maanantai 18. syyskuuta 2023

Glossybox Syyskuu 2023

Syyskuun Glossybox saapui ihan right on time ja pääsin sitä availemaan. Tässä kuussa sisältö oli kyllä todella mieluinen ja paljon parempi kuin viime kuussa, jota en jotenkin muistakaan kun se ei mieleenpainuva ollut.

Mukana oli tosi monta kiinnostavaa tuotetta ja jokunen tuttukin :) 3 täysikokoista ja kaksi matkakokoa. Pakko sanoa että onneksi sain tämän sisällön, Batiste ja Lumene oli vaihtoehtoisia tuotteita, jomman kumman tilalla olisi voinut olla Kueshi Body Milk. Parempi näin. Hyvä kun tulee käyttistavaraa kun yksiöön en halua mitään turhanpäiväistä rojua kaappeihin.

-----------------------------

Youth Lab Brightening Boom Mask / arvo 6,75 e
Kangasnaamioita otan aina mielelläni vastaan, tämä lupaa tasaisen sävyistä ihoa, luonnollista hehkua ja vähentää esim aknearpien näkyvyyttä. Testaillaan...

Lumene Nordic-C Glow Boost Essence / arvo 14 e
Lumenen tiiviste onkin tuttu tuote, se lupaa iholle lisähehkua ja intensiivistä kosteutta. Seerumi sisältää antioksidanttirikasta villilakkaa, hyaluronihappoa, polyglutamiinihappoa ja C-vitamiinia. Joskus olen tätä käyttänyt enkä pahakseni pistä kokeilla vuosien jälkeen uudestaankin :) 

Makeup Revolution Super Highlighter / arvo 3,29 e
Harmi että tästä tuli näinkin tumma sävy Rose, muutoin olisin ottanut käyttöön. Selkeästi vähän jotain ylijäämää joka dumbattu boxiin...joku vaaleampi, neutraalimpi sävy olisi varmasti ollut valtaosan mieleen. Mun pitäis järjestää teille meikkikirppu jossa myyn paletteja, laitan kylkiäisiksi sitten just näitä joita mulla ei tule käytettyä...

Batiste Dry Shampoo Flirty Floral / arvo 3,19 e
Batisten kuivashampoo on tuttu tuote mutta tätä tuoksua en ehkä ole kokeillut. En käytä enää kuivashampoota kovinkaan usein mutta nykyinen loppuu ihan kohta joten tämä tuli oikeasti tarpeeseen ;)

Babor Ampoule Concentrates Collagen Booster 7x2 ml / arvo 51,50 e
Oooh mikä tuote boxissa! Mulla on jotain Baborin ampulleja jos muistan oikein vaan mielelläni, siis todella mielelläni otan nämä vastaan ;) Tämä seerumitiiviste on kerta-annos aktiivitiivistettä, joka on aktiivisempaa kuin seerumi. Kollageenin muodostumista tehostava tuote antaa iholle runsautta ja tekee siitä kauttaaltaan täyteläisemmän. Käytetään tehostavana lisätuotteena ennen päivä- tai yövoidetta. Vitsit miten mielenkiintoisen kuuloisia, en malta odottaa testaamista! 

Muistathan että tilaamalla tämän linkin kautta saat valitsemastasi tilausmuodosta 5 e alennuksen! Kyseessä on suosittelulinkki joka tuo minulle Glossy Credits pisteitä. 

Sellainen sisältö! Mitä pidit? Minusta aika kova ja täydellisen tästä olisi tehnyt jos highlighter olisi ollut vaaleamman sävyinen ;)

16 kommenttia:

  1. Kiva sisältö, paitsi tuo highliter jäisi itseltäkin käyttämättä. Tuo Lumenen seerumi on mun luottotuote.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen joskus tuota käyttänyt ja muistelen olleen ihan kiva, talvellahan noita alkaa runsaammin kulumaan joten käytettyä tulee :)

      Poista
  2. Mä myös hämmennyin Highlighterin väriä, mutta kokeilin kuitenkin lähes valkoiseen naamaani. Ei näyttänyt ollenkaan pahalta. En kuitenkaan nenänvarteen sitä laittaisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pelkään että se jäisi mulla vaan kokeiluun joten paras laittaa kiertoon käyttämättömänä :)

      Poista
  3. Oli kyllä harvinaisen onnistunut boksi! Highlighterin sävy ei tosiaan ole paras mahdollinen kovin vaalealle iholle, harmi :/ Noi ampullit kruunaa kokonaisuuden! Kerrankin voin sanoa, että vähän jopa harmittaa ettei itselle tullut tätä boksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ampullit todellakin kruunaa kaiken vaikka oli paljon muutakin kivaa :) jokainen boxi ei ole ollut mulle mieluinen mutta koen kyllä että tässä on ihan hyvä hinta-laatusuhde, ja olen ihan tyytyväinen että tätä tilaan. Vaikka se ei Boxycharmia päihitä ;)) paitsi hinnallaan...

      Poista
  4. Mielestäni tosi kiva boksi, ihan yllättävää. Highliter minulle liian tumma, mutta menisi aurinkopuuterin päällä vaikka sitten kesällä paremmin :)

    VastaaPoista
  5. Kiva boxi! ...paitsi tuo highlighter.

    Baborin ampullit ovat ihania! Olen nykyään innostunut koko brändistä enemmän, etenkin brändin kosteuttava meikkivoide on ihan huippu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kun kuulostaa ihanalta meikkivoiteelta! En malta odottaa että itse pääsen testaamaan näitä <3

      Poista
  6. Lumenen seerumi on minusta noista kivoin tuote. Ihan ok boksi mielestäni, harmi tosiaan tuota korostuspuuteria, ja itseltäni olisi jäänyt kuivashamppoo käyttämättä. Mutta noista Baborin ampulleista... Olen juuri käyttämässä niitä Glossyboxin joulukalentereista tulleita ja mulla ei meinaa riittää kärsivällisyys niihin ollenkaan. :D Tuotetta on niin paljon, että itse saan ampullista viitisen käyttökertaa. Suljen avatun ampullin teipillä, kun eihän sitä loppua tuotetta raaski pois heittää. Tosi ärsyttävä konsepti minusta, mutta olenkin varmaan liian köyhä käyttämään tällaista tuotetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No minä olen varmaan ihan yhtä köyhä ;) hyvä tietää että niissä ampulleissa on sellainen ongelma, mulla on kans ne jemiksessä. Toisaalta hyvä että ovat riittoisia mutta kuulostaa ehkä vähän ärsyttävältä...

      Poista
  7. Tässä oli niin hyvä sisältö, sain saman kokonaisuuden. Tällaisia lisää kiitos! Lumenea on tullut käytettyä useita pulloja. Nyt tuota ei ollut kotona, joten oli kiva saada boksissa. Nuo ampullit oli itselleni ehkä mielenkiintoisin tuote:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että sait just saman ja oli mieluinen :)

      Poista
  8. Aika kivat nuo Baborin ampullit. Vieläpä koko paketti niitä, kun yleensä näkee yhtä tai kahta ampullia tällaisissa bokseissa.
    Käytin Laveran ampullit vuosi tai kaksi sitten ja ne olivat kyllä hyvät. Ainoastaan niiden avaus oli hankalaa ja säilyttäminen käytön aikana. Yksi pieni pullo riitti saman päivän aamuksi ja illaksi.
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne Laveran ampullit oli kyllä tosi hyvät! Ja totta, hyvä että koko pakkaus koska 1 tai 2 ampullia on vähän säälittävää :D tai tulee vaan paha mieli ;)

      Poista

Kiitos kommentista <3