torstai 9. marraskuuta 2023

Natasha Denona I Need A Nude paletti

En oikeastaan muista miten kiinnostuin Natasha Denonan paleteista mutta sille tielle on jääty ;) Tänään siis esittelyssä uusin ostokseni eli I Need A Nude -luomiväripaletti.

Natasha Denonan paletit ovat superkalliita, tämä on 74 e Lookfantasticilla. Sanomattakin selvää että eipä näitä tule ostettua kuin kerran vuodessa, jos sitäkään ;) pitää olla kiinnostusta herättävä kokonaisuus ja TAKUULLA sellainen johon ei kyllästy. Siksi tälläinen nudepaletti on aina ajaton valinta, kuten myös se aiemmin hankkimani Glam

Onkohan mulla 5 Denonan palettia tällä hetkellä, kaksi isoa ja kolme pienempää. Yksi kasvopaletti on myös, muistaakseni ei kuitenkaan muita meikkejä. Tällä hinnalla odottaa tietysti saavansa superlaatua, jämäkän ja kauniin pakkauksen, ja sellainen tässäkin on. Tyylikäs ja elegantti...tuo paletin värit kauniisti esille.

15 sävyn luomiväripaletti sisältää kauniit mattaiset häivytyssävyt, metallinhohtoa, wet effect sparkleja ja kiiltävää lopputulosta antavaa laatua. Paletti on viileä eli jos etsit lämmintä kokonaisuutta niin tämä ei ole sun juttusi. Mukana on pari lämmintä sävyä mutta viileä setti tämä on, ja sehän sopii mulle ;)

Olen meikannut tällä nyt monta kertaa, useimmiten ihan tälläisiä kaunistavia nudemeikkejä. Kokeilin myös lämpimiä sävyjä mutta vähän vaatii silmää jos meinaa yhdistää niitä paletin viileisiin. Mutta ihan hyvin toimii ja nuo punertavat sävyt on ihan nättejä :)

Paletin laatu on sellainen josta kannattaa maksaa. Tai ainakaan mulle ei ole tullut sellaista fiilistä että vitsit kun oli kallis ja laatu kökkö...värit levittyvät kauniisti, shimmerit ja sparklet paremmin sormin. Shimmerit ovat laadukkaan tuntuisia eli ei sellaisia jotka muussantuvat raskailla luomilla tyyliin ABH, eikä sellaisia kuivakoita tyyliin essence/Catrice. Vaan sellaisia arvokkaita, laadullisesti hyviä. Keskisävy Muse on upea foilmainen sparklesävy ja oikean alakulman Mia sellainen keijukaishohde sävy. Mattasävyt levittyvät ja häivyttyvät silkkisen pehmeästi, ilman vaivaa häivytysrajoista. 

Jos tykkää Hudan isoista paleteista ja etenkin mattasävyistä, niin tykkää myös näistä paleteista. Laatu tuntuu samanlaiselta kun kysytään mihin Natashaa voi verrata. Oletteko samaa mieltä kuka omistaa molempia?

Mulle ei ole tullut pakkomiellettä saada kaikkia Natashan paletteja, herraisä ei kai mulla varakaan olisi, mutta tykkään paljon näistä kahdesta isosta mitä mulla on. Yritän muutenkin nykyään ostaa harkitummmin ja ajatuksella mitä oikeasti käytän. Värikkäitä paletteja mun ei enää kannata ostaa, paitsi Jeffreet kun ne keräilen vaikkakaan en ihan kaikkia. 

Miltäs tämä nudepaletti vaikuttaa? Tykkäisitkö vai löytyykö halvemmalla samanlainen? Mikä on sun suosikki nudepaletti?


26 kommenttia:

  1. Wau! Aina niin kauniit meikit :) Tuota palettia ihailen päivittäin. Millaisia nuo wet effect sävyt on? Tai siis ynmärrän kyllä mitä se tarkottaa, mutta noin muuten? Se hintahan noissa tosiaan on sellanen, että päätöksestä pitää olla varma nii en oo uskaltautunu vielä tilaamaan.. Mikä ND:N minipaleteista on sun lemppari? Lookfantasticilla oli tällä hetkellä suurin osa loppuunmyytyjä. Kattelin sitä Starletteakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Muse ja Mia on minusta niitä sparkle/keijukaispöly sävyjä, niitä olen sormin laittanut muiden päälle. Varmasti tubesta löytää videoita joissa selitetty paremmin ja swatchailtu paletti :) tykkään siitä mini Glam paletista eniten niistä pienistä, ja mitä katsoin LF:lta, Starlette näyttää kyllä kivalta <3

      Poista
  2. Mulla taitaa olla kaks ND palettia ja kasa Hudaa. Mun mielestä Hudalla saa näyttävämpää ja laatu vaihtelee enemmän, mutta ND on tasasen laadukasta ja sillä saa tyylikästä meikkiä tehtyä tämmöinen amatöörikin. Haluaisin kans tän ja Glam paletin. Niitä hiplasin Sephorassa, mutta vaan Hudan kotiuti , kun siitä sai 20% alen. Mulla on Zendo ja Retro paletti. Retrosta tykkäisit varmasti. Mutta nuo hinnat jarruttaa kaikkia hankkimasta. Onneks ihan uusin ND ei kiinnosta yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on muuten totta että näillä onnistuu amatöörikin :) oon katellut sitä Retroa mutta vähän ne punaiset tökkii, tuntuu että mulla on niitä niin paljon :D kade siitä Hudasta...

      Poista
  3. Mullakin siis on tuo I need a nude ja laatu on kyllä mahtavaa ja just hain postista sen suakin houkuttelevan Huda Beauty pretty grunge paletin ja voi ei miten ihana sekin on! Tilasin sen pretty grunge blush glossinkin,mutta sitä kokeilin vaan puuterin päälle,kun mulla meikit jo naamassa.Ihan jännä tuote ,ei kaduta.Tilasin Asosilta -20 prosentin alekoodilla noi Hudat. Mun mielestä Natasha Denonan I need a nude on helppo paletti käyttää ja voihan siihen yhdistää villimpiä sävyjä muista paleteista,jos haluaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi h*lvetti kun nyt kiusaatte kaikki sillä Hudalla :DD pitää hankkia heti kun on varaa...ai Hudaa saa Asosilta...ihan uusi tieto mulle! On se kyllä hankittava jossain vaiheessa ;) mun mielestä kans tämä Nude on ihanan helppo eikä sillä mene metsään...ja nudemeikki pukee aina :)

      Poista
  4. Aih, tässä on just sellaisia sävyjä, joita minäkin käyttäisin (tai osaisin käyttää...). Pitääpä katsoa, mikä on hinta täällä, Douglasillakin on nyt -25% ale kaikesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvä ale....käyttäisin sen johonkin ihanaan :)

      Poista
  5. Todella nätti paletti ja aivan ihanat värivalinnat meikissä! :)

    VastaaPoista
  6. Natashan meikit on aatelia! Mulla on yks iso paletti ja kuolaan paria muuta vielä itselle. Yhden ison myin kun sävyt oli sellaiset mitä ei itse tullut käytettyä. Oikeastaan jos pitäisi välitä yksi brändi minkä luomivärejä käyttää, niin k llä se olisi Natasha. Laadukasta ja pigmenttiä. Hudaan en itse Natashan vertaisia. Hudalla ei laatu ole yhtä hyvä ja vähän sellaista tusinatavaraa minusta. Natashan brändistä taas välittyy sellainen panostus ja laatu ihan heidän somesta, pakkauksista ja kaikesta. Brändi on hillitty mutta hyvä. Laadusta mielellään maksaakin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo jos noin asian muotoilet niin olen samaa mieltä, ND on laadukkaampi. Huda enempi sellainen innovatiivinen, innostava ja leikittelevä trendien kanssa. Siitä olen samaa mieltä että Hudan pienet paletit ei ole niin hyviä, mutta vertasinkin tekstissä isoihin paletteihin joita vain olen itse ostanut, ja monesti valinnut vuoden parhaisiin luomiväreihin koska ne vaan on <3 mutta vaan ne isot paletit :)

      Poista
  7. On kyllä tosi nätti paletti! Natasha Denonan luomivärit kiinnostaa mua kovasti ja tekisi mieli joku niistä hankkia, mutta koitan tällä hetkellä vältellä uusien meikkien hankkimista ja käytellä vanhoja pois... Mutta ehkä vielä joskus!
    Kauniilta näyttää myös silmissäsi nuo sävyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) kyllä sitä ehtii vielä hankkia jonkun kivan, mullakin vähän karsiminen menossa kun yritän järkevöittää kokoelmaani...

      Poista
  8. Olen lukenut blogiasi jo pitkään mutta kommentoin nyt ekaa kertaa. Ihanaa että kirjoitat vielä "vanhanaikaista" blogia! Tuo paletti on tosi kaunis ja jos ostaisin vielä luomivärejä, hankkisin sen, mutta tyydyn vain ihailemaan kaukaa. :) Tosi kauniita ja käyttökelpoisia meikkejä olet sillä luonut. Yritän pannuttaa omistamiani paletteja ja olen täysin no-buy -linjalla. Meikkityyli on lähes pelkästään nude ja käytän siihen Diorin miniviisikkoja, joita hamstrasin yhdessä vaiheessa ripsaripakkausten mukana, ja ainoa isompi paletti jota käytän on Hudan New Nude (jolla saan lähes pelkästään pinkin meikin). Siinä on hyvät matat ja shimmerin haen jostain yksittäisestä napista, kun ne paletin kimaltelevat sävyt luovat aikamoisen diskopalloefektin. :) / Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun kommentoit, kiitos siitä <3 Hyvältä pannutusprojektilta kuulostaa, Diorin miniviisikot on ihania. Mulla ei sitä New Nudea ole mutta kaunis paletti sekin on :) Kommentoihan aina välillä, kommentit ja palaute on se mikä pitää nämä vanhanaikaiset blogitkin vielä elossa :)

      Poista
  9. On kyllä aivan upea tää paletti<3 Ja laatukin varmasti täysin kohdillaan! ND on yksi niistä harvoista brändeistä, joiden luomiväripaletista olisin mahdollisesti itsekin valmis maksamaan tollasen summan :) Mulla on Hudalta vaan yksi isompi paletti, The New Nude, eikä se mielestäni ollut hintansa arvoinen, mutta toisaalta tekisi mieli joskus kokeilla jotain uudempaa palettia Hudaltakin! ND:ltä omistan vaan niitä pikkupaletteja ja tällainen isompikin houkuttelisi :D Tän paletin sävyt sopii sulle ihan täydellisesti ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tässä on kyllä minulle tosi hyvät sävyt <3 mulla ei sitä New Nudea ole mutta niissä muissa isoissa Hudan paleteissa mitä mulla on, laatu on ihan perfect ja niillä väreillä on tosi hauska leikitellä keskenään. Myös nämä kaksi omistamaani Natashaa ovat huippulaatuisia, en tiedä ovatko kaikki isot, mutta näistä kahdesta tykkään ja ne kaikki pienetkin on olleet tosi jees <3 onhan tässä värejä pitkäksi aikaa jos tuota hintaa miettii.

      Poista
  10. Todella kaunis paletti :) Pitää ehkä koittaa hankkia tuollainen Natasha Denonan paletti vielä jonain päivänä! Nyt mulla on vain pari tiettyä luomivärijuttua käytössä, lähinnä UD:n paletteja. Mutta mielestäni tietyt tuotteet pitäisi käydä läpi säännöllisesti hygieniasyistäkin.. Pitäisi pitkästä aikaa käydä huulituotteet ainakin läpi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäis kans katella vähän nuo huulijutut, tosin mulla ei niitä ole avattuna kuin kymmenkunta. Mutta jemmoissa riittää :D Mulla on paletteja, liikaakin ja pitäisi taas karsia, mutta jostain syystä ne on aina ollut mulle heikkous ja se tärkein asia meikissä. Luomivärien pitää aina olla hyvin <3

      Poista
  11. Ihanat meikit ja ihana paletti! On mulla himotuslistalla, mutta menin nyt tilaamaan sen Hudan pretty grunge paletin, jota pähkäilin vaihtoehtona tuolle I need a nude paletille. Natasha Denonan isompia paletteja minulla on jo viisi ja pari pikkuviisikkoa. Vähän on lähtenyt lapasesta, kun olin monta kuukautta kokonaan meikkien ostolakossa, mutta sitten keksin, että luomiväripaletteja voin kuitenkin ostaa noin niin kuin keräilyharrastuksen vuoksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mun pitää kans saada se Huda <3 tottakai niitä voi ostaa keräilymielessä ja ihana on meikata kivoilla paleteilla...mulle se on aina sellainen päivän rentoutumishetki :)

      Poista
    2. Eilen tuli postissa Hudan Pretty Grunge ja voi että kun se oli kyllä nätti ja näytti siltä, että siinä on tosi paljon käyttöön tulevia helppoja sävyjä.

      Poista
    3. Minun on kyllä pakko saada se, näyttää niin ihanalta!!

      Poista
  12. Tosi kauniit meikit. Onko sinulla muita nudepaletteja jäljellä?
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3