tiistai 12. syyskuuta 2023

Syys-lokakuun käyttismeikit

Apua, siis tosiaanko syys- ja LOKAKUUN käyttismeikit...kyllä aika juoksee nopeasti ja kesä todellakin on ohi. Halusin vaihtaa jo meikkilaatikon tuotteet koska käytin entisiä niin paljon ja ne tympivät ihan tosissaan. Olen käynyt meikkikokoelmaani ajatuksella läpi ja käyttäen väriteoriaa. Kun ne lämpimät värisävyt ei ole niin minua ja huomaan etten niihin mielellään tartukaan. Ehkä puhun tästä asiasta enempi omassa postauksessaan. Nyt siis kahden kuukauden käyttismeikit aka meikkilaatikko jonka tuotteita käytän päivttäin.

-------------

Meikkipohjan tuotteet. Silloin kun olen yöjalassa, käytän pohjustajana Smashboxin Control Mattifying Primeria. Se antaa silikonisen mattapinnan ja sisältää mm.salisyylihappoa. Meikkipohja sais siis pysyä pidempään mattana. Arkena mulla on Monuskin Illuminating Primer, ihan ok mutta heleyttävänä ei suosikki. Silmien alla aina MUA Under Eye Primer, Boho oranssi neutraloija ja Bobbi Brown peiteaine joka saattaa vaihtua jos koen kesäsävynä liian tummaksi.

Catrice HD Liquid Coverage meikkivoide on ollut kyllä huippu kesällä, olen pitänyt sitä luottotuotteena juurikin yömenoissa. IT Cosmetics CC on myös hyvä mutta se jättää hiukan rasvaisemman pinnan, joka toki menee mataksi puuteroinnilla mutta ihan varma en vielä ole mitä tästä pidän. Puuterina Laura Mercier Under Eye silmien alla, Teeez arkena kun ei muuten oikein suosikki ja IT Cosmetics irtopuuteri sitten taas kun meikin pitää pysyä pitkään mattana. Rimmelin kivipuuteri menee varmaankin laukkuun korjailupuuteriksi kun jämät enää tuossa. Arkena käytän kiinnityssuihkeena tuota Anastasia Beverly Hillsin Dewya joka on ihana, ja sitten kun haluan pysyvyyttä niin Pixi Makeup Fixing Mist.

Vitsin aurinko kun tuli pilaamaan kuvia. Bronzerina Boho mosaiikkibronzer Healthy Glow, contourina Make Up Storen duon sävy. Tuo duon sävy ( Masai? ) on muuten hyvä mutta jos tuota highlightia käyttää, se pölistää contourin päälle selkeän isoja hippuja ja se ei ole kiva juttu. Poskipuna Clarins Sweet Rose ja MAC Fleur Power. Korostuksissa Sleek Solstice paletti, Fenty Beauty How Many Carats? sekä MAC Star Wonder.

Silmämeikit. MAC Paint Pot Layin` Low ja Wet`n`Wild Eyeshadow Primer tuplapohjustuksessa. Rajauskyniä Lorac Charcoal, essencet Deep Sea Baby ja Lucky Lead. Boho kulmakynä kulmille jotka muuten alkaa kaivata pigmentoinnin vahvistamista. Siitä oli yli vuosi kun on vahvistettu ja kyllä ne vaan haalenee, nyt ne on harmaammat. Tietysti sointuvat hyvin mun tukkaan mutta vaativat jo enemmän meikkiä. 

Morphe Make It Big on ollut todella hyvä nestemäinen liner. Ripsareina IsaDora Active All Day Wear joka ei leviä ja Artdecon Volume Supreme joka tekee todella siistit ja kauniit ripset.

Ja sitten lempiosuus eli luomivärit :) Jeffreeltä mukaan Weirdo ja Orgy. Violet Vossilta Sunkissed ja Urban Decaylta Vice 3 sekä Gwen Stefani paletti.

Luomiväripaletteja mukana on yllinkyllin koska kävin kaikkia vähän läpi, ja karsin muutamia jotka ei ehkä mun juttu sitten olekaan. Näitä käytän nyt myös eli Too Faced Sweet Peach ja Anastasia Beverly Hills Prism. Huda Beauty Amethyst Obsessions ja UD Naked 2, Honey ja Cherry.

Huuliin olen ottanut mukaan uusia juttuja. Jeffreen Celebrity Skin ja Nudist Colony, MAC Creme D` Nude ja NYX Latte Foam. MAC kiillot C-Thru ja Nymphette. Buxomin Starr on niin ihana arkena että sitä käytin parissa viikossa 1/3 putkilosta vajaaksi :D

Kyllä piristää ottaa uusia meikkejä käyttöön :) tämä meikkilaatikko idea on kyllä ollut tosi hyvä kun tulee kierrätettyä meikkejä ja käytettyä niitä hyvin.

Joko sinä olet vaihtanut meikkisävyt syksyisempiin?


12 kommenttia:

  1. Näitä meikkilaatikoita on aina kiva ihmetellä. Itse kaivoin Hudan paletteja nyt käyttöön. Lämpimät sävyt kiinnostaa syksyllä. Yleensä on viileiden ystävä. Ostinpa yhden syyspaletin Cocopandan outlet osastolta..pitäiski se tilaus tunnustaa instaan🤪

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, sitä odotellessa ;) minua kiehtovat nyt viileät sävyt vaikkakin jotain lämmintä tässä on mukana :)

      Poista
  2. Ooo mitä tuotteita! Ja ai vitsit mitkä nostalgiafiilikset tuli, kun ensin näin ton Sleekin Solsticen ja sen perään UD:n Gwen Stefan paletin :D Solstice oli jossain kohtaa ehdottomasti mun suosikkihighlighterpaletti, yhden sävyn taisin käyttää melkein kokonaan loppuun ja toisestakin oli reilu pannu esillä, kun sen karsin pois. Sitä on ikävä<3 Gwen Stefanista luopuminen vähän harmittaa, se olisi nimittäin tällä hetkellä omaan makuuni ihan täydellinen.

    Näillä tuotteilla kelpaa meikkailla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kelpaa <3 Sleekin paletti on tosi hyvä ja käytän päivittäin. Stefani myöskin, paljon hyviä värejä ja mahdollisuuksia meikkeihin :)

      Poista
  3. Mä olin ihan unohtanut ton Clarinsin poskipunan, se on meinaten ihana. 😍

    En oo vaihtanut syksyisempiin, kun oon kesälomalla. 😅 Ehkä lokakuussa kun palaan töihin, vois jotain tummempaa silmiin iskeä. 😄

    VastaaPoista
  4. Kiva valikoima meikkejä :) Tuota Anastasian kiinnityssuihketta olisi kiva kokeilla, kun se on noin kaunis ja houkutteleva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kaunis ja houkutteleva mutta ei kiinnitä meikkiä ainakaan mulla, vaan tekee rasvanaaman. En ostaisi toiste mutta ehkä se on enemmän kuivan ihon tuote :)

      Poista
  5. Mulla on tietty käytössä kaikki halloween paletit ja pumpkin sävyiset huulipunat! Syksy on meikkisävyissä niin parasta aikaa. Ja kynsilakoissa kanssa. Haluaisin värianalyysiin jotta voisin varmistaa olevani lämmin syksy 🍁
    T: milipili

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä varmasti olet koska ne sävyt pukee sinua niin hyvin! Mullehan ne ei taas sovi, itse olen kylmä talvi....

      Poista
  6. Tosi kivat käyttismeikit sinulla syksylle.
    Itse jumitan samoissa lämpimissä ja helpoissa väreissä. Haaveilen kyllä poskipunalla leikkimisestä, jos vaan uskaltaisin.
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun olen käyttänyt noita lämpimiä sävyjä niin valitettavasti huomannut että ei ne oikein sovi mulle....minä olen ehkä vähän innostunut enemmän poskipunista, nykyään kun niitä levitetään vähän korkeammalle. Mutta hirmu rohkeita sävyjä en uskalla käyttää...

      Poista

Kiitos kommentista <3