torstai 21. syyskuuta 2023

ABC: S niinkuin Star Struck A Chard

Jatketaanhan S -kirjaimella. 

Essie Star Struck A Chard ei ole mikään lempparilakka mutta käyttäähän tätä ;) nyt kun olen tätä väriteoriaa enempi pohdiskellut niin onhan tämäkin liian lämpöisä väri mulle. Punapohjaiset luumut on kynsissä vähän vaikeita, etenkin kun tämä kimaltaa vähän kultaa...mutta nätti väri silti. Lakka itsessään vähän paksunpuoleista mutta peittääpähän helposti ;) 

Pidin tätä kyllä yksinään päivän-pari, en vaan kerennyt ottaa kuvia...päätin tehdä leimat tähän päälle jotta lopputulos olisi kivempi ja niinhän se oli ;) tuplaleimat kultaisella ja valkealla, leimakuvio Creative laatasta 31. Ei lempparikynnet mutta kai niitä katseli ;)

Mitä tykkäät?


10 kommenttia:

  1. Kiva kun postailet näitä kynsijuttuja, kynsipostausten takia blogiisi ensi kerran päädyin yli 10v sitten kun itse hurahdin kynsilakkoihin :D

    VastaaPoista
  2. Lakka näyttää tutulle, oiskohan mulla sitä... ihana lakkaus !
    T:milipili (kommentit menee perille kun en kirjaudu g oogleen)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mulla on muuten ollut tuota samaa puhelimella että kommentit häviää...en siksi enää puhelimella lue blogeja :)

      Poista
  3. Ompa upeat! On yksiä mun lemppariväriyhdistelmiä :)

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä toi sävy sopii ihan täydellisesti syksyyn! Olisi varmaan mulle just sopiva, kun oon nyt niin tykästynyt lämpimiin sävyihin meikeissäkin :) Jotenkin tuntuu, että itellä se hiusten värin muutos viileästä blondista omaan tummaan teki sen, että koen lämpimät sävyt aiempaa enemmän omaksi jutuksi. Ne viileän sävyiset hiukset kun tuntui jotenkin olevan monesti vähän ristiriidassa lämpimien sävyisten meikkien ym. kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se tosiaan ihana syyslakka, en jotenkin edes ajatellut :) minä olen värianalyysin mukaan talvi niin koen että se viileä blondi näyttää superhyvältä mulla. Ja etenkin kesällä kun iho on ruskettunut, tykkään pitää kontrastia yllä tosi viileän tukan kanssa. Koruissa käytän kyllä paljon kultaa. Mutta lämpimät sävyt iholla tai huulissa näyttää mulle hirveiltä, silmissä nyt joskus menee. Mutta kaikki murretut ja syksyiset sävyt niin ei....tuntuu että vasta nyt olen jotenkin tajunnut tätä värianalyysiä ja alkanut hyödyntää sitä. Se mun oma tukka on todella tumma, en oikein osaa sanoa onko kylmä vai lämmin mutta ei se ainakaan sovi mulle yhtään. Voisin pitää jotain kylmän mustaa tukkaa mutta en tätä omaa väriä. En ole ikinä tykännyt ruskeasta tukasta itsellä, anteeksi siis en morkkaa jos joku tykkää, mutta olen aina kokenut että värinä se ei minulle sovi koska muutenkin tyyliltäni haluan olla "erilainen" :)

      Poista
  5. Minun mielestäni kiva lakka. Lakkasin sillä viimeksi. :D
    t. TQ

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3