on yksi musta tuhkaversio sittenkin, sekä mustaa peel off -maskia Kicksistä. :D Minulle kelpaa nämä, kunhan hoitavat hommansa. ;)
    Hyvää lomaa sinulle. :)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, loma tuli vietettyä ja maanantaina töihin :)

      Poista

Kiitos kommentista <3