perjantai 3. marraskuuta 2023

Päivän meikki - Urban Decay Gwen Stefani

Minulta toivottiin esittelyyn Gwen Stefania, joka on siis vanhempia palettejani joita nostan välillä esille postaussarjassani. Kiitos hyvästä toiveesta, niitä saa antaa enemmänkin. Minkä esittelisin seuraavaksi?

Tämän kanssa oli jotain hässäkkää kun nämä tuli Sokokselle myyntiin. Onneksi nykyään meikkejä saa tilattua helpommin ja monista eri paikoista niin niistä ei tarvii tapella :D mulla on muistikuva että tilasin tämän Sokoksen verkkokaupasta, mutta oli joku poskipunapalettikin mitä ei saanut vaikka sitä muka oli? Kertokaa jos teillä on parempia muistikuvia :)

Tyylikäs ja Gwenin näköinen ulkoasu. Kattaus hyviä nudesävyjä, pari väripilkkuja hyvät häivytys- ja tummennussävyt. Laatu värien kesken on vähän vaihteleva, osaa shimmereistä saa kerrostaa mutta mattavärit on huikeita. Paletti josta olen kyllä aina tykännyt ja käytän tätä edelleen vaikka huimaa kulutusta tässä ei ole. Värit pysyvät hyvin luomilla ja kiva kun ne on nimetty Gwenin mukaan. 

Pätevä arkisiin meikkeihin ehkä enimmäkseen, mutta tummien värien myötä tällä tekee näyttävämpiä meikkejäkin. Nudevärit on aina mulle mieluisia mutta keskiruskeat ja tummat mattasävyt tekevät tästä hyvän käyttöpaletin.

Voi kun tämä talvi alkaa tehdä meikkikuvien ottamisesta haasteellisempaa :) en pidä vaihtelevasta valaistuksesta. Mutta näillä mennään. Kultainen on yksi turvaväreistäni meikissä ja tykkään aina jos paletissa on kultaa. Tässä sitä riittää vaaleasta lämpimään. 

Vieläkö joltain löytyy tämä jopa keräilyharvinaisuus? Tykkään paljon UD:n paleteista ja onhan tämä yksi kivoimmista, vaikkakaan nyt ei ihan mikään lemppari enää ;) luonnollista että sitä tykkää joistain uusimmista enemmän...


20 kommenttia:

  1. Tykkäsin kans tästä paletista aikoinaan. Tais olla mun toinen panthatpalette ja sain 6 sävyä kokonaan käytettyä loppuun. Tää tais olla mun eka vähän laadukkaampi iso paletti. Siitä se luomiväri innostus lähti🥰

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja siitä se on edennyt kyllä tosi ihaniin paletteihin <3 hyvä saavutus saada tästä 6 sävyä loppuun!

      Poista
  2. Onpas ihana paletti ja meikit :) Mikä on sun eniten käytetty UD:n paletti? Voi ku sais joskus edes pannun näkyviin jostain, mutta kyllä se tosi työlästä on. Onko sinulla muuten Too Faced sweet peach palettia? Jos on nii mitä tykkäät siitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kyllä se on Naked 2, siitä on nyt 2 sävyä pannutettu :) väreiltään muutenkin mulle sopivin. Kyllä mulla on Sweet Peach, pitäisköhän mun siitä sitten tehdä tämä seuraava uusintapostaus? Kiitos ideasta! Yleisesti sanon siitä että se tuoksuu kivalta, on hyvänlaatuinen ja jos värit sopivat sinulle, se on hyvä paletti. Mulle se ei ole väritykseltään ideaalein ja siksi jäänyt vähän sivuun :)

      Poista
    2. Arvelinkin, että onkohan se naked 2,kun kaikki postaukset aina luen. Oispa ihana jos tekisit postauksen siitä Sweet peach paletista kunhan ehdit. Ja mua myös aina kiinnostaa mitä sävyjä yhdistelet, kun minä en oo siinä hyvä. Sitä palettia oon miettiny ja sitte sitä I need a nude. Vaikka onki kallis nii en oikeen tiiä kumpaa tulis käytettyä enemmän. 2 sävyä pannutettuna on hyvä tulos :) Mulla on vielä se ihan ensimmäinenki naked. Se on ollu sellanen "turvapaletti", että jos ei osaa päättää millä meikkaa, nii sitä käytän vieläkin vaan. Vaikka taitaa olla vanhin paletti 🙀

      Poista
    3. Teen siitä postauksen :) jos olet lämmin sävyiltään niin sitten Sweet Peach. Jos kylmä niin I Need A Nude :) siinä on pari vaaleanpunaista ja ne on lämpimiä.

      Poista
  3. Ja saa mielellään suositella muitakin paletteja. Onko tuossa Natashan paletissa aika monta vaaleanpunertavaa sävyä. Niitä en niin paljon tykkää käyttää. En kyllä tarvis palettia. On vaan taas pakkomielle joku tilata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Natashalla on onneksi niitä pienempiäkin paletteja jos ei sitä isoa raaski, tai epäröi tulisko käytettyä :)

      Poista
    2. Jes mahtavaa. Kiitos, innolla odottelen postausta :) Esim. Macin myyjä on valinnu kerran meikkipuuterin ja sen sävy oli NW 20 joka omasta mielestäni oli talvella liian tumma. Toinen Macin myyjä taas sanoi, että oon neutraali. Omasta mielestä kuitenki enemmän sinne viileään taittaa. Ne Natashan minipaletitkin on nättejä, mutta valinnanvaikeus siinäki iskee 😀

      Poista
    3. Varmaan tiesitkin mutta NW on not warm? Muistelen että itselle sopii NW15...voisko sen meikkipuuterin sitten käyttää syksyllä/keväällä? Itsekin olen viileä/neutraali :)

      Poista
    4. Joo tiiän. Tilasin sitte myöhemmin sävyn NW 15. Ja se oli sopiva. Kesällä oon sitte käyttäny sitä tummempaa. Eli tuosta voi siis päätellä, että viileät sävyt sopii paremmin? Uusia luomiväripaletteja tulee kyllä aika tiuhaan tahtiin. Nii aina kiinnostaa joku tilata :) Huda Beautyn palettejakaan en oo kokeillu. Ja Sephoralta ois tosi kiva tilata joskus.

      Poista
    5. Eikös se ole että N=Neutral eli esim. Neutral Warm tai Neutral Cool. :)

      Poista
    6. Eikä! Olen aina luullut että se meinaa neutral-warm, eli olis joku välimuoto. Argh, oppia ikä kaikki. -HH

      Poista
    7. Voi se olla niinkin, en minä satavarma ole mutta jostain jäänyt päähän että nw=not warm ja nc=not cool. Miksei se olisi neutral? Voisi hyvin ollakin :)

      Poista
  4. Tää on kyllä edelleen hyvä paletti! Mulle myös kävi niin, etten saanut sitä poskipunapalettia Sokoksen verkkokaupasta, kun niillä oli joku ongelma varastosaldojen kanssa tms. Mun kaveri toi mulle sen sitten Jenkeistä lopulta :D Molemmat paletit on edelleen mulla käytössä satunnaisesti ja tykkään kyllä. Molemmat on riittävän monipuolisia arkeen ja kasvopaletti mulla on usein reissussa mukana. Pitäisi varmaa tästä luomiväripaletista pannuttaa pari lempparisävyä mm. paras häivytyssävy Anaheim ennen kun menee oikeasti jo huonoksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on siitä Backtalkissa ainoat mun UD poskipunat ja highlighterit, ja ne on kyllä tosi hyviä. Harmi kun ei tullut tästä sitä poskipunapalettia hankittua, varmasti olis ollut kyllä hyvä :)

      Poista
  5. Ei löydy, mut muistan kun tää tuli. 😅 Kauniita meikkejä. Ylempi on sellainen, et vois löytyä omilta luomiltakin. 😍

    VastaaPoista
  6. Kiitos esittelystä. En muistanut, että tämä oli noin kätevä paletti. Onko tuolla ikää jo 10 vuotta? :D
    Macin meikkivoiteessa on muistaakseni sävyissä not cool ja not warm, koska minulla on ollut meikkivoide nc 15 ja olen lämminsävyinen.
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :) mulla on aina nw kun olen kylmäsävyinen :)

      Poista

Kiitos kommentista <3