tiistai 21. marraskuuta 2023

Glossybox Marraskuu 2023

Glossybox saapui jo viime viikolla mutta tämä pimeys...kuvat ehdin ottaa yhtenä päivänä valoisan aikaan mutta viikonloppuna oli vasta aikaa kirjoittaa postaus. 

Tavallaan boxi oli sievä ja sisältö yhtenäinen, mutta tässä kuussa se ei ollut niin yllättävä minulle. Ei huono sisältö, varmasti ilahduttaa monia mutta monta, monta vuotta erilaisia kauneusboxeja tilanneena niitä samoja tuotteita tulee usein vastaan. 

Viidestä tuotteesta jopa kolme oli ennestään tuttuja, tosin minua ilahduttaa boxissa hyvinkin usein tuleva Rituals. Ja tietysti meikkivoittoinen sisältö on aina jees vaikkakin Glossyboxin meikit on usein ei-minua-kiinnostavia merkkejä. Tai jotenkin sellaisia halpiksia joiden hinnat on vedetty hatusta, sori vaan. Aika moni merkki saa helposti kauneusboxi -maineen eikä se ehkä ole kiva juttu. Ciatésta on tullut vähän sellainen, samaten Lottie Londonista.

Mudmasky Illuminating Blush Drops / arvo 32 e
Yksi mikä raivostuttaa Glossyssa on jatkuvat nestemäiset tai voidemaiset poskipunat. En ole kertaakaan saanut puuterista? Tämän arvokin tuntuu aika korkealta. En oikein välitä Mudmaskyn tuotteista joten tämä oli itselle huti ja lähtee kiertopalkinnoksi.

Rituals The Ritual Of Sakura Milk Body Scrub / arvo 10 e
Helmimäisen koostumuksen omaava vartalokuorinta. Riisimaidon ja kirsikankukan tuoksu. Tykkään Ritualsista joten kelpaahan tämä, muutenkin on boxin paras tuote. Kaunis pakkaus! 

Lottie London Ready Set! Go Setting Powder / arvo 7,95 e
Vaihtoehtoisena tuotteena sain LL irtopuuterin jonka sain viime jouluna Glossyn kalenterista. Sinällään joo ok tuote mutta yllätysmomentti jäi puuttumaan. Vaihtoehtoisina tuotteina mm. Filorgaa tai BC Bonacurea, olisi kelvannut. Tämä menee jemmaan eli käytän varmaan joskus pois. 

Narciso Rodriguez All Of Me edt / arvo 11 e
Kukkaistuoksu jossa ruusua, kurjenpolvea ja myskiä. Ihan hyvä tuoksu kyllä mutta ennestään tuttu, melko varma olen että olisin saanut tämän aiemminkin. Käytän kyllä pois...tämäkin oli vaihtoehtoinen tuote. 

Ciaté Lip Liner / arvo 32 e
Pehmeän samettinen ja peittävän mattapinnan antava huultenrajauskynä. Tämän saman Coco sävyn ( malvainen nude ) olen saanut Boxycharmissa joten toiselle ei ole tarvetta. Tälläinen on mulla nyt käytössä eikä pehmeän koostumuksen takia ole lemppari, leviää mulla huultenrajoissa enkä vaan jotenkin tykkää. Mutta ehkä joku muu tykkää, menee eteenpäin lähtevien joukkoon. 

Mitä mieltä boxista? Onko moni merkki leimaantunut liikaa kauneusboxi -merkiksi? Ja onko se hyvä vai huono asia?

20 kommenttia:

  1. Olipa harmittava boxi🥲. Haluaisin kans tilata jotain boxia, mutta kun oon niin kranttu, niin tuntuu rahan hukkaamisesta. Oon itse viimein oppinut voidemaisten tuotteiden käytön, mutta mulla onkin vanhempi ja kuivempi iho kuin sulla. Ja usein käytän molempia voidemaisia ja puuterimaisia meikissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä tykännyt pääosin Glossyboxista mutta kaikki boxit ei vaan osu nappiin. Jos tällä hinta nousisi paljon niin sitten varmaan lopettaisin tilaamisen...

      Poista
  2. Boksissa omaan silmään pari kivaa tuotetta, mutta harmi jos ei sinua niin miellyttänyt. Mä en myöskään "siedä" nestemäisiä poskipunia. Käytän tosi vähän myöskään mitään concealereita tai silmänalusvoiteita koska en halua meikkikerroksesta niin paksua.. toki tuolla varmaan saisi ihan heleät posket. Puuteri kelpaa mulle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä varmasti on kiva tuote jos tykkää käyttää, itse en vaan välitä :)

      Poista
  3. Samainen Lottie London tuli LF:n boksista heinäkuussa, samoin samainen Ciatén rajauskynä huhtikuun boksista :D

    Itseäni olisi ilahduttanut vain Rituals tästä boksista :S Mudmaskyn tuotteista en ilahdu kyllä itsekään.

    VastaaPoista
  4. Kauniin näköinen tuo Ritualsin tuubi, sellainen jopa jouluinen.

    Narciso Rodriguezin tuoksut - tai ainakin kaikki ne, joita olen tuoksutellut - ovat herkullisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksu ei ole paha ja kaunis olis antaa joululahjaks tuo Rituals :)

      Poista
  5. Kyllä käy niin, että jos joku merkki on liian usein kauneusbokseissa, niin alkaa ärsyttää ja jotenkin sen imago huonontua (kuten Ciate ja on Mudmaskyakin kertynyt bokseista ja kalentereista). Mutta riippuu kyllä merkistä. En osaa esim. kuvitella, että Rituals alkaisi harmittaa minua:) Mutta olisihan se boksien idea, että saisi kokeilla aina jotain uutta ja pahinta tietenkin on, jos tulee ihan konkreettisesti sama tuote useampaan kertaan. Ja oma lukunsa on ollut ne merkit, jotka yhdistää vähän pelkästään bokseihin, niin niiden saaminen alkoi erityisesti ärsyttää (Manna Kadar, Avant, Figs&rouge...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Manna Kadar on kyllä niin ärsytys, samaten Figs & Rouge jonka tuotteet oli sopimattomia itselle, Avant on hinnaltaan korkea tasoon nähden...mutta Ritualsille ei anneta kauneusboxi-leimaa kyllä :D

      Poista
  6. Rituals ja Ciaté olisivat ilahduttaneet mua, mä tykkään jotenkin tosi paljon Ciatén tuotteista, vaikka niitä bokseista ehkä vähän turhankin kovaan tahtiin on tullut :D Tuotteet on kuitenkin lähes aina olleet tosi hyviä! Lottie Londonin tuotteet ei oo koskaan kiinnostaneet mua, mun silmissä toi on jotenkin liian lapsenomainen merkki, vaikka tuotteissa ei välttämättä mitään siihen viittaavaa itsessään olekaan. Nää on vaan näitä mielikuvia. Ja Bette Box meni ja pilasi aikoinaan Manna Kadarin mun (ja varmasti hyvin monen muun silmissä). Mä olin saanut niitä huulimeikkejä tosi paljon ennen Betteä, kun tilasin Lip Monthlya ja ne oli ihan oikeesti hyviä! Sitten Bette alkoi tunkea niitä kaikkia ihme tuotteita brändiltä bokseihin ja makuhan siinä meni sitten tosi nopeesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin Lottie London on ehkä vähän lapsenomainen merkki mutta sillä on hyviä tuotteita :) tämäkin puuteri on hyvä mutta välttämättä en toista kertaa haluaisi samaa, mutta minkäs sille voi kun tässä ei saa mitään valita. Manna Kadar...ääh, onneks tässä boxissa ei sitä tule ;)

      Poista
  7. En viitsinyt googlata kuinka paljon boxi maksaa, mutta oletko koskaan laskenut, että paljonko tuotteiden normaalihintaa paremmalla hinnalla nuo saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 17,99 e muistaakseni on mun hinta ja kyllähän ne edullisemmin saa, mutta minua ärsyttää turhat tuotteet kun niitä on niin hankala saada eteenpäin :) kun niitä sitten kertyy äkkiä ja säilytystila on mulla tosi rajallinen. Ehkä joskus järjestän teille taas arvonnan...

      Poista
    2. Harmi, etteivät ole keksineet sellaista boxia, mihin voisi vaikka kuukausitta valita mieleiset tuoteet. Turhat tuotteet kurjia!

      Poista
    3. Tai vaikka sais valita 1-2 tuotetta, jännä kun sellaista ei ole suomessa vielä keksitty :)

      Poista
  8. Minäkin tilasin taas pitkästä aikaa Glossyboxin. Sain muuten samat tuotteet kuin sinä paitsi että hajuveden tilalla oli Ciatén Everyday Vacay -luomiväri/kasvopaletti ja kuudentena tuotteena Schwarzkopfin Colour Freeze Treatment -hiusnaamio. Minusta oli tosi kiva boksi, vaikka hiusnaamio menee ehkä eteenpäin ja mahdollisesti nestemäinen poskipuna riippuen siitä osoittautuuko se liian kimaltavaksi mun makuun. Ciatén trooppinen lomapaletti oli sinällään vähän erikoinen valinta tähän vuodenaikaan, mutta laatikon parhaimmistioa kuitenkin. :) Ehkä sain uutena tilaajana jonkun ekstrahyvän laatikon. Ei voi valittaa, kun maksan n. 9,5 e / boksi. Tuo sun saama hajuvesi vaikuttaa kyllä tosi kivalta myös, sekin olisi kelvannut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ehkä on ollut joku uuden tilaajan extra, kivan näköinen paletti kyllä ja hyvältä boxilta kuulostaa muutenkin, hyvä että tykkäät :) pääosin olen itse Glossyboxista tykännyt, ainahan niitä tulee tuotteita joista ei tykkään mutta se on varmasti luonnollista. Monesti tulee myös samoja, ei sille mitään voi :)

      Poista
  9. Ihan ok boksi mielestäni, mutta ei Glossyboxin parhaimmistoa. Rituals oli munkin mielestä kivoin tuote. Monet merkit ovat tosiaan leimaantuneet kauneusboksimerkeiksi. Esimerkiksi Lottie London ja Ciaté vielä sitäkin enemmän. Lottie Londonista mulla on mielikuva, että tuotteet on hyviä, mutta silti merkki ei yhtään innosta. En tiedä onko seurausta siitä, että tuotteita pyörii bokseissa vaiko sitten ylipäänsä tuotteiden ulkonäöstä yms. Ehkä molemmista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lottie Londonin ulkoasu on ehkä vähän nuorille suunnattu...se tekee mulla vähän epäkiinnostavan. Ja se että aina on sitten se sama tuote mikä tulee boxissa/joulukalenterissa, vois vähän vaihdella vaikka...

      Poista

Kiitos kommentista <3